Halol

#21
Singleplayer campaignen i Halo var en av mine beste spillopplevelser noen gang. Den hadde baner med overlegen grafikk på den tida, mystikk og spenning og utrolige miljøer på flere av banene. Og musikken da, som gjorde den enda bedre. Hvordan du kan si at Halo hadde direkte elendig campaing skjønner jeg ikke. Tenk litt lengre enn leveldesignen da, greit, banene var til tider litt for repeterende, men kikka du på arkitekturen da du vandra rundt i the library?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#22
Vent, var det ikke du som brukte forrige side på å ikke bare gjøre det klinkende klart at du ikke bare ville ta pikk, men også like det, så lenge det kom fra Bungie?

Selv er jeg noe bedre. Min form for humor er å legge ut bilder eller skrive én setning for å gjøre narr av andres meninger, uten at jeg bidrar i tråden selv. Jeg eier. :)
 
#23
Singleplayercampaignen i Halo 2 er direkte elendig, men i Halo er den bra. Det var alt jeg sa nå. :)

Tror dere at Halo 3 blir dårlig? Bungie har brukt lang tid på å utvikle det, de sier og det ser mer ut som Halo enn Halo 2, og da må det jo bli bra, det tror hvertfall jeg, for jeg elsket Halo. Snakker campaigns nå, right? Musikken blir også bra, det er blitt sagt og hørt.

Skjønner deg ikke helt jeg, Mandark. Jeg vet jeg kommer til å like Halo 3 fordi det er et spill i min favorittserie, og Bungie har ikke gitt ut dårlige spill før. Både Halo og Halo 2 er gode spill med bare god omtale, de har solgt veldig mange eksemplarer. Derfor er jeg sikker på at Halo 3 blir bra, dere må gjerne diskutere om det blir bra eller ikke, om det er nytt og revolusjonerende eller ikke. Jeg for min del venter og ser, med liten tvil om at singleplayercampaignen blir dårlig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#24
Jeg skjønner ikke deg heller. Hvordan greier du å bare svelge alt av PR rått slik? Jeg skulle ønske jeg var i besittelse av den samme graden av entusiasme ang. et produkt som deg, men jeg greier det rett og slett ikke. Selv liker jeg Halo-spillene, men jeg kan ærlig talt si at jeg ser poenget til folk som Shadar og Lurtz her. Det hjelper desto mindre at fanbasen til Halo stort sett består av masete fjortisser og "OLØØØ DREKKA MER"-folk.

For å si det litt enklere: det jeg reagerer på er ikke om spillet blir bra eller ei, det finnes vel folk der ute som tilogmed likte Daikatana, men hvordan du tror at det å si "jeg liker det fordi jeg liker det og sånn er det bare" er et gyldig argument, eller forsåvidt hører hjemme noe sted som helst. Jeg klarer det bare ikke, jeg blir dårlig, på lik linje med det ubehaget jeg kjenner når jeg f.eks. leser kjendisnytt. Kanskje jeg bare er bitter?