Hardest Fucking Game EVAH

#41
Simpsons Bart VS Space mutants og Turtles 1 på nintendo er umulige å runde. Som regel kom jeg 2 brett på Simpsons egang klarte jeg og kusinen min