Halo 3 Beta

jeg leser! ser at der er folk på friend lista mi som spiller :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Hvis ikke de bare venter på at serverne skal komme opp igjen da? Hvis du ser på hvor mange som spiller online, så burde det være opp i mot 50 000, sist jeg var inne. 40 min så var det 753 online.
 
aiit, you win -_-
 
Jeg vil spille med noen her fra SG! Jeg er ikke noe særlig flink ennå, faktisk mitt første møte med Xbox Live noensinne. Noen jeg kan legge til, eller kanskje noen som kan legge meg til? Og eventuelt invite meg til et spill eller to i morgen en eller annen gang? (Trolig mesteparten av dagen for å være ærlig.)

Jeg går under navnet Xehanort: http://www.bungie.net/Account/Profile.aspx?player=Xehanort

More like. Ikke vær redd om noen med mitt navn ligger dere til Friendslist. xO
 
Umulig å få spilt med dere om man mangler headset/mic? D: Aner ikke hvor mitt er, og er for tiden.. veldig.. blakk. Oh well, kan holde meg til random play da. :/ Men om dere mangler folk er jeg med, selv om jeg ikke kan prate.

(Går fortsatt under navnet Xehanort.)
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja, det blir raskt litt vanskelig å forklare ting uten mic. Har vært i den posisjonen selv. Men så er det ikke jeg som pleier å være leader. Endre får nesten bestemme det.
 
Går greit å sitte å høre på, da, er bare det at jeg ikke kan prate selv. Men akk, jeg klarer meg uten. Random players er også gøy. Tuddelu, jeg drar for å spille.
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg ser at dokk spiller Endre, men jeg vil også være med. :grine: Spiller random imens jeg, så hvis noen stikker, bare inviter meg. :)
 
Hva skjedde med alle? Plutselig er vi bare 3.
Stakk dere, eller var det problemer?

EDIT: Selv ble jeg kastet ut av den neste kampen vi hadde, så gir meg for nå. Kanskje mer senere?
 
Jeg gir meg for kvelden, så at du Uteena inviterte meg akkurat da jeg signet ut. Kommer nok til å spille mer i morgen når jeg står opp.
Hvordan funker i grunnen rankingsystemet når man spiller Team Training? Går det bare på antall games man har spilt?
 
Wohoo. Jeg gamer med fettern min på hver vår TV. Vi knuser alt og alle. Add Bob Granbar (meg) så kan jeg eie dere også!
 
(Til Mongis: )Lurte på akkurat det selv, Halo 3 har tydeligvis delt opp rankingsystemet i to deler.
SITAT
The primary raking evaluation system will be the skill-based one, and the experience-based system will be used as a secondary one and will analyze how much time a player has spent playing Halo and will not be specific to any playlist.[/b]
Søkekriteriet er så vidt jeg forstår bare basert på "skills", som da er tallet i systemet. I team training er det kun "secondary" som teller, så da er det vel helt tifeldig hvem man kommer sammen med.

Eller er jeg helt på jordet nå?

Uansett: Utrolig mange morsomme kamper i dag, spesielt gøy å fylle opp med 8 spillere. Håper vi får til like mye fremover en stund.

K999: Tror det er sånn at tallet du får i ranked mathces kan gå både opp og ned, avhengig av hvor bra du spiller. Bildet ved siden av er så vidt jeg forstår gjeldene for alle type kamper du spiller, og avhengig av hvor mye du har spillt el.
 

K999

Keystone State Of Mind
Forstod ikke helt dette med ranking systemet jeg, mener du at det ikke er hvor mange kills en får? Men hvor mange kamper en spiller?

Ellers så hadde vi et par kule kamper idag, hvor jeg merket at Mongis var way out of my league, han drepte meg sikkert 20 av de 25 gangene jeg gikk 1 vs 1 mot han.
 
Fikk Crackdown med Halo 3 beta i posten nettopp! Er med og gamer i kveld, jeg. :D
 
jeg og!!! :D
Igår da jeg spillte med Uteena å co ble det ikke så vellykket, hadde besøk så klarte ikke helt fylle med så jeg bare stakk. :$
 

K999

Keystone State Of Mind
Er sikkert med jeg og, siden jeg bare spilte rundt 2timer tidlig på dagen med dere. Valgte å ikke spille så mye igår, så ikveld så er jeg sikkert med for fullt.
 
Logger på nå snart, og spiller til klokken 16-17. Vet ikke om jeg kan i kveld enda.

Oppdatering: tar med Crackdown til en kompis for teste betaen på PJ og surround. Vet ikke om det funker, men om det gjør blir jeg sikkert online noen timer i kveld. Om dere sender invite, må dere ha plass til 2 personer. ;)