Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Okey uteena :p

Da har jeg tatt 4 terminals, en på the ark, en på det snø brettet, to på covenant(Var det der vi tok to revan?) Hivlke mangler jeg?

Mangler to scull på enderste rad, nr 2 og 4, ene er den emd ringene hvor er den andre?
Endelig ferdig med legendery. ahhhh.
 
Husker ikke om jeg skrev her eller ikke...
Men la nå til nesten alle på lista, så hvis noen har fått en friend invite fra "Seemarz" så er det bare meg.
er med på alt (hay gurlz), litt co-op hadde vært fett.
:D

Superduper:
Sorry for at jeg dro fra spillet når vi spilte co-op.
Modemet mitt bestemte seg for å være kjip og disconnecta meg...
Vi får ta det igjen siden.

:(
 
Hehe, okei. Begynte å lure på hvorfor du ruslet avgårde rett før vi var ferdig med første nivå. Men neste gang blir det headset på meg oxo. :angel:
 
Da har xbox 360, halo 3 og xbox live kommet her i hus.

Freeman - Vaffelmannen

:)
 
SITAT(Superduper @ 09.10.07, 10.43) 84776
Hehe, okei. Begynte å lure på hvorfor du ruslet avgårde rett før vi var ferdig med første nivå. Men neste gang blir det headset på meg oxo. :angel:
[/b]
var usikker på om du hørte hva jeg sa eller ikke, så jeg snakka litt med meg selv og slikt.
men ja, any time.

får bare håpe modemet mitt ikke velger å gå ape shit mens jeg spiller igjen :hæ:
 
Noen som er med på litt kvesting ikveld?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Sure thing. Jeg og KrReWeT mitt (Jo Inge og Eivind, altså) rir om kveldingene, og du kan sikkert slenge deg på når vi skal spille. Bare legg til gamertaget mitt.

PS: Ikke inviter Revan.
 
Jeg er nok med uttover kvelden, pling msn osv.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Pling. Laffen, Silentbob og jeg skal spille litt nå. Andre som vil være med får slenge seg på pronto.
 
Noen som er med på multiplayer i kveld? Noe Team Slayer ellns? Bare send meg en message ellns på live. Snakkes.
 
er det noen spiller dette ennå? Hvis det er noen som ennå spiller dette er det noen som vil hjelpe meg med å ta det på legendary...
Fikk internett i dag og fant ut at man ikke kan søke etter co-op games. som er ganske så dumt eller er det jeg som er helt blind
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Neida, Live har gått til helvete for oss alle. I går kveld fikk jeg derimot spilt en times tid med Scary. God knall og det skal fortsettes med ved nærmere anledning. Desverre har jeg ikke klart å dele 3G-internettet mitt mover routeren, så det spørs om det blir stort med Live-ing (this is living..?) i mimlitæret. Triks i ludo mottas med takk.
 
SITAT(Nicholas @ 09.10.07, 20.51) 84899
Sure thing. Jeg og KrReWeT mitt (Jo Inge og Eivind, altså) rir om kveldingene, og du kan sikkert slenge deg på når vi skal spille. Bare legg til gamertaget mitt.

PS: Ikke inviter Revan.
[/b]


Hva har dere egentlig imot Revan? :D
 

K999

Keystone State Of Mind
Revan: Jeg tror det var mer det at dine "homies" hylte og skreik på mikrofonen, og det at de ødela hele matchen. Var jo bare jeg og Jo Inge som fikk fullført noe. :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, ikke for å hate eller slenge meg på bølgen, men akuratt det samme skjedde med meg npr jeg spilte med Revan :)

Får finne deg noen hotte chicks å spille med isteden, så vil sikkert SpilleGal spille med deg igjen!
 
Da har du nok bare spilt med feil folk, for de jeg spiller mest med er ikke sånn. Vi snakker derimot en del, i motsetning til mange her på SG. Å spille med Nicholas er ikke noe jeg gidder uansett, fordi jeg og kompisene mine har en fin flyt i samtalene og har det kjekt. Sier ikke at Nicholas og folka hans ikke har det, men det virker så jævla strengt. :)

JustinCase og dere andre som spiller Halo 3: Lyst til å spille litt en helg? Samme hva vi spiller, Big Team Battles, Coustom games... Whatever. Mine kompiser vil være der og de vil snakke i mikrofonen, men ikke hør på hva folka her sier. Den gangen vi spilte K9x3, da kom jeg til å invitere feil folk. Det funker å spille med oss, synes det er teit av Nicholas å sette det stempelet på meg. Vi er en gjeng gutter fra Stavanger som snakker mens vi spiller, som sagt er dette helt normalt. Skal du være med så ikke vær redd for å snakke!

Spilte med ILiuz her en dag, han kan sikkert bekrefte at vi ikke hyler og skriker. Spilte litt Objective og sånt.