Halo 2

Nå er linja mi oppe. ikke for fult, men den er oppe. Så jeg kan være med å spille klan-kamper fra i morgen.

D

Deleted member 91

Gjest
Og til alle andre: Noen som er med i kveld? Jeg kommer til å få en kompis på besøk, så jeg må spille med en guest, men vi kan vel fortsatt spille Team Training ...? :flau:

Jeg er kanskje med, men jeg tviler på det. Skal i bursdag i dag :S

Nettet til Affable var ikke bra likevell.. :(

Greit. Nå har jeg fått klaninvite fra clanBanan. Jeg tror jeg godtar den. Hvorfor? Vi består av en klan som aldri spiller klankamper. Eivind har ikke mic, Affable har elendig internett og det er et par som spiller Halo 2 daglig. Vi kommer aldri til å bli et organisert klanlag, og nå som jeg joiner clanBanan blir jeg venn igjen med gode gamle live-kammerater, som jeg har mistet kontakten med etter jeg ble med i spillegal-klanen. Nå fikk du det som du egentlig innerst inne ville, Baronen. Vær glad for det, før jeg ombestemmer meg. :)

Og forresten; Jeg tviler på at RealNumero1 kommer til å fortsette i klanen når jeg har sluttet. :)

:kos: Uansett, da.

Angående nettet mitt får vi kanskje fikset det ved hjelp av en Linux maskin som deler internetten. Håper faenmeg det :confused:

D

Deleted member 91

Gjest
For at en klan skal fungere, så må alle medlemmene bidra med noe annet enn sutring, Insty. Jeg tror ikke jeg trenger å utdype mer enn at vi ikke taper stort på at du drar. :) Kommer vennen din til å henge mer på forumet? Jeg venter med å fjerne ham til han svarer selv, tenker jeg.

Buku: Sårriii. :flau:

Klan-homoer: Noen som EEEHR med på å spille idag, eller?

Jeg er såklart med, men for tiden har det blitt så mye tull.

Nå som jeg får fiksa headsettet skal jeg være med mer.

fattern klaget på at jeg spiller for MYE! og klikket totalt, da han drog ut det meste av ledninger, og kabler han kunne fikse. Med i farten stjal han selvfølgelig også live micken min! Kan enda spille ved hjelp av en antenne ingang (sånn isteden for scart, men vet ikke hvor lenge det vil holde....

edit: Regner med alle blir litt mer aktive når det kommer nye baner å slikt da... om ikke det skjer, så slutter jeg og... Uansett vi spiller klankamper til helga (når den kommer ok?)

Ok, gutta. klan-kamp i dag kl 6, de som ikke kommer får et smack på pungen av Baronen.

Trenger jeg headsett for å være med?

Ang. visakortet... venter fortsatt på å få det i posten... dama i luka sa at det skulle ta mellom 1-2 uker før jeg får det så det er nok ikke lenge igjen nå til jeg får det. Det blir to uker til mandag.

Headsett er ikke et must, du hører jo hva planene går ut på uansett.

Det er jo altid koz å informere om noe i ny og ne, hva?

Som f. eks: "Han kommer bak dere med sverdet!"

Ja, det kan være kjekt, men hvis han som går forran deg begynner å skyte mot deg, tenker du at han prøver og drepe deg, eller at det er noen bak deg?

Jeg har headsett men jeg vet ikke helt hvor det er.... Jeg skal nok klare å finne det.

Passer det med klan-kamp i helgen for alle?