Halo 3 Beta

#41
Jeg er litt usikker på hva det smilefjeset skal bety, men du er klar over at Bungie er en del av Microsoft Game Studios, og at det derfor skal jævlig mye til før det skjer? :p
[/b]
Ja, men det er jo lov å håpe da! Dette er jo forumet hvor man skal utrykke våre indre følelser......jeg tror jeg har en liten...

du kan se det her her på deh Endre.... :elsk:
 

Endre

Ødela forumet
#42
I et GameSpot-intervju sier han ene kisen at vi skal få mange kule annonseringer i de neste fire månedene. Legendary Edition til alle, hilsen Nicholas?

Nilo: The feeling is mutual. =D
 
#43
Nei, jeg skal teste dette først hos en kompis, jeg har ikke spilt tidligre Halo spill før, har testet dem sånn smått da. Men håper på en ny opplevelse her..

I et GameSpot-intervju sier han ene kisen at vi skal få mange kule annonseringer i de neste fire månedene. Legendary Edition til alle, hilsen Nicholas?
Nilo: The feeling is mutual. =D
[/b]

Ender:Jeg er litt usikker på hva det smilefjeset skal bety, men du er klar over at jeg akkurat har fortalt hele verden at jeg elsker deg og at det derfor skal jævlig mye til før jeg elsker noen andre igjen
 

K999

Keystone State Of Mind
#44
Nei nei, Endre. Nicholas har bare lovet meg 5 kopier av Legendary Edition. (hvis det kommer før 2008)
 

Endre

Ødela forumet
#46
Jeg tror ikke Nicholas har spilt så fryktelig mye, han skulle på konfirmasjon i dag. Men jeg regner med at han skriver litt inntrykk etter hvert.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
SITAT(Mongis @ 13.05.07, 21.04) 65977
Say what? :hæ:

Nicholas, siden du har betaen og greier. Kan si noen ord om VIP-modusen, hvordan den funker? Feil emne kanskje, men jeg har forrige post i Halo 3 tråden. :p
[/b]
Say wha? Jeg har hovedsakelig spilt Team Slayer siden jeg fikk betaen (med litt 1 flag CTF innimellom), så om det er en hyperkul ny modus kan jeg dessverre ikke uttale meg.

Men ja, jeg føler jeg har spilt det nok til å komme med en educated mening om det nå. Forandringene er ikke så fryktelige store (det er fortsatt Halo, tross alt), så istedet for et helt nytt spill med helt ny mekanikk, føles det som en veldreid fusjon av de beste partiene fra Halo og Halo 2, krydret lett med en del nye elementer. Alt av animasjoner føles mye glattere, UI-et er mer elegant, og det virker rett og slett, dare I say it, perfeksjonert. Jeg kan i tillegg avsløre at alle de nye, store tingene vi var redd for kom til å føkke med formelen passer perfekt inn i universet: Eksempelvis er maskingeværturretene balansert slik at de er grusomt vanskelige å treffe noe med når du vandrer rundt med dem (mye pga. helvetes mye recoil), men fortsatt kraftige nok til at du kan fucke noens shit opp bra. Spartan-laseren er kongonigger i de rette hender, men fortsatt lett å countre hvis du veit å bevege deg rundt i miljøene riktig. Plasmapistolen er i tillegg blitt kraftig nedtonet - den tracker ikke målene sine i nærheten av like bra som før, og den bruker i tillegg ammo når den holdes inne. Jeg innbilte meg forøvrig at det ikke skulle være mulig å skifte våpen mens de avkjølte (for å mer eller mindre eliminere noob-comboen fullstendig), men slik var det altså ikke. Nye AR-en er i tillegg fullstendig herlig: Akkurat passe versatil nok til at den er kjekk å ha, men kan utkonkurreres av BR-en på lange avstander og SMG-en på korte. Jeg kan rett og slett ikke forestille meg hva slags menneske som kommer til å bli skuffet av dette, med mindre de forventer en revolusjon innenfor sjangeren. For det Halo3 gjør, gjør det helvetes bra. En kamp mellom spillere som veit hva de driver med er mest sannsynlig det nærmeste vi noensinne kommer en virtuell FPS-ballet.


