Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

#41
Var på El-Kjøp i Kristiansand i går, og da klarte jeg å få med meg den siste utgaven de hadde av CE til 599kr. Skulle egentlig ha den vanlige utgaven til 399kr, men den var det tomt for.

Anyways, jeg blir sikkert med på noe spilling i helga - legg til znaak
 
#44
Hva faen skjer med co-op og NAT settings? jeg har Open på NAT settings, men klarer faen ikke spille co-op. Hjelp. :(
 
#47
Ser dere holder på, og fikk inviten, men var noe med partyets router-greier, så jeg fikk ikke joinet. :S Noen som sender meg en invite til?
 

K999

Keystone State Of Mind
#48
Til alle som har prøvet å invite meg denne helgen: Jeg sitter på lan (Går hjem for å sove) og spiller custom games, med 9 andre local. Men jeg er kobla til nettet, og det kan se ut som jeg søker etter kamper. (?) Men jeg har altså bare ikke joinet, fordi jeg har vært på lan. Men i morgen/dag (kl. 15:00 tiden) drar jeg hjem igjen med TVen og burken min, så da kan jeg joine senere i dag. (Ja, søndags kveld)
 
#51
Nigga please.

Gamertag: eivind2k3

Jeg suger hest og savner halo 2, men add meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Hvorfor i faen savner du Halo 2? Hvis du mener "savner" som i at du angrer på å ha solgt det/gitt det bort/mista det er det bare å slenge innom billigkorva i ei spillsjappe og kjøpe det for 99 spenn. Hvis du mener "savner" som i at det var noe i Halo 2 som var bedre enn Halo 3, så tar du feil. :p
 
#53
Jeg savner det, som i at jeg savner å ... Ikke suge i et fps. :(

Jeg er nok på i hele kveld/natt, så det er bare å nudge, plinge, eller hva dere kaller det, så kan vi kose
 

K999

Keystone State Of Mind
#54
Jeg komme på litt senere, ble akkurat ferdig med Legendary. Fikk ikke gjort det i går, men nå er jeg klar for litt serious online gaming, er ikke store ranken, men syns jeg begynner å bli litt god. :$ Bedre enn jeg var 5 dager siden. :$
 

Endre

Ødela forumet
#55
Jeg tar en rask tur i butikken nå, men dere som er med på spilling utover natta kan sende meg en beskjed. Hvis vi blir mange nok kan vi kanskje ta litt Rocket Race eller den piratgreia.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#56
jeg er alltid med, men jeg er ikke synsk, så du får droppe meg en beskjed på msn eller her i tråden, så tar jeg turen.

ps: den forrige tittelen din var bedre. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
Til dere som ikke var der: Det var fett. Spesielt piratskuter på de sju hav. Strandstorming hadde nok vært artigere hvis vi på laget mitt ikke hadde sugd så hardt. :(

PS: Minus-props til han gjøken som ikke skjønte hva Rocket Race gikk ut på og heller sto og daska VIP-er. Pluss-props til Nicholas for å være VIP og å la meg sparke det.
PPS: Dessuten er det enda godt vi har Forge, som gjør Halo mer likt Call of Duty, mer realistisk sånn at man veit hva man får.
 

K999

Keystone State Of Mind
#59
Jeg kunne godt tenkt meg litt mer Rocket Race, som er fett. :D Betazombie var også fett, og jeg fikk litt panikk da zombiene kom inn. :$ Får fyre opp noe i morgen (jada jada, i kveld) også da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
SITAT(Yetipants @ 02.10.07, 01.06) 84011
Til dere som ikke var der: Det var fett. Spesielt piratskuter på de sju hav. Strandstorming hadde nok vært artigere hvis vi på laget mitt ikke hadde sugd så hardt. :(

PS: Minus-props til han gjøken som ikke skjønte hva Rocket Race gikk ut på og heller sto og daska VIP-er. Pluss-props til Nicholas for å være VIP og å la meg sparke det.
PPS: Dessuten er det enda godt vi har Forge, som gjør Halo mer likt Call of Duty, mer realistisk sånn at man veit hva man får.
[/b]
Enig i minus-propsa. Revan får ikke invitere noen igjen, noensinne. Inkludert seg selv. Utrolig spennende å stå fast sammen med en eller annen fjott fordi jeg ikke kan snu meg uten at han prøver å dolke meg i ryggen, gitt! :v:

K999: Rocket Race er festlig nå og da, men det blir ufattelig døvt i lengden. Et par ganger hver kveld er det meste jeg tåler lenger. Neste gang kan vi jo prøve litt mer ortodokse moduser også, tenkte jeg - litt CTF og Team Slayer og sånt. Det blir nok onsdag for min del, idag er jeg opptatt hele dagen.