Halo 3 Beta

K999

Keystone State Of Mind
#1
Så nå er snart Halo 3 beta her, og jeg tenkte at vi trenger vel et emne for det også. Det som gjelder da, er å få til et par tre tusen spill kvelder iløpet av 16 mai og 7 juni. Selvom vi har mange eksamener og sikkert dere også.

Men jeg tenkte vi kunne bruke dette emne som et lite "skriv her og meld deg på"
Altså skriv gamertagen din her, hvis du har Halo 3 beta, så lister jeg opp her i første post hvem som kan være med, når tiden er inne.

Da er vi over 10 stykk, eksludert Nicholas og Yetipants som jeg tipper også skal være med.

Spillegal-Halo 3 Beta:
K999 - TheK999
Mongis - The Mongis
Evehr - Evehr
Variabel - Bob Granbar
Endre - ILiuz
Uteena - Uteena
Ally - Ally 87
Revan - Bamsemumsen
CockMcBalls - LOLorama
Scary Paladin - Scary Paladin
Torulv - Torulv
Lurtz - CherubimLurtz
Ololav - Ololav
Nicholas - Nicholololas
Znaak - Znaak?
Edit: De som er modd eller admin, kan bare selv redigere inn gamertagen sin her. Sånn som Endre og Uteena gjorde.
 
#5
Ally - Ally 87
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#8
Går ut fra at jeg får låne Crackdown av en kamerat når Halo 3 beta kommer.
Torulv - Torulv
 
#9
Ti dager igjen nå! Regner ikke med at folk skal spille på verken drikkedagen eller selveste 17. mai, men der igjen, vi er jo alle nerder da. Noen som er med på litt spilling fredag eller lørdag den kommende helga etter 16. mai?
 
#10
Regner egentlig med å spille store deler av 17. mai, legger forhåpentligvis kun ned spillet for en tur ut på årets Egon-middag med familien.

Vet vi forresten noe om spillet kommer rundt kl. 00.00 16. mai, eller om det ikke dukker opp før nærmere den 17. ?

Revan: Nei, 16. mai er en vanlig jobb-/skoledag.
 

K999

Keystone State Of Mind
#14
16Mai er ikke en fridag, men er den "Store" drikkedagen for russen og alle andre. Jeg kommer nok til å sitte å spille Halo både 16 og 17 mai, men hvis jeg er uheldig og kommer opp til eksamen den 18-19 eller 23 så må jeg ta det med ro, det beste er å komme opp den 16 for meg.
 
#15
Eksamen er bare piss. Du skal bare skrive no uansett, er ikke noenting å lese på. Og muntlig tar man på sparket.
 

K999

Keystone State Of Mind
#16
Eksamen er bare piss. Du skal bare skrive no uansett, er ikke noenting å lese på. Og muntlig tar man på sparket.
[/b]
Hvis jeg kommer opp i matte, så må jeg nok lese. Eller så blir det stryk.
 
#17
Du skal på elektro, der kommer man inn uansett hva man stryker i.

Edit: faenm jeg er moderator nå, kan ikke spamme mer. Så... hysj, gutter.
 

K999

Keystone State Of Mind
#20
Jeg er med 16mai og 17 mai, og egentligt uansett. Selvom om jeg skal ha eksamen, men som sagt hvis jeg kommer opp i matte, så må jeg kanskje øve litt. (men seff ska jeg spille så mye som jeg kan) men heldigvis etter skriftlig eksamen så har jeg ikke muntlig eksamen før etter 7 juni, så da er det jo slutt med Halo 3 betaen, så det skal nok gå bra.