Halo 2

Insty...

Er det to måneder siden den nye klanen ble laget?

Nei, jeg ville heller sagt to/tre uker.

D

Deleted member 91

Gjest
Hahahah! Hahahaha XD XD XD

Det der må faenmeg lagres. Snakker du på vegne av hele Clan Banan, eller?

Åfyfaen, latterkrampe.

You gays crack me up.

Uansett. La oss fra cB-"homoteam" møte dere da. Hva så om dere ikke har spilt på lenge. Da trenger dere vel treningen, eller?

Det er bare å sende en invite til en av oss når dere er online det. Vi har som oftest 4-5++ stk online hver eneste kveld så.

D

Deleted member 91

Gjest
Vi har fått med oss det, Arnis. Vi tar kontakt når vi er klare. Nåh, er det virkelig nødvendig å skrive så jævlig mye bullshit her?

Opprinnelig skrevet av Baronen@15.02.2005, 23.26
Vi har fått med oss det, Arnis. Vi tar kontakt når vi er klare. Nåh, er det virkelig nødvendig å skrive så jævlig mye bullshit her?
178214​

Jeg ville bare få en bekreftelse. Tar ikke helt "jammen vi har jo ikke spilt på 2mnder, så fuck off gays" som den største bekreftelsen. Men greit, da tar dere kontakt når dere er klare.

"Bullshitet" klarer du fint å skrive selv.

Hvorfor kan vi ikke spille mot banan clanen til helgen? Etter al den drittslengingen her på forumet, så regner jeg med at jeg ikke er den eneste som har SÅÅÅÅÅÅÅ lyst å knuse in skallene på noen "ikke navngitte" personer. Om vi får oss mos... NEI! det skal faen med jeg sørge for!

Bra instilling :)

:p :totomleropp: :djevel: :gevær: Er bare lei av at alle driver å slenge dritt om hverandre! hvorfor kan vi ikke bare gjøre opp på sikkelig vis liksom. Vi har jo alle en liten viking i oss! Bare sånn for eteretningens skyld, hvor god er banan homo klanen insty (eller noen som har spilt i eller mot den) er du en av de bedre, eller?

Jeg vet ikke hvem som er dårligst, men jeg har en anelse om hvem som er best. :)

..og det blir ikke en bra klan av å bare sette sammen 10 random spillere, det må organiseres..

Opprinnelig skrevet av Insty@16.02.2005, 10.29
Jeg vet ikke hvem som er dårligst, men jeg har en anelse om hvem som er best.  :)

..og det blir ikke en bra klan av å bare sette sammen 10 random spillere, det må organiseres..
178330​
Og du er den beste?? var liksom det jeg lurte på? skils i forrhold til deg, som jeg faktisk har spilt mot! :)

Nei, jeg er garantert ikke den beste.. :flau:

Opprinnelig skrevet av Insty@16.02.2005, 12.10
Nei, jeg er garantert ikke den beste..  :flau:
178354​
Men svar for helvette på spørsmålet! om du hadde spilt en one on one mot den beste, der eneste våpen var feks battlerifle, eller carabine (som er etter min mening skillvåpen) hvor hardt hadde han lørvet deg...? 10-0 10-5?

Opprinnelig skrevet av loppelittletom+16.02.2005, 10.07-->
er du en av de bedre, eller?
178323​
[/b]
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@16.02.2005, 10.38
Og du er den beste?? var liksom det jeg lurte på? skils i forrhold til deg, som jeg faktisk har spilt mot! :)
178332​
<!--QuoteBegin-Insty
@16.02.2005, 12.10
Nei, jeg er garantert ikke den beste..  :flau:
178354​
Jeg svarte jo på spørsmålet. Jeg er garantert ikke den beste. Det er folk der som er bedre enn meg, men jeg kan ikke si eksakt hvor mye bedre enn meg de er. Det er bortimot umulig å svare på, men jeg hadde blitt sånn ca. eid.

Opprinnelig skrevet av Lurtz@16.02.2005, 01.42
arnis, hvis du har planer om å fortsette og være på dette forumet så anbefaler jeg sterkt at du legger om tonen din.  Hvis ikke så åker du rett ut.
178276​
Hva snakker du om? Jeg spør pent om spillegal blir med å ta en kamp, for de svarte jo ALDRI. Gutta boys begynte med drittslening mot Insty istedet for å svare.

Og rett etter jeg spurte kommer herr baron og sier at jeg skal slutte med bullshitet?
Jeg prøver fortelle hvorfor jeg skrev meldingen, og herr moderator kommer å arresterer meg. hmm Hva skjer?

seriøst spillegalfok. Kan vi ikke bare spille den møkkakampen mot disse møkkafolkene?! hva gjør det om vi taper? det blir vel mer en bekreftelse på at vi er dårlig, og trenger trening. Så kan vi heller senere utfordre dem igjenn (når vi mener vi er god nok til å eie dem) Så, hvem er med??

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av arnis+16.02.2005, 13.43-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@16.02.2005, 01.42
arnis, hvis du har planer om å fortsette og være på dette forumet så anbefaler jeg sterkt at du legger om tonen din.  Hvis ikke så åker du rett ut.
178276​
Hva snakker du om? Jeg spør pent om spillegal blir med å ta en kamp, for de svarte jo ALDRI. Gutta boys begynte med drittslening mot Insty istedet for å svare.

Og rett etter jeg spurte kommer herr baron og sier at jeg skal slutte med bullshitet?
Jeg prøver fortelle hvorfor jeg skrev meldingen, og herr moderator kommer å arresterer meg. hmm Hva skjer?
178381​
[/b]
Du har faktisk rett. Etter å ha lest litt gjennom litt mer nøye, så beklager jeg :flau:
La meg omformulere, den neste som sier noe personangripende fyker rett ut. Det gjelder ALLE, SG veteran eller ei.

Jeg vil heller velge å ikke spille mot dem. Og jeg biter ikke på den "Hva er du redd for" -regla.

Jeg blir muligvis med etterhvert, vis noen diverse klarer å oppføre seg

(Og nå hjelper det heller ikke å sutre over msn)

Dette er min personlige mening, om de andre i klanen vil spille, så skal jeg ikke nekte dem det. :)

Jeg velger også ikke å spille mot dem.

grunnen til at Baronen ikke fikk tak i meg var fordi jeg var på trening, og jeg tar ikke med mobilen på trening.

Men i dag har jeg en stor prøve å lese til, så jeg kan nok ikke, kanskje litt bare for å få spilt med Gateway og Shadar