Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg vet en del skal se Boll klokken åtte (deriblant undertegnede), men når den er ferdig (dvs mellom ti og halv elleve en gang, regner jeg med) er ihvertfall jeg med. Hvis noen kunne tenke seg å være med, skriv i denna tråden her plix.

Yetipants: Haw! Det er alltid så tilfredstillende å klistre kjøretøy. Fikk en ganske snasen selv i forrigårs:

 

K999

Keystone State Of Mind
Hvis jeg ikke sovner så er jeg med så lenge jeg gidder. Stikker selv innpå Halo sånn i 18:00 tiden, og spiller resten av kvelden. Får nok mest sannsynligvis med en kamerat eller to når dere hopper innpå.

Nicholas: Ikke stikke så tidlig i dag'a.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ikke stikke så tidlig? Negro please, jeg og Archtor var jo de nest-siste som stakk. Er ikke tidlig bare fordi jeg ikke gidder å sitte igjen med den triste ræva di vettu.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja, selvfølgelig. Har en idé til en mode vi kan spile da, hvis du vil prøve å fikse det til. Basically "team SWAT" hvis noen spilte helga som var, da det var dobbel exp weekend. Dealioen der var at man hadde no shield men man tålte basically normalt alle plasser utenom hode, så et burst skudd med battle rifle i hode gjorde susen. Eneste våpna var også bare battle rifle og vanlig pistolen. Høres kanskje ikke ut som det store, men er skikkelig kult.
 
Godt mulig jeg slenger inn Halo-disken i nitida. Hva spilles det? Og kan ikke Bungie se til å få til helvete fjerna den satans stygge forbanna D-paden fra matches hvor vi er flere enn fire spillere? Hater så gruelig intenst å måtte trykke D-paden mens jeg konsentrerer meg om å snipe for å advare en av FIRE KOMPISER JEG ER I PARTY med om at han ene har en svær Covenant med en rocket laucher etter seg. Fy faen. Kall meg evneveik, men i det store løp er det irriterende å måtte trykke D-paden for å si noe. Helvete saten. Yes! Her får jeg ut sinnet. Jeg har vært så jævla sur på det faktum at padden må trykkes ned. Herregud. Det funker i COD4, gjør det ikke? Er det en som snakker konstant blir han muta. Se og lær, Bungee. Eeeee, husker ikke hvordan det skrives engang.

Åååårh. Nitida. *memorisere*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei gutta, gjett hvilket Achievement jeg akkurat fikk'a. :D

 
D

Deleted member 91

Gjest
Er ikke det bare å lage sånn privat chat drit så kan alle sammen bable drit i et sett?
Funker dessverre bare for to personer. Det er lov å håpe på støtte for fler i en fremtidig dashboard update, men jeg ville ikke holdt pusten.

Yetipants: Veldig bra :D En vakker dag har jeg tålmodighet til å løpe rundt og prøve på achievements selv, men den dagen har ikke kommet ennå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får si at det der var 100% flaks. Jeg sto inni skuret, plukka opp Spartan Laser på måfå, gikk ut, runda hjørnet, så folk, lada opp og traff. :p
 
Yeti: Grattis! Resten av Achievementene burde gå rimelig greit da ;) (Om du ikke allerede har alle, that is.) Fikk Dbl. Kill med Spartan Laser i dag jeg og, men det var ikke på Lone Wolves :/

Blir gjerne med å spille om samme initiativ blir tatt igjen ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk for tilliten, men jeg er ikke i nærheten av å være i stand til å ta de fleste MP-achievementene i Halo 3 ennå. :p

Sånn ellers så er Halo 3 fortsatt artig, folkens. Testa litt før jobb bare for å sjekke, og joda, det var gøy. Selv om jeg ikke hadde mojoen min med meg i dag. :(
 
ahhh... trodde det gikk an å presse inn 4-5 stykker inn på en privat chat
Trodde jeg også. Det er neppe teknologien som ikke ligger til rette for dette.
Er vel heller et bevisst valg fra Microsoft slik at flest mulig prater sammen og ikke folk bare holder seg til sine egne små grupper.
Håper selvfølgelig de fikser på dette. Når jeg spiller med venner på feks COD4 så pleier vi bare å bruke mute funksjonen. Er rimelig lei av kjepphøye amerikanere som tror de er midtpunktet i universet. Og folk som tror at Xbox Live er den ideelle plassen å få vist frem sangstemmen sin.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
DiRTY D, hvis du går inn på profilinnstillingene dine i Xbox Live, så kan du velge å kun høre dine venner i voicechat og slipper et evig styr med å mute alle sammen hele tida.
 
Åh sweet! Takker så meget for protip. Kunne gitt deg ett Brokeback Mountain øyeblikk akkurat nå. Hvorfor har jeg ikke sett det før mon tro :laugh:
 
Spilt endel Social Multi Team i det siste og jeg synes faktisk det er noe av det morsomste online om dagen. Ranked Multi Team ville eid :p Begynner som smått å gå lei vanlig Team Slayer, så jeg kommer nok til å spille mer Lone Wolves, Double Team og Multi Team fremover.. Hør fra dere om det planlegges Custom Games i nær fremtid :)

Ellers hører jeg rykter om et 360-LAN i Lillehammer 1. uken i sommerferien, noen som har tenkt å ta turen? (Koster riktignok 250 kroner, men etter hva jeg har hørt, skal det komme mye folk.)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Har jeg ikke hørt noe om - er det en nettside for opplegget ellernoe sånt? Uansett tvilsomt for min del (for opptatt med CoD4 for tiden samt at det norske X360-miljøet (og spillmiljøet generelt, egentlig) egentlig er en jævla katastrofe full av prepubertale MLG-fitter), men festlig at det arrangeres ting, i det minste.