Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Slenger meg på nå, sto akkurat opp fra en alt for lang middagshvil uansett.
 
Yarr! Seven Seas på Sandtrap var fun! Sammekomsten generelt også for den saks skyld :p Kommer folket til å spilles i morgen også? Isåfall er jeg gjerne med til samme tid som i dag! : D

Og best av alt; jeg har endelig noen mennesker her i verden jeg kan kalle venner :$

Og sånn littegranne åff-t:
Hey, sjekk hva jeg presterte tidligere i dag! (Ranked Team Slayer)
 
Det var jævlig gøy å spille i kveld. Spesielt de kampene med MM ble veldig bra.
Blir gjerne med på mer snart. Flott om vi får testet ut de nye brettene også.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Enig, det var faenmeg saker. :D Dritgøy med Team Slayer på Last Resort, dritfett med Neutral Bomb på Standoff. Skal ta noen bilder nå, legger de opp etterhvert.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hell yase, battle report. Artig å få med noen nye folk, ble overrasket over at Lodde heiv seg med. Vi startet med en del custom games og sånn og det var artig nok men det ble ikke så mye bra bildemateriale. Nicholas stakk innom og så heiv vi oss på big team social-lista og endte opp med å dele ut heftig med dask:



Nicho og yours truly rydder opp. Nicho kjører, jeg åpner dører... Eller noe.



"Silly bitch, your weapons cannot harm me!"



"Goldurnit ma', them Duke boys are at it again!"
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg går faenmeg aldri lei av warthogs, er så latterlig moro å kjøre en midt oppi driten og eie ting. Se under:



Sånn så mesteparten av kampen ut, fullstendig kaos med folk som løp hulter til bulter og med et kjøretøy eller tre oppi det hele.



"Woah there, easy, girl, easy!"



Kastet opp i lufta av en granat akkurat idet vi drar i land siste killen, COME ON YALL


Flere kommer snart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, dette var kos! Sånne ting som gjør det artig med online. :D

Ble litt smågretten over at det ble en del Infection, er vel en av de spilltypene jeg liker minst, men selv en grinebiter som meg hadde sansen for Undead Horde eller hva den het. Må være litt action, ikke sånn der "oh noes du har bare to kuler hva gjør du!!"-opplegg. Rundene varer fortsatt altfor kort med Infection dog, så veit dere det. Samma det, jeg ble happy da vi fikk slengt inn en runde Pirate Ships og noen økter Rocket Race. Det er sakene sine. ^_^

Siden jeg ikke liker så godt å fikle rundt i Theater gadd jeg bare å mekke tre screenshots av mine exploits i går kveld, men jeg ble happy. Jeg gir dere serien Death From Above:

Dam-di-dam. Tenker jeg bare runder dette hjørnet, jeg. Han kisen som hopper ned mot meg har sikkert ikke tenkt å finne på noe spikk.

Au, den svei! Sånn på den positive siden ser det ut som om begge to akkurat har sluppet en saftig braker.

*Doink* Ach, mein Leben! Jaja.
 
Fikk tatt noen screenshots jeg også, ganske mye kult som skjedde i dag. Likte spesielt de kampene vi hadde i MM mot slutten. :)


Boarder en warthog i halv-camo.


De gav ihvertfall ikke opp, det skal de ha.


Lasershot. (Egentlig så det bare litt fint ut)


Der kjørte jeg over en lagkamerat.


19 assists!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Liker skjermbilder fra Halo 3, siden man kan ta dem akkurat hvordan man vil sørger folk for at det er masse godaction som kommer med. Og det var pent skutt, Lodde. Du må henge med videre også. :D

Edit: Skulle ønske flere spill hadde sånn film- og skjermbildefunksjonalitet som Halo 3 har, Call of Duty 4 for eksempel. Men akk, det har de ikke orka å lage. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Lodde'd :D

Litt bilder fra den nest-siste kampen, Nøytral bombe på Standoff. Det er litt som omvendt CTF, bare med et flagg som spawner midt på banen. Så egentlig ikke noe særlig likt i det hele tatt.



Slik ser det ut når jeg, med bomba mellom mine svette fingre, desperat prøver å henge meg på skuteren til Uteena.



Vi setter opp bomba!



Lodin som gir det blå laget helvete fra bakpå en warthog.



Blått lag prøver så godt de kan å forsvare, men ...




:guns:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Siste bunken for ikveld. Dette er altså fra den derre zombierunden vi spilte, hvor alle zombier hadde hammere og kunne beine som faen. Mennesker måtte kort og greit bare drive to survive. For å bidra til atmosfæren var det også et relativt grelt filter i bruk.



Faren truer!



Og der ble bilen hamra hardt nok til at Uteena knakk og jeg ble den siste gjenlevende.



Men ... hvor er den på vei hen? OH SHIT ET STUP-



Se her ja, bailet akkurat i tide. Hører vel til historien at jeg såvidt rakk å snu meg før jeg ble hamret ut selv, men ja.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Er det noen er med nå i helgen? F.eks. seint ikveld og lørdag? Jeg lover å ikke stikke av med en gang, for dere er så søte, så.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er ihvertfall med, og jeg vet det var flere fra igår som kunne tenke seg å spille idag også. Litt usikker på hva jeg skal sånn tidlig kveld-ish, men jeg er 100% med sånn sent-tiden. Lørdag passer nok ikke, men søndag er fullt mulig.

PS:


 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ikveld blir bra, er nok hjemme i ett/to-tida og fyrer rett opp om dere fortsatt er på så sent. Lørdag kan jeg fra rundt midnatt, og søndag ... tja, jeg tror jeg skal på fylla, men kan alltids joine inn sent og litt edgy :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det begynner å demre hvorfor fruen ikke lot deg spille i går, gitt.