Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

#61
Tok en aldri så liten omvei fra jobb i dag og endet opp hos Expert og spaserte ut med Halo 3. Blir nok litt spilling seinere, men bann på at fredagen blir brukt på Halo 3 online.
 
#62
Noen som skal spille i kveld? Jeg er ihvertfall med, hadde vært koz om vi ble en del.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#63
Går fra Niss på Grønland nå, er nok med på whatnot utover kvelden!
 
#66
Da har jeg hooka opp en elite. Noen som er med på coop på Legendery for å samle sculls and sheit? Er på chapter 2 ellns.
 

K999

Keystone State Of Mind
#68
Du kan ta vekk "Søker Co-op partner" på meg. Spiller for det meste Matchmaking eller custom games, og skulls og terminals og andre ting går for det meste med venner på lan.
 
#69
tjohei.
Gjorde et lite impulskjøp her igår og kjøpte meg xbox360 og halo 3.
Har enda ikke fått prøvd co-op online.
Er med på hva som helst egentlig.

Live Tag: Seemarz
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#70
SITAT(Revan @ 04.10.07, 14.51) 84289
Noen som vil joine meg og Voldy og Aleks på co-op i morgen? Justin, skal du være med?
[/b]
Ikke utenkelig! Vil nok være på, send meg mld!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Noen som er med på å hjelpe meg med å få tak i Legendary-achievement, og helst noen metagame-achievements, i morra natt eller natt til mandag? Dama er på nattevakt, så da betyr det at jeg kan kjøre spilling og høyt volum natta lang uten at andre enn katta klager. =D

Når det gjelder skills så er jeg vel ikke så verst. Jeg kan ikke spillet bak-fram, men jeg durte gjennom Heroic aleine uten hjelp, så helt ubrukelig er jeg nok ikke.
 
#72
Noen som er med på å hjelpe meg med å få tak i Legendary-achievement, og helst noen metagame-achievements, i morra natt eller natt til mandag? Dama er på nattevakt, så da betyr det at jeg kan kjøre spilling og høyt volum natta lang uten at andre enn katta klager. erlikd.gif

Når det gjelder skills så er jeg vel ikke så verst. Jeg kan ikke spillet bak-fram, men jeg durte gjennom Heroic aleine uten hjelp, så helt ubrukelig er jeg nok ikke.
Skulle gjerne joina en legendary til, men har nattevakt selv. Har runda det 2 ganger på legendary nå, og nå tok vi på normal for å ta skulls, da fant vi ut at vi skulle speedrunne det neste gang, siden det var så uforskammet lett og kun løpe igjenom alle banene på 10 min per bane.
 
#73
Er med på det meste. Skulls/legendary osv, jeg er ikke så alt for dreven akkurat nå, men testa et par baner på legendary og det virket ikke umulig.
 
#75
Da har jeg tatt chapterne 1 til 5 på legendery men får ikke noe Achivements for 3 chapter, har tatt det to ganger til og med. Jaja, noen som blir med på legendery chapter 6 og utover imorra?
 
#76
Kan sikkert være med jeg. Dama skal ut med noen venner,men sjøl har jeg ikke penger til å dra ut idag,så ender vel opp foran boxen mesteparten av kvelden.
 
#77
bare send meg en message :p
skal endre gt nå.

Nytt Gamertag - Purple ZoDz
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
Da blir det litt coop her i kåken, sleng dere med om dere gidder. Blir vel å sitte en stund.

Vi kjører Legendary, uten metagame, så veit dere det.
 
#79
Jeg er ledig nå! :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Hvorfor ble du ikke med da? Hadde sånn der "Open to Friends" gående. Jaja, vi klinka gjennom Sierra 117 til og med Tsavo Highway, på Legendary. Var godknall, begynner å få litt dreisen på headshots og sånt nå. Spilte splitscreen med en kamerat som er... ikke akkurat dreven (første gang han spilte Halo 3), men jaggu ble vi begge to tøffere i løpet av natta, gitt. Artig. :)