Halo 2

Meg og Mattman inviterer dere til en custom game i kveld. Det blir clan banan-folk mot spillegalfolk. Hvis dere ikke møter opp, vinner vi på walkover. :)

Vi er online ca... hmm.. hele tiden, så det er bare å sende en melding på live så kan vi sende dere invite. :kul:

Bitches.

Lurer på hvorfor klanen plutselig er så aktiv etter at jeg sluttet.

.. åja. :(

Skulle ønske jeg fremdeles hadde Live. Shadar, Baronen og Gateway666 - kan det bli bedre? og Laffen, selvsagt.

Opprinnelig skrevet av Insty@15.02.2005, 19.35
Meg og Mattman inviterer dere til en custom game i kveld. Det blir clan banan-folk mot spillegalfolk. Hvis dere ikke møter opp, vinner vi på walkover.  :)

Vi er online ca... hmm.. hele tiden, så det er bare å sende en melding på live så kan vi sende dere invite.  :kul:

Bitches.
178060​
Så dere vinner på walkover vis vi ikke vil spille mot dere?

Hey Revan jeg vil spille mot deg! Vis du ikke er på live i kveld så vinner jeg!

Du glemte foressten Bukuakke på lista, Nichooo

D

Deleted member 91

Gjest
Insty: Du må seriøst være den dummeste personen jeg veit om. Jeg banner deg fra dette emnet, grunnet mangel på intelligens! *swosh*

Eivind: :$

Jeg lager game nå. Join, homoer!

Dere er ikke særlig mye bedre selv, dere må jo skjønne at jeg kødder angående walkover-tingen. Var det noe annet 'dumt' jeg sa i posten over, vær så snill å fortell meg..

D

Deleted member 91

Gjest
Du liker jo ikke Insty engang. :shifty:

Uansett! Insty, jeg orker ikke begynne engang, på grunnlag av 40 KB msn-logg. Bare parker stumpen din ut av dette emnet, fordi ingen er interesserte i hva du mener uansett. :)

Uu. Jei er tøff! Jei har msn-logg!! :) Så nå eiej jei dei uansett!

*anti-eiesystem PÅ*

:doh:

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, kjempeteit. Nei, dere er alt for gode, og Insty tar meg ihvertfall, i virkeligheten, skriftlig og på Live. Og den seriøse tonen hans ... Jeg tar fyr.

Hvorfor skal vi møte dere?

Dette var ca. første gangen på over to måneder vi hadde spilt sammen, og Shadars første gang med Mic

Opprinnelig skrevet av eivind2k@15.02.2005, 21.53
Dette var ca. første gangen på over to måneder vi hadde spilt sammen, og Shadars første gang med Mic
178146​
..og dere lurer på hvorfor jeg gikk fra klanen? :)

Opprinnelig skrevet av Insty+15.02.2005, 22.01-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@15.02.2005, 21.53
178146​
178151​
[/b]

Hvis du ikke er med i klanen så kan vel du bare komme deg vekk fra dette emnet egentlig... du har jo ikke noe her å gjøre.

Er DU med i klanen (på nåværende tidspunkt) ? Nei. So.. liek, shøt teh hell øpp. <_<

Opprinnelig skrevet av Insty@15.02.2005, 22.08
Er DU med i klanen (på nåværende tidspunkt) ? Nei. So.. liek, shøt teh hell øpp.  <_<
178160​

Jeg er mer med enn det du er for å si det sånn... :plystre:

Gratulerer. Jeg ser virkelig opp til deg. :)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Insty@15.02.2005, 23.20
Gratulerer. Jeg ser virkelig opp til deg.  :)
178170​
Hvem var det som skreik og maste seg til sjefsstatus i klanen, bare minutter etter at Baronen og co. hadde startet testingen?

BUHUUU! MEG MEG MEG! FÅ FÅ FÅ!

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Insty+15.02.2005, 22.01-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@15.02.2005, 21.53
178146​
178151​
[/b]
Nei, vi gjør ikke det. Har noen sagt det? Faen i helvete, du er teit. Slutt å lat som om folk bryr seg. Og nå holder du deg ut av dette emnet, fordi du lager bare faen.