Halo 2

Jeg er med på litt gaming! :)
 
Ja, når begynner vi. Har akkuratt våknet etter en lang og god lur(og jeg som skulle lese til prøve :doh:).

Aiaiaiai. Drit i det, jeg skal sove. (eller lese?)


Edit2: Eivind: Denne fitta sover.
 
Bishes, ingen gidder, vi blir bare 3 stykker, siden fittene skal se på Lost, SOM SIKKERT IKKE GÅR I REPRISE!
 
Vi trenger nok ikke Tryout med deg, loppelittletom tar det på sin kappe, og sier du er god.
 
OK, hvem er med å spille til helgen? Siden SaTaN nå er med ((og jeg antageligvis får han med på å spille) så fremst han ikke skal se det helvettes lost) er vi jo på god vei! :p Hvem flere blir med da...? :)
 
Jeg er med i kveld!

Jeg må spille i kveld.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er definitivt med til helgen.

Om jeg derimot kan spille ikveld, er noe usikkert. Jeg tror ikke det, men kan prøve.
 
0ink, jeg sitter på LAN på skolen nå, men jeg er kanskje med i morgen...(?) jeg vet ikke. Jeg og Zapados er iallefall med til Helgen...
 
Sign me up, Tommy.

I helgen skal det spilles så kvisene poppes og blodet spruter!

(Dette gjelder også i vinterferien, og på mandag skal jeg Töcksfors, der skal det handles rasjoner, mest i Cola og godis. Kanskje noen polarbrød... Og litt potetgull, mulig jeg drar med noen kylling bryst, fra Guldfäglen, vi får se)
 
Tom heter jeg, Tom! hvis det var meg du mente da? hvor har du det fra at jeg heter tommy? Er enda plass til ihvertfall 1! someone? hva blir det til med turneringen i vinterferien?

btw. skal ikke du eivind være med på den turneringa
 
(Beam me up, Scotty ikkesaaaant, SCOTTY/TOMMY)

Jo, jeg skal sikkert være med, må bare forhøre meg med enkelte dassaper først.
 
Hva med Live i dag?
 
Bah, siden pappa er homo ba ham meg om å komme til ham i morgen, og dum som jeg er sa jeg selvsagt ja.
Det betyr at jeg bare kan være me å spille i dag.
 
Kan sikkert være med i Klanen deres :)... Gamertag : And1Playa

Spiller NESTEN hver dag. Er ikke veldig god men kan prøve en tryout ;).