Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

D

Deleted member 91

Gjest
Du sier noe der. Vi får prøve å få med oss Lodin og Archtor og sånt, og alle andre som vil være med. Kom igjen'a gutta. Halo og sånt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Øh, jeg er i motherfuckings SVIIIIDEN og er ikke hjemme før den nittende. SUX2BEU Nicholas.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er du som er i Sverige, og så skal det liksom være Nicholas det er synd på? Negro please.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg kjøpte et brett med Heineken i forigår. 120 svenske. Få se deg toppe det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eksklusiv svenskbrygga Heineken, eller?
 
Slappet av med Lone Wolf i går kveld/natt til jeg møtte en kar fra Hokksund og begynte å spille Slayer med han istedenfor. Satt oppe til 4, men ikke en jævla Halo-spillende SG-kjeft å se. Føler meg sveket azz..
 
D

Deleted member 91

Gjest
Denne tråden er skikkelig deprimerende, dvs spesielt de siste sidene.

Noen som vil spille litt ikveld? Jeg maser alltid på bomba sånn i ti-tida og merkelig nok er ikke folk game helt uten videre, men om jeg sier ifra litt i forveien kanskje vi klarer å avtale noe? Noen som kunne tenke seg litt matchmaking for gamle dagers skyld for eksempel kl. 22.00 ikveld? Blir vi mange nok kan vi tilogmed spille noen custom games, men jeg jinxa vel akkurat muligheten for det. Uansett, bare bomp litt i tråden her om du er interessert, burde bli gøy selv om vi bare blir sånn 3-4 karer. Hvis du har den siste kartpakka er det ingen ulempe, men vi skal nok klare oss uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan sikkert kaste meg med jeg også. Hva er den siste kartpakka, egentlig? Datt av Gaylo 3-lasset for lenge sida.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Den er ikke veldig ny, dvs jeg tror du har den. Jeg går litt i surr med det er definitivt den med det derre dritschvære isbrettet, ooog ... Blackout, som er den Lockout-remaken. Jepp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der hvor vi haja rundt og smekka hverandre med raketter?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jada gett, kan kritisere Halo 3 for mye men akkurat varebilshadere har det på stell.