Halo 3 Beta

Bare lurer på en ting, hvem av dere Halo-Gutta er egentlig best i spillet? Som liksom eier alle de andre?
 

Endre

Ødela forumet
Nicholas, når han gidder. Og selvom han ikke akkurat er så fryktelig aktiv, er Torulv veldig god.

Redigert: Vi fortsetter klokka 18.00. Hvem er med?

Endre
K999
Agahnim
Scary Paladin
Mongis
Sideshow
Uteena (blir med ca. 19.00)
 
SITAT(Nicholas @ 20.05.07, 16.45) 66888
Yetipants. Glatt.
[/b]
Ranken min på 10 kamper:
# Total Kills: 83
# Total Deaths: 102
# Kill/Death Ratio: 0.8137
# Total Assists: 47

Ranken til Fetthesten (Yetipantsuuu) på 10 kamper:
# Total Kills: 54
# Total Deaths: 86
# Kill/Death Ratio: 0.6279
# Total Assists: 37

Setter min knapp på Nicholas, han eier det meste.

Redigert: Jeg er med klokken 18:00!
 

Endre

Ødela forumet
Jeg tenkte vi kunne føre liste, så de som sier i fra her eller har sagt fra på Live får garantert plass. Sjekk innlegget mitt ovenfor.

Uteena blir med rundt 19.00, så vil helst holde av en plass til henne, men det er i alle fall én ledig plass.
 
Jeg har veldig lyst å bli med i kveld, men tror jeg ikke har mulighet før nermere 10 tiden, pluss jeg må laste ned betaen også. Men om det blir noe kveldspilling så er jeg med, dere ser om jeg er online på Live, ivertfall. Gamertag er Hermith.
 
SITAT(Endre @ 20.05.07, 15.40) 66900
Jeg tenkte vi kunne føre liste, så de som sier i fra her eller har sagt fra på Live får garantert plass. Sjekk innlegget mitt ovenfor.

Uteena blir med rundt 19.00, så vil helst holde av en plass til henne, men det er i alle fall én ledig plass.
[/b]
er med i 7tiden jeg også, bler kanskje litt forsinket.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ranken min på 10 kamper:
# Total Kills: 83
# Total Deaths: 102
# Kill/Death Ratio: 0.8137
# Total Assists: 47

Ranken til Fetthesten (Yetipantsuuu) på 10 kamper:
# Total Kills: 54
# Total Deaths: 86
# Kill/Death Ratio: 0.6279
# Total Assists: 37

Setter min knapp på Nicholas, han eier det meste.

Redigert: Jeg er med klokken 18:00!
[/b]
Hvor finner du slik stats? Greier ikke å finne min egen.
 
Games: 43
* Total Kills: 451
* Total Deaths: 443
* Kill/Death Ratio: 1.0181
* Total Assists: 183

"Jeg vil værra sånn dærre kul og skryte jeg åsså!"

On topic: Jeg tenker jeg blir med litt i morgen kveld - skal bruke omtrent hele dagen på øvning til en prøve så kan behøve litt dreping ;)
 
Games: 67
* Total Kills: 609
* Total Deaths: 746
* Kill/Death Ratio: 0.8164
* Total Assists: 303

jeg vil skryte av hvor sucky-suck jeg er :gunsmilie:
 
Nei, dette var skuffende. Spesielt med tanke på at jeg egentlig sitter på et 17mbit linje. Meeeen, når hybelverten er en komplett idiot, og jeg bor i lag med to andre som er litt for glad i torrents, blir det mer en routeren takler.

Faen. Jeg som hadde gleda meg skikkelig også. Ny hybel neste år? Ja faen.
 
Får bare beklage all laggingen i noen av kampene. Det viste seg at moren til fyren jeg spillte med satt i bredbåndstelefonen, så det var vel derfor det gikk som det gikk. :grine: . Det skal ikke gjenta seg :)
 
hvorfår lyver du?
 

K999

Keystone State Of Mind
Stikker innpå og spiller litt nå jeg, så hvis noen har tenkt å spille nå. Så bare send invite eller noe.