Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

D

Deleted member 91

Gjest


Archtor i førersetet, yours truly på gønner'n. :guns:

Archtor, K999, hLeks og jeg spilte litt nå ikveld, men jeg og Archtor ga oss sånn circa da du skrev innlegget ditt uansett. Som jeg mistenkte rådigger jeg Avalance og Blackout, men det siste kartet var ikke allverden. Nuvel, Fullstendig kaos på Avalanche er det beste i Halo 3 noensinne.

PS: Sjekk den proffe skytinga her'a, dere:



Neutral Bomb er fett nok, men jeg har noe grusomt lyst til å spille CTF Classic der.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ga meg selv nå. Utrolig kule maps, Blackout best, så Avalanche. Det siste bedre enn resten av vanlige mapsa, men ikke så bra som de to førstnevnte. :D

Endre: Vi får vel få til noe spilling i morgen dag/kveld. Er med når som helst etter fire tiden. Sendte deg jo en melding også tidligere i dag, du svarte aldri.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Blackout er dritbra, men jeg tror muuuligens jeg likte Lockout bedre. Jeg vet layouten er den samme og slikt, så jeg får neste bare skylde på den nye motoren. Burde uansett bli en klassiker på LAN og slikt, størrelsen er perfekt for 4-8 spillere.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Torsdag passer for meg, enten mellom 14.00 - 18.00 eller 23.00 - 01.00. PS, kjøp de jævla karta, Martin.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Må se om penga strekker til :p Men jeg skaffa nettopp de tre gamle, og har sånn semi-blitt familiær med dem (hater forøvrig den forge-greia), så jeg kommer sikkert til å løpe rundt de nye som den berømmelige høna uten hode. Tidspunkt etableres imorgen, y0.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Torsdag? Etter åtte på kvelden? Da er jeg med, niggas. Får neppe spilt noe særlig Legendary-maps før det, så det kan jo bli spennende. Martin og jeg kan være på et eget dunce-lag.

Sånn ellers høres Halo-LAN i Lillehammer moro ut (er en times kjøretur unna), men jeg bare veit at hvis jeg tropper opp dobler jeg snittalderen der.
 

K999

Keystone State Of Mind
Hva sier folket til at vi starter rundt 10? Så kommer Nicholas når han er klar. Torsdag that is. I dag også da, hvis noen er med.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Torsdag kveld er fri, gentlemen. Åtte passer utmerket for meg, men jeg er sikkert på litt tidligere.


Hvor mange ekstremt myke poeng er det for den nye kartpakka?
 
Blackout > Avalanche > Ghost Town

Sistnevnte var litt så som så i forhold til de andre. Blackout er, med massevis av fete short cuts/hopp, soleklart diggest etter min mening ^^

Når starter folket å spille i morgen? Slenger meg på når jeg ser du er Joinable jeg, K999 ;P
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg synes den nye kartpakka eide den forrige væffal. Standoff er tøff men det er vel egentlig det, Foundry er 100% konsentrert pikk og det siste kommer jeg ikke på hva heter så det sier vel litt om hvor det befinner seg i livet.

Uansett, jeg og Nicho hadde en showdown i går på Ghost Town mot en dass som ble backet opp av tre letteide splitscreen-noobs. Var nesten som en liten boss fight. Etter det teamet vi opp med K999 og kompisen hans og møtte noen fools på Blackout.



Jeg kommer ut, ser at en fyr plaffer løs fra toppen av en platform og bare kaster en tilfeldig granat i ren desperasjon. Bildet er tatt fra over skuldra hans.



OHSHI-

Good times. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det jeg liker best er at det ser ut som om han står og glaner på granaten mens han senker våpenet i taus aksept. Brill. :D