Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Noen som fortsatt spiller Halo thrizzle eller? Nå som jeg har flytta sammen med to andre kompiser som har hver sin xbox blir det mye gamings med halo i stuggu. Eller er det hipt og kult å vente til ODST kommer? jeg har klart å surre bort min kopi av halo 3 så kan jeg kjøpe ODST og spille vanlig hei?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Je, multiplayer-delen i ODST er prikk lik den i Halo 3, bare at alle DLC-karta følger med. Jeg har ikke spilt det på en stund men jeg kan sikkert lure med Alex til å bli med på noen runder en kveld, bare holla i denne tråden en liten stund i forveien.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er alltid ned for noen runder, H3 står i hylla og chiller.

Edit: Så lenge driten min funker.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Blir så jævlig grisa i ranked :( Spiller team slayer og folk er faen meg helt sjuke. har nok ikke spilt nok selv om jeg har lært meg de forskjellige våpnene og brettene ganske greit. Har ikke prøvd meg noe særlig på sniper enda. Den får heller gå til noen som er litt flinkere. var rank 8 og nå er jeg vel nede på rank 6 eller noe. meh. Får vel spille litt mer social.
 
Noen som vil ta "Vidmaster Challenge: Annual" en kveld i nærmeste framtid?

For de som ikke vet hva det er, så er dette en liten beskrivelse: After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts.
 
Iron er en skull og det vil si at hvis noen dør så må man starte på nytt på siste checkpointen man har, og alle i ghost vil si i stedet for å kjøre bil den siste delen, så kjører man i ghost