Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

D

Deleted member 91

Gjest
Bump for ikveld, like over tre kvarter til vi schmeller igang. Anbefaler alle å ha Heroic-kartpakka under beltet også, vi glir sikkert over i den fort nok.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ti over halv og ingen har dukka opp hittil, utrolig bra greier K999, Archtor, Yeti, Lodin, jeg er superimponert
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Æh, samma det. Ble bare Mikkolas og meg som dro en kjapp runde på Cold Storage før vi (dvs. jeg) ikke gadd mer. Bli med i løpet av uka, for faen.

Men ja, bildz. Jeg sugde hestepikk i kveld (og i spillet også knis fnis), så dette ble den ene morsomme greia for min del:




Næmmen oisann, hva er det som skjer her?


Aha.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg sa jo faktisk ikke at jeg skulle komme, gjorde jeg vel?
Du kunne sikkert dukket opp om du prøvde hardere!!

Cold Storage var forresten småfett det, selv om jeg gleder meg til å prøve det med litt flere spillere. Mellom fire og åtte stykker sånn som vi pleier å være burde funke bra. Kveldens øyeblikk for meg var denne lille røveren:



Det er altså meg som avfyrer en rakett i quarters av type close, og satser på at jeg rekker å plukke opp overshielden til venstre der før missilen detonerer, slik at bare en av oss blir sprengt til helvete istedet for to. Det funka. Såvidt. Jo, også denne da:



En liten blå rakkar som sneier skallen til Fetthesten idet han runder hjørnet. Hører til historien at den neste satt der den skulle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Merk forøvrig det stilsikkert utførte hallingkastet fyren min gjør i mitt bilde nummer to.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åttetida? Så kan du være neve akkurat så mye du orker.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg ble alt for trøtt i går, til tross for at jeg stod opp etter lunsj. Sorry gutta. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hahah. Fruen stakk på jobb og gav beskjed om at kåken skal være vaska når hun kommer hjem, så vi tar det en annen kveld. Sorry. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg suger aldeles ikke, her er det så reint nå atte hjælp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jif-mopp for seieren, min gode mann.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Var på ferie de to siste dagene, men er tilbake nå og småhyppen på mer Halo. Noen som blir med å spille ikveld? Jeg er ikke hundre prosent sikker på når det passer for meg, men jeg tenker meg at jeg enten blir hjemme og spiller hele kvelden eller så kommer jeg hjem dritings inatt og spiller hele natten. Win-win.
 
Noen som er hypp på noen runder ikveld?
 
Flere?