Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

D

Deleted member 91

Gjest
Tror du jeg er ferdig? Jeg ække ferdig!



Erlend og jeg syns vi er så jævlig kule som lister oss inn på basen med bomba.



Men neida! Erlend blåser dekket vårt med en granat og alt går til helvete. Ikke avbildet: Erlend som teamkiller meg i et rush av paranoia.



Vi er i basen deres og dreper folka deres. Satt dem opp bomba fikk vi gjort også.



Fikk nesten en bil i huet!



"Okei gutta, hva er planen'a? Skyte'rem med kuler, sier'u?"



Ok, de tre musketerer i en kul bil er fett nok, men sjekk denna blomsten'a dere.
 

SHDR

Gullmedlem
Det var skamfett, så jeg er abso-balle-lutt med seinere også. Alle andre som er kule må også bli med, ellers mister de kulstatusen sin sånn som Sortulv. Når det kommer til stykket så er 60kr eller hva det er for en måneds laiv-abonnement egentlig ganske rimelige saker, du skal ikke ha det festlig mange kveldene før du har fått ånkli valuta for pengji. Dessuten kan jeg nå spille Super Puzzle Fighter online and truly prove my mettle! Er det andre som er med på noe kult XBLA-ståk åsså ell? Castle Crashers, anyone?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Puzzle Fighter har jeg ikke hora meg til å kjøpe ennå (mest fordi jeg er legendarisk ræva i puzzlere), men Castle Crashers har man da. Har riktignok ikke spilt det noe særlig, men men. Det er egentlig bare å mekke tråd ellernoe slikt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Snellers så har jeg lyst til å blåse støvet av Puslefitter en av dagene så jeg er helt med på den jeg, vettu.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Masse minusbonus til Lodin for å blæste meg i ryggen da vi var på samme lag mens jeg sto og ga Nichoriffen what for med minigun fordi jeg ikke tok den med meg!

Uansett så var det greit like etterpå da han var seierssjåfør for skuta SS Loddehesten så no hard feelings.

Beste greia sålangt var da jeg rusa rundt i Wraith på Valhalla og ble plassert under tungt skyts fra Sheriffen, omtrent samtidig som Nicholas borda skuta mi. Sekundet senere sprengte hele faenskapen og JEG fikk en frag fordi Nicholas gikk til hælvete idet han parkerte ræva i setet. :D

Bilder kommer bare jeg gidder. Kanskje etterpå.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hah. Tror du ja. Jeg har faktisk fotografisk bevis på at det er du som tar den i baken:



Furthermore,





Litt flere bilder fra samme runde:



Shadar og Yeti, eller skal jeg si Maverick og Ice Man? Det er fra Top Gun, vet du. Også er de homo.



Shazam! Gått ombord'd, nigger.



Lodin da. :(



Dagens barskeste bilde går til sheriffen for denne meget macho boardinga.



Og et av Shadar, bare for moro skyld. Sjekk de detaljerte hylsene der da dere.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Del 2: The Delerer



"Hvor faen ble det av Shadar?"



"Åja, der er'n!"



HÆHÆ GUTTA vi spiller ikke Rocket Race nå vøtt!



Som vist ovenfor er blått lag ingen fremmed til det engelske uttrykket "luckypig".



Yeti lener seg fornøyd tilbake etter en vel-sticka warthog.



Dårlige ideer, del 534.



Sheriffen har simpelten ikke flere knull å gi.



Og sånn så poengtavla for runde 2 ut. Jajajajaja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Del 3: Electric Boogalee


Banshee (eller noe) mot missilfaen. Jeg ser kul ut, men det var Nicholas som vant. Såklart. Siden han er ei bikkje.


Nicholas, den bikkja, border Banshee-en min. Samtidig som den blir bombardert av hans trofaste følgesvenn Sheriffen.


Nicholas, den bikkja, blir slengt i veggen av Banshee-en min.


Marius Lodin Judas Quisling Rinnan gir meg et vennskapelig klapp på skulderen etter en jobb vel utført.


Dagens tema: Hva skjer når man sticker en Warthog på, av alle steder, hjulet? Svar: Ikke en dritt, bortsett fra at man dør.


SS Loddehesten strikes back.


DOUBLE KO - ROUND DRAW


Når man har sørga for å sticke Warthogen på et litt mer snusfornuftig sted enn hjulet, da kan man gå i grava med lett hjerte.


Rundt dette hjørnet viste det seg å være en bil. Fortreffelig.


To hopp, to raketter, to frags. :mafia:


Hvor i hælvete er spenna mine, din nordlendingfaen?


Hagle-pistol clan ain't nuthin' ta fuck with.


Etter tre-fire smekk på lanken får Nicholas overtaket i en intens duell. Siden han er ei jævla bikkje.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Marius Lodin Judas Quisling Rinnan gir meg et vennskapelig klapp på skulderen etter en jobb vel utført.
:D


Et par til. Siden jeg er verdt det.



Det stemmer, laser gjennom rekkverket. Kapow!



Funker på kloss hold og, gitt.



Så jævla flaks Lodin :argh:



Shadar var derimot ikke like heldig.



Yeti går på en smell gitt.



Og så avsluttes det med en vennskapelig klem mellom Yeti og sheriffen. Smil'a gutta!


Diverse jeg ikke tok med forrige gang:



Dette er altså ett stykk Mongoose med Lodin på som sprenges mot sheriffen pga granaten han kaster, og som netter Lodin en kill pga den plasmagranaten jeg festa på'n. Det var ganske kult kan du si.



Brom brom!
 
fy fan... får så jævla lyst til å spille halo3 når jeg ser de bildene og så har den jævla deadboxen min tatt kvelden D;
 

Sancti

Terrorkatt
Kjøp deg en ny Arcade, og bli med. Hvis du er kul, da. Bare de kule får lov til å spille med vårs kule.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg skal prøver å bli med til helga. Må bare slå kjerringa litt. Ikke la den feberen dø ut med det samme!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Mitoo, må få skaffet meg spillet igjen, så er jeg nok med til helgen hvis ikke før (kommer ann på mengde skole), ellers er jeg alltid med på Castle Crashers Shadar!