Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Såe..ny runde i kveld noen? hadde vi vært 6 stk hadde det ägd. Ikke at det har noe å si for min dominanse uansett.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Start i rimelig tid (jeg er klar rundt 22.30) så er jeg med, start etter midnatt og jeg setter fonuft mtp jobb foran gamerseansen.
 

Sancti

Terrorkatt
Jeg spiller ikke Halo, men lol cyber live chat?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg skal bare gafle i meg litt frokost nå så er jeg klar. Skal vi si 23.00, dvs om treogtredve minutter for de klokkehandicappede (Hei Erlend)?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Okai, det var schmellfett. Jammenmeg saker med tre lag i Rocket Race også, selv om vi gjerne skulle vært litt flere på piratopplegget. Kudos til sheriffen for ikke å møte opp. Igjen.

Alle mine recent games sletta seg når jeg testa Resi 5-demoen, men jeg fikk ihvertfall snappa disse av meg og Buggz som er Battle Rifle Bros:


 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hold kjeft'a din jævla same. PS ragequitta ikke du forumet a hei. :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg og naboen kan gjerne ta en runde. Kom deg på #Spillegal. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er sikkert med på litt av hvert ikveld, bare sett et tidspunkt evt avtal via IRC.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg sa: JEG ER SIKKERT MED PÅ Å SPILLE HALO 3 IKVELD. Noen andre som blir med? Nigger nigger nigger nigger.
 
Hei, folkens! Gjør oppmerksom på følgende igjen: Add iGotUrPokeymanz for litt kozytajm anytajm. (Eller blir jeg nødt til å ta meg bryet ved å legge dere til hver for dere? :()
 
D

Deleted member 91

Gjest
Du blir nødt til å ta deg bryet med å ihvertfall legge til metatagen Spillegal, samt stikke innom tråden litt oftere enn annenhver fullmåne.