Halo 2

... Igjen, jeg har World of Warcraft =D
 
Han er god i Halo2?
 
Kan du virkelig se på "skillz" nå da affy? Vi har jo ikke spillere til big team battle engang, men jeg har WoW =D
 
Ok..Han er med.

Eivind: Til helvete med driten din. Spill HALO2!
 
Nettet mitt er nå Roxxor, så jeg er klar til å spille. (en annen dag. Har akkuratt sovet, så jeg er litt trøtt)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Copy that, blue leader. Jeg er etter all sannsynlighet klar for geiming imorgen kveld.
 
ja! jeg har tenkt og kjøpe halo 2 men jeg vil vite va som er bra med det! :svette: for jeg har bare 2 spill og vil ha mer på xbox så jeg har noe aent en nfsu2 og burnout 3 og velge mellom så kan jeg få noen forslag?
 
Han der bør dere virkelig satse på. En skikkelig joker. :)
 
Du var ikke mye å satse på du heller da, Insty. Kjøp HAlo2, du kan sikkert bli med i klanen vår. "Klanen" vår
 
Haha! Jeg har nå startet å lage en antispillegal-klan! Foreløpig bare meg og en annen som er medlem, og jeg har ikke live engang. Men bare vent ... en vakker dag skal vi stolt gå til seier i en kamp dere sent vil glemme!
 
Kan vi ike ta en vilkensomhelst klan, kalle den for en ants SG-klan, så er problemet ditt løst, din respektløse jævel.

Kanskje tilogmed noen som HAR LIVE!?!?1111!?!?!??!!?1+1++11+
 
Opprinnelig skrevet av Freezar@09.03.2005, 17.05
Haha! Jeg har nå startet å lage en antispillegal-klan! Foreløpig bare meg og en annen som er medlem, og jeg har ikke live engang. Men bare vent ... en vakker dag skal vi stolt gå til seier i en kamp dere sent vil glemme!
187188​
Kommet med i cB du og? :p
 
Nei, dette blir en helt ny klan. Hvis klanen går fyken kan jeg alltids spørre om det er plass i SG-klanen. =D
 
Har du live, da?

Det er ikke plass til deg uansett. du er for teit.