Halo 3 Beta

#21
Jeg har Crackdown, meld meg på. Men jeg tror jeg holder meg ute på 17. mai. Da er det grilling og tog.

Ololav - Ololav
 
D

Doctor Downs

Gjest
#22
SITAT(Affable @ 06.05.07, 13.58) 64583
Eksamen er bare piss. Du skal bare skrive no uansett, er ikke noenting å lese på. Og muntlig tar man på sparket.
[/b]
Jeg kan ta feil, men var det du som klagde på at skolen tok opp all tida di så du ikke fikk jobba opp penger til Roskilde?
 
#23
Der tar du nok feil, mister. Går første året på Videregående. Trenger ikke å jobbe noe med skolen... Og jeg er platearbeider-lærling, så jeg får nå noen kroner uansett.
 
#24
Bungie delte ut 10k koder i dag, tilfeldig blant et pool på 40k som er registrerte på forumet deres. Noen som har sjekket innboksen og er blant de heldige? Da kan heldiggrisene begynne å spille akkurat nå! En som sitter å skryter på Gamer nå. :grine:

4 dager igjen.
 
#25
Jeg har faktisk litt lyst å skaffe meg Halo3 fordi jeg har jævlig lyst å eie alle dere...kanskje den kommer til PS3 også =D
 
#26
Så vidt jeg har forstått så åpner betaen klokka 2 på dagen den 16. mai. Med tanke på hvor mange som skal spille og derfor kanskje litt treg nedlastning, tar det nok en god stund før vi faktisk får startet opp, men det er ihvertfall noe å forholde seg til. Hadde vært spennende å få til noe med flere SGere, teste ut alle kartene og eventuelt annet som kan prøves ut.
 

Endre

Ødela forumet
#27
SITAT(NiloPilo @ 12.05.07, 06.51) 65711
Jeg har faktisk litt lyst å skaffe meg Halo3 fordi jeg har jævlig lyst å eie alle dere...kanskje den kommer til PS3 også =D
[/b]
Jeg er litt usikker på hva det smilefjeset skal bety, men du er klar over at Bungie er en del av Microsoft Game Studios, og at det derfor skal jævlig mye til før det skjer? :p
 
#28
Frykter det jeg også. Demoen tar nesten 1 GB, og regner med at det vil ta sin tid når mange ivrige Halo-fans verden over skal laste ned denne med en gang den blir tilgjengelig. Jeg er i hvert fall med på dagtid/kveldstid den 16, mest sannsynlig skal jeg ingenting spesielt den 17 heller.

Redigert: Endre snek seg mellom.
 
#30
jaha? fikk du sånn key ting? :grr:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Jepp, kan virke slik. 90% nå. Skal skrive et lite innlegg om inntrykk snart.
 
#32
Hater deg :argh: , bare vent du til den 16 så skal jeg pwne deg får dette :angel:
 
#33
Skriv, da, Nicholas! Vi venteeeeer!!!!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Har spilt litt på alle brettene nå, grusomt festlig. :D Var litt bekymret for at Bungie hadde føkket opp litt av hvert, men jeg er bombesikker på at dette blir anstendig. Ta en , forresten.


Edit: En video .
 
#35
Bestilte nettopp Crackdown med Halo 3-betaen fra videogamesplus.ca. Er det for sent å bli med på betaen, eller? :usikker:
 

K999

Keystone State Of Mind
#37
Men det står også i Crackdown pakken, på det papiret at du må laste ned demoen fort, for det kan ver den stenges raskt:

The Halo 3 Beta will be available for only a limited time. Once that time period expires, the Halo 3 Beta options on the Main Menu in Crackdown will no longer be available.[/b]
 
#38
Tror du ikke det er fra 16. mai til... en eller annen gang i juni?
 
#39
Men da ligger jeg jo godt an. Gleder meg uansett ikke så veldig mye til Halo 3. Har ikke blitt helt tatt av hypebølgen enda.
 

K999

Keystone State Of Mind
#40
Tror du ikke det er fra 16. mai til... en eller annen gang i juni?
[/b]
Jeg tror heller de mener at man kan ikke laste ned demoen f.eks etter 20 mai. Eller noe slik. Hvis de mener man må skynde seg litt.