Halo: Reach [360] [beta] [promp] [mountain dew] [nerder på internett] [56k velkommen]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81
Okay. Okay. I kveld? Da er jeg med. Hvis dere andre ikke stiller opp så skal jeg skyte dere i huet. PÅ ÅNKLI (hehe neida bare tulla).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#83
Vi får se.

*leke deilig*
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#85
Litt tidlig for meg kanskje, men hjemme hele kvelden så fra... syv-halv åtte er jeg klar.

Jeg foreslår Nicholas starter et party, maser på bomba og inviterer folk så blir det ordnings.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Jeg er med, nå straks. Aleine hjemme fram til i morra = TEH GAEMZ.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#87
Jeg våkna akkurat, skal bare get my shit together litt så er jeg klar for geimings. Må forsvinne i åtte-tida, men er sikkert med på mer når jeg kommer hjem senere i kveld (skal prøve å ikke være for full)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#89
Så tidlig plutselig? FFFFFF
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#91
Samme her. Muligens altså. Biff hos modern til middag, får se om jeg orker noe etter det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#92
I ate so much once, I couldn't game for days!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#93
Hjemme ikveld, chat meg opp og jeg er nok med!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Filmkveld i dag så jeg får bli med i morra eller noe. Sånn ellers er det alltid viktig å gi fotografen oppmerksomhet når man blir tatt bilde av:

 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#95
Har noen lyst til å gi meg en rask rundown av hva som er nytt siden 3-ern, så jeg vet hva jeg kan vente meg?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Hmm. Låter litt som noe midt mellom 3 og odst.
Noen nye våpen, et par nye gamemodes (håper du liker Stockpile på Powerhouse for det blir 95% av alle kampene du spiller) og ikke minst et klassesystem light ala Moderne Farfar. Våpnene du får er stort sett de samme, men du kan velge mellom Scout (løpe fortere), Guardian (bli usårbar og knæs skjold ps du kan ikke bevege deg), Stalker (bli "usynlig" mao. ikke egentlig) og Airborne (JETPACK!!!). Det er ganske kult.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
+ alt det kule i Invasion som farfar ikke testa. :)