Edit: Liten filmsnutt med en feit getaway på Mongoosen. :gnøh:
 

K999

Keystone State Of Mind
#48
Ok, jeg kom opp i matte på skriftlig eksamen, som er neste mandag. Har øve dag på skolen imorgen, men kan ta fra resten da. Så jeg kan mest sannsynligvis spille ganske mye. Selvom jeg må prøve på en 4 hvertfall. (Som for meg er rundt hvertfall 15 timers øving)
 

Endre

Ødela forumet
#49
Det er sikkert noen som ikke har fått med seg dette enda, så jeg ville bare nevne at det kun er støtte for 8 folk per kamp i betaen. Det beste vi kan gjøre, er å starte et party med 8 stykker i Team Training, så alle åtte SG-ere kan spille sammen.

Jeg er klar over at vi er en del flere enn det, men det er det beste vi kan få til.
 

Endre

Ødela forumet
#51
Vi kan spille to kamper som ikke har noe med hverandre å gjøre i det hele tatt, med åtte stykker per kamp, og fire personer per lag.
 
#52
Det er jo ikke noe stress, vi fyller bare opp to servere og spiller. Lag og lag, er det kamp på gang? Selvfølgelig spiller vi en kamp eller 100, men det blir jo bare for gøy. Jeg personlig skal bare surre rundt og kose meg, men skal selvsagt drepe dere og. :D

Å fyfaen så digg mongooosen så ut!
 
#53
Kall meg en shishkebab, men er det ikke bare matchmaking? Eller går det ann å lage parties også og invitere andre negere som man kunne i Halo2?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#54
Det er bare matchmaking, men hvis man kjører Team Training er det mulig å fylle opp alle plassene med ditt eget party, så det blir jo nesten litt som custom games. :p
 

Endre

Ødela forumet
#56
SITAT
I thought the beta only supported 8 players, but in the interview posted above Frankie stated that some playlists support 16 players (if I heard correctly).
Does this mean you're able to start a party and play some unranked games with 16 friends? That would be awesome.
SITAT
Frankie: Nope - I was talking about the final game. Sorry. However, the Beta can support 16 players depending on playlists - I don't know if that's planned or not. I don't have 'em in front of me or I'd answer more conclusively.[/b]
[/b][/quote]
SITAT
Currently, you can get 16 in your party, but you can't join any playlists with more than 8.
SITAT
Frankie: I think max during Beta will be 12 - but it could change.[/b]
[/b][/quote]

Så ... vi får se?

Mongis: Tror de skifta navnet til Open Season i stedet. Heh.

Redigert:

Opprinnelig skrevet av Bungie
Last night we made the first test update to the Halo 3 Public Beta, basically a test to ensure that we are able to make subtle or dramatic changes to the game on the fly, in order to react to problems we could encounter going forward. In this case, the change was both subtle and dramatic going as far as invalidating your existing saved films and wiping your file share in advance of tomorrow's public rollout. You must accept and install the tiny update to continue playing correctly.

Don't worry, we will try to keep these updates to a minimum throughout the course of the Beta, and naturally we don't plan to wreck your films everytime a change is made to the game - but in order to implement and test that stuff for the shipping game, this is one of the wee sacrifices we have to make.

Also, due to player response we've also significantly reduced the appearance of Team Slayer gametypes on the Team Skirmish playlist - this means more High Ground CTF for Beta gamers.

Thanks for both your patience and great feedback and stay tuned to Bungie.net for more updates throughout the Beta.
Med denne oppdateringen fikk vi også 6v6 på Valhalla (Big Team Battle Training), så da kan 12 SGere spille sammen!
 

K999

Keystone State Of Mind
#59
Satan i helvete, jeg skulle sjekt xboxen før jeg gikk til skolen klokken halv 10.

Edit: Er hjemme selv nå, og jeg får heller ikke lastet ned fra Crackdown. :grine: