Halo til DSen?

Det er ikke noe vits i å spekulere i dette engang. Alle de som påstår at Halo kommer på DS har overhodet ingen kilder til å backe opp det de sier med. Og bildene er rett og slett ikke serlig godt manipulerte heller. Spesielt coveret er lite overbevisende, det består kun av artwork til Halo 1 og 2, og bruker samtlige av de mest grunnleggende photoshoptriksene.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@12.01.2005, 18.37
Haha. Neivell, da må du vel ta pillene dine igjen.

Jeg synes ikke det så ut som en spøk, men for all del, det kan godt være det var det. Men jeg velger å tro at det ikke var en spøk inntil noen sier meg at det var det, og har fått det bekreftet av fyren. Du kan vel ringe ham, kan du ikke, Vanguard?¨

Du er så teit.
162459​

Vanguard: Jæi syns de 2 første albumene var bra, men så komemer han der JayC eller hva han heter!1

Det håndholdte markedet har for dårlige produkter til å kjøre de beste spillene enda. Frameraten er elendig, og skjermene er fortsatt ikke gode.
Vent noen år, så kommer Mr. Chang opp med noe revolusjonerende.

Opprinnelig skrevet av Thomas+15.01.2005, 22.21-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@13.01.2005, 08.15
siden halo nesten ikke selger
162734​
Jeg vil bare si:

:doh: :doh: ................... :doh: :doh:
164046​
[/b]
Det ble litt feil formulert... men det jeg mente var at folk heller vil kjøpe xbox-utgaven om de har xbox?? Halo 1 er jo ikke hovedgrunnen til at de fleste kjøper xbox nå for tiden heller, så det ville nok ha lite å si på salget sånnsett! Det ville sikkert vært mulighet for microsoft å få en prosentandel av overskuddet gjennom salg av spillet! Dette ville utvilsomt ha lønnet seg for dem rent økonomisk, det var liksom det jeg mente

Nintendo har sagt noe småtterier om at de har startet utviklingen av GBA2. På spørsmål om konkurrenten psp, sier nintendo at ds og psp ikke er konkurrenter, men at GBA2 skal bli psps konkurrent. Det er vel alt vi vet om nintendos neste hånddholdte.

Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman+12.01.2005, 16.23-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@12.01.2005, 16.16
Du har ikke spilt Metroid Prime Hunters, nei ...

For der kan man faktisk skyte og bevege seg samtidig - akkurat som i de fleste vanlige FPS. Og det fungerer faktisk utmerket på DS.
162398​
Har ikke det....men har Spilt Demoen!
er Et knall spill men Prøv å Skyt Head Shot mens du beveger deg!
Trur Du det hadde Gått på Halo? :tommelned:
Må ha Stikke for å gjøre det azz!
Hadde kanskje gått Vis man hadde Brukt touch Scrennen da!
Men da Hadde man ikke Fått Hoppa og Skytig samtidig!
162404​
[/b]
HAr jeg fårstått deg rett nå så mener du at det ikke går ann å skyte bevege seg og hoppe sammtidig på metroid?????

I så fall så går det.

L:Jump
RShoot
D-Pad: Move
A,B,Y,X: Div

Vis du ikke mente det bare glemm det ;)

Kilik

Lokal moderator
Det går rykter om en GBE (GameBoy Evolution) i 2007 som skal konkurrere direkte mot PSP med GC-lignende grafikk.

Apropos Halo, så kan vi kanskje konvertere det selv. Et forsøk på å kjøre homebrew-spill på DS har nå lyktes. Her er en hjemmelaget Tetris-klone som kjører på DS via FPGA og annet nerdeutstyr:

Ikke lenge til det dukker opp spesialiserte 1 GB flash carts i Singapore..

hehe, bare ventet på det. flashcarts er tingen, dreper litt spillglede ved at man ikke vier hele seg selv til handlingen og gameplayet, men det er jo billig og det blir mye spilling ut av det.

:)

Opprinnelig skrevet av Kilik@14.02.2005, 22.24
Det går rykter om en GBE (GameBoy Evolution) i 2007 som skal konkurrere direkte mot PSP med GC-lignende grafikk.

Apropos Halo, så kan vi kanskje konvertere det selv. Et forsøk på å kjøre homebrew-spill på DS har nå lyktes. Her er en hjemmelaget Tetris-klone som kjører på DS via FPGA og annet nerdeutstyr:

Ikke lenge til det dukker opp spesialiserte 1 GB flash carts i Singapore..
177675​
Konvertere halo for PC til DS? Det hadde nok vært kult, kanskje sånn her?

1. Det lages en komplett PC emulator for DS, og et komprimeringsprogram for PC. Alt man trenger da er bare et flashcart for DS

1. Spillet komprimeres kraftig, for å passe inn på DS skjermen, så det tilsvarer pixlene på skjermene, kan kjøres på bare 4 mb, samt fungerer med prosessorene på 60 og 33 mhz.

3. Kontrollene blir stokket om. Man bruker styrekorset til å gå rundt, og X/Y/A/B tastene til å se seg rundt. R brukes til å skyte og L brukes til å hoppe.
Et vissuelt tastatur nedersten på skjermen brukes til andre ting som å bytte våpen og sånt.

4. Takket være nintendo DS`s LAN støtte kan man spille trådløs multiplayer med folk fra hele verden.

Hadde sikkert vært dritkult sånn, men det kommer nok aldri til å funke uansett.
Da er det er nok heller lettere å lage Halo for DS.