Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Lodin

Der Waaaah
Nei dere kom jo ikke når klokka runda tolv så jeg tok noen runder mot pubbies. Skal snart på jobb uansett så nå kan dere ha det så godt.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg suger katastrofalt osm vanlig :/ søndag blir shizzle, denne gangen lover jeg tre ganger å ikke drite meg ut.


Edit: Jeg tror jeg er emd sent ikveld også, får ihvertfall tilbake kontrolleren min idag, men det avhenger litt av hvor mange øl jeg lures med på.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Alright, det ble sent igår, men det var jævlig gøy. Spesielt de rundene med Multi Flag på Standoff var gyldne - Freeman hadde kontroll på forsvaret, mens jeg, Archtor og Justin rusta opp i en warthog og kjørte fram, beina inn, henta flag, og ut igjen - tre ganger på rad. :guns:

Retrosondre: Aww, vi savna deg. Ikveld er umulig for min del, men du får sikkert med noen av de andre stamfolka (Archtor, Lodin, Yeti). Søndag er jeg med, bare vi ikke begynner så grufullt sent - noen av oss må faktisk opp på mandag også, vet dere!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Var faktisk ganske kult igår, vurderer å ikke levere det tilbake med det første. Må på sånne greier igjen ikveld, men imorgen yes yes? Fine greier.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Alright, skal bare ordne noen småting, så er jeg med. Elleve-tiden, noen? Så du ville spille istad Martin, men jeg er homo så det passa ikke.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Elleve tiden, jissir.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nei du må jo sitte og spille det dritbra Burnoutspillet ditt mens jeg HELE TIDA kommer på universets dårligste lag! Fy faen! De nekter å backe meg opp, de nekter å drepe ferdig noen som er nesten døde, og de suger så mye at det er helt kvalmt! Hva faen! Kom dere online!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Åkei det var gøy, bortsett fra at Martin dævva hele tiden gikk det jo ganske greit også. Jeg stemmer alikevel for Big Team Social ellernoe slikt neste gang - mer kjøretøytjohoi og mindre MLG-fitter med kamprifler. Ellers må vi bare gi det opp for rankingsystemet til Bungie, dere - når vi starta å spille lå jeg på 16 i rang og Martin på 24, og etter seks-åtte kamper var jeg på 21 og Martin ... fortsatt på 24. Tersklene er høyere desto høyere opp man kommer, sant nok, men alikavæl litt rart. Neste kamp gikk Martin opp en rang til 25, mens jeg gikk opp tre stykker til 24. På én kamp. Neste kamp tapte vi og der gikk jeg ned to. Ja, jeg aner ikke.

Og flere må bli med for fasan. Circa samme tid imorgen? Så får Archtor, Yeti, Lodin og Scary Paladin slenge seg på også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yeah. Skulle vært med i kveld, men formen tillot det ikke. Ble ninjering isteden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg skal nok tilbake til det stedet imorgen, men kan hende jeg slipper å overnatte. In That Case er jeg med. Er faktisk overraskende ålreit å være så ræv som jeg er, pluss at det jevner seg ut med de andre på laget =P
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg tror jeg er down imorgen, har grillings og piskings på programmet. Digre lag hadde vært kult, den ene runden jeg var med på på torsdag på Avalanche var dødsfett. Og at jeg dør hele tiden er bare hvordan jeg spiller :p dreper en, dør, dreper en, dør, dreper to, dør, dreper en, etc.

Jeg tror forøvrig vi vant den runden du levela ned to... o_Ô Mye rart ute og går med Walo, især den helt håpløse spawninga. Jeg blir konsekvent flanka fordi folk spawner bak meg, og det er til å bli så fitte irritert over. Får mest lyst til å bare bli stående i et hjørne.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Psss, hvor lenge kan grillings foregå uansett? Om vi begynner i ti/elleve-tiden som idag, og fortsetter til litt ut på natta, burde få unna en fem-ti kamper, i det minste. Avalance eier forresten, lett mitt favorittbrett av de nyeste. Jeg vet ikke hvor glad jeg er for at de har lagt banen slik at man blir pressa inn i den kjipe korridoren i midten av banen, det fører bare til at man beiner gjennom der istedet for å kødde rundt med kjøretøy som er det man burde, men kjerrer respawner så fort og folk er såpass lette å knerte når de er til fots uansett at det ikke gjør så mye.

Jeje, forresten, så lenge K/D spreaden din er i pluss er jeg fornøyd. :p Jeg merker faktisk ikke så mye til spawninga, ihvertfall ikke på samme måte som deg - de eneste gangene det puler meg skikkelig er når spillet ikke klarer å forutse hvilken vei motstanderlaget beveger seg og da spawner meg rett foran dem, sånn at jeg akkurat rekker å snu meg og runde et hjørne før jeg støter på tre niggere med hagler. Litt mindre glad er jeg i den derre bittelille homolaggen som dukker opp av og til: En skulle tro den var litt mindre merkbar når man var 8 istedet for 12 spillere, men den er like mye tilstede, og på Big Team Homo har man ihvertfall jævla mye kjøretøy og diverse andre avledninger slik at du ikke legger så mye merke til den. Blæ.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg gung ho-er jo som faen, så jeg driver alltid og beiner i vei mot fienden, og da er det faktisk helt uholdbart at de spawner rett bak meg. "Haha! Nå er han tom for skjold, så kan jeg bare beine opp trappa og ta kompisen hans rett etter nådestøtet her. Men hvor i helvete kom den granaten fra?"
 
D

Deleted member 91

Gjest
Slutt å gung-ho så jævlig da. :p Jeg skjønner litt hva du mener, men et lite protip er at det ikke alltid er spawninga som puler deg, det hender faktisk at man møter på en av disse mystiske lagspillende skapningene, som faktisk hjelper hverandre og sånt.
 
Var grisefett igår. Selvom vi fikk litt deng i enkelte ranka kamper. Kudos til mye bra trash talk. Stemmer for å starte tidligere enn halv tolv idag.. :)