Halo 4 annonseres på E3

Annonseres Halo 4 ved E3

  • Nay

    Stemmer: 16 80,0%
  • Yay

    Stemmer: 4 20,0%

  • Totalt antall stemmer
    20
#1
Rumor: Halo 4 announcement coming at E3
>> From sarcasticgamer.com:
Our inside woman/man/thing got hold of some pretty exciting news.
News that Bungie was already hard at work developing what will be Halo 4.
Now we're told that this will be announced officially at E3.
Oh no, the hype begins again D;

Hva blir det denne gang ? 8 player co-op ?
Det skulle ikke forundre meg i det hele tatt om dette er sant.

Hva tror dere ? Fake or Real ?

edit: Så at denne "nyheten" var å finne i E3 emnet :( Uansett, dere kan fremdeles stemme :p
 
#2
Oppdater til jernpunktsikte som i Call of Duty-serien, men bruk det som i Call of Duty 4. Tenker da på upgrades og attachments. Hvis Bungie fremdeles holder seg til vanlig siktemetode gidder jeg ikke spille Halo 4 på Live. De må da skjønne at COD4 la lista, og det temmelig høyt. Se for dere Call of Duty 4s upgrades og classesystem i Halo-universet med kjøretøy og fantastiske miljøer. Det er det som trengs for at meg og mine venner begynner å spille Halo 4 online.

Nå går jeg ut ifra at det kommer da. :p

Kan faktisk være sant. Bungie har vel løsrevet seg, har de ikke, slik at de kan gjøre hva faen de vil? Ser for meg UNSC-soldater i hovedrollen. Eventuelt begynnelsen på alt, fra trening til Master Chief. Blir spennende å få noe avkrefta eller bekrefta.
 
#6
Her er hva jeg ville hatt med i Halo 4:

- Høyere fps takk, grafikken er ikke all that fra før av (til tross for relativt store utendørs områder)
- Enda mer tight kontroll (noe som igjen krever mer fps, Halo 3 ligger vel på en 25-30 vil jeg tippe)
- En eller annen form for klasser. Det blir bare for ensformig at alle har samme utgangspunkt.
- Utskifte av våpen. Needler og Plasma Rifle, be gone. Og de er forsåvid ikke de eneste.
- Null Powerups. Her kommer klasser inn i bildet.
- Helsesystemet kan finpusses og eventuelt balanseres litt bedre opp mot de forskjellige våpnene

Jernpunktsikte kunne absolutt fungert som Revan også nevnte.

Hvis Bungie lager Halo 4 så bør det helst lages fra scratch av.
Tenke nytt samtidig som de lar seg inspirere av andre suksessfulle spill i samme sjanger.
Nå har de koket suppe på samme oppskrift lenge. På tide med noe nytt.

Men de kan våge seg å snike inn masse rollespill elementer inn i gameplay. Det hadde holdt med klasseinndeling :mad:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#7
Jernsikter på fancy laserskytende fremtidsvåpen i en verden der alle soldatene alltid har på seg hjelmer med HUD innebygget? (Jernpunktsikte var forresten en imponerende sammenblanding av jern- og rødpunktsikte. :p ) Jeg aner muligheten for et lite brudd av illusjonen der.

Edit: Hvis Bungie har løsrevet seg så de kan lage hva faen de vil, så skulle jeg vel tro at å melke et franchise som trenger en hvil ikke er det de ville ha gjort. (I motsetning til om de fortsatt var under kontroll fra Redmond, WA.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Det jeg mener å ha lest er at sentrale Bungie-folk har uttalt at nå er de på et punkt hvor mange av de som jobber i firmaet kun har vært med på å lage Halo, og at de fleste nå føler at det er på tide med "nye utfordringer" som det heter så fint. Med andre ord noe annet enn Halo. Jeg håper de går tilbake til litt taktisk sannhetsstrategi som i Myth, bare i en annen setting og med litt nye og freshe greier. World in Conflict er vel omtrent det eneste vi har som holder koken akkurat der for tida, så om Bungie vender tilbake burde de ha gode sjanser for å kapre markedsandeler for å si det slik. Ikke at ikke World in Conflict er konge, da. For all del.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Halo-spinoff i stil med Republic Commando-spillet til Xbox, PC (og PS2 tror jeg) med ODST-er i hovedrollen: Ja takk.
 

Kilik

Lokal moderator
#10
Vi får vel høre noe om de Halo-episodene Peter Jackson strever hardt med for tiden...
 
#12
Mener på at Bungie har sagt opptil flere ganger at de ikke holder på å lager noe Halo spill og de lager noe helt nytt så jeg tviler veldig sterkt at vi vil høre noe om Halo 4 på E3 ivertfall fra Bungie... Holder ikke MS på med 2 nye Halo spill inkludert det derre Peter Jackson greia?
 
#13
Enda en Halo? Var det ikke nok at Halo3 floppet, og nå skal de lage en ny?
Unnskyld, men skrev du flopp?
Til tross for sine mange mangler så er Halo langt ifra noen flopp. Kommentaren din derimot var en skikkelig skivebom og ikke minst en flopp
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
DiRTY D DiRTY D DiRTY D.
 
#15
Unnskyld, men skrev du flopp?
Til tross for sine mange mangler så er Halo langt ifra noen flopp. Kommentaren din derimot var en skikkelig skivebom og ikke minst en flopp
Rull inn der da! Greit nok, Halo var ikke en total flopp, men den solgte ikke like mye som den skulle gjøre. Det er en flopp i andre ord. CoD4 var en hit, Halo var ikke.


NiloPilo NiloPilo NiloPilo! YEAH!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#16
Da var det nok ikke en flopp likevel. En flopp er fiasko og totalt mislykket satsning, og i spillsammenheng betyr vel det at noen tapte mye penger på det. Litt mindre salg enn forventet eller noe sånt er ikke en flopp.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Solgte det virkelig mindre enn forventet? Sist jeg sjekket hadde de vel dyttet en åtte-ni millioner eksemplarer, men jeg vet jo ikke hvordan salgsprognosene så ut da.
 

SHDR

Gullmedlem
#18
Dette var salgsprognosene:


Halo 3 solgte veldig bra, men Call of Duty 4 solgte bedre. Det var det ingen som ventet seg. Markedsføringskampanjen var en katastrofe, en intern og ekskluderende affære som fikk spillet til å virke som en nesten pinlig alvorlig heltedyrkelsessimulator. De burde fokusert på Forge og online-mulighetene, siden det er det som kunne trukket et fersk publikum, men de valgte å fokusere på en usammenhengende historie som ingen bryr seg det skapte grann om, og det holdt spillet fra å bli tidenes knallsuksess.

Jeg tror (SPEKULASJON, SPEKULASJON) at Peter Moore gikk av på grunn av x360-ens svekkede salg i 2007 (ned omtrent 20% fra 2006, til tross for at deres største eksklusive tittel var på vei) og Halo 3s mangel på totalt verdensherredømme.

Jeg håper det ikke kommer noe Halo 4. Det er nok nå.
 
#19
Rull inn der da! Greit nok, Halo var ikke en total flopp, men den solgte ikke like mye som den skulle gjøre. Det er en flopp i andre ord. CoD4 var en hit, Halo var ikke.


NiloPilo NiloPilo NiloPilo! YEAH!
At COD4 solgte mer skal jeg ikke krangle på. At COD4 er bedre på de aller fleste punkt, det skal jeg heller ikke krangle på. Men bruke ordene" flopp" og "Halo" i samme setning er handicappet uansett hvordan du vrir på kringla.
 
#20
jajaj JAJAJAJ J JGER>RHERREGUUD NEGERE

Er jeg den eneste som klarte å tenke litt da jeg leste Nilos innlegg før jeg begynte å hyperkverulere? Halo 3 floppet. Men ikke på den måten alle er enige om definerer en flott. Halo 3 floppet blant annet ved at multiplayeren ble megakjedelig etter et halvt år mens Halo 2 var mest spilte spillet på Xbox Live to år etter lansering, når Halo 3 egentlig skulle spilles KONSTANT. Det var PLANEN TIL BUNGIE. DET TRODDE DE VILLE SKJE. DET FEILET. ALTSÅ EN FLOPP.

Vi har sett det før. Selv jeg, megaHalofanboy innrømmer det: Halo 3 er jævla kjedelig. Call of Duty 4 er jævla morsomt.

Støtter Nicholas. På den måten kan de implentere jernpunktsikte i og med at UNSC-soldatene sannsynligvis ikke bærer rundt på hjelmer til hundrevis av millioner dollar som autosikter og kalibrerer lagg og whatthefuck. Vi trenger jernpunktsikter, rekyl og vanlig bevegelighet. Føles faen som man er på månen når man spiller som Master Chief. Hater intenst måten spillere hopper rundt på. Kontrolloppsettet må forandres. COD 4 har, jeg sier det igjen, satt standaren for hvordan FPS skal gjøres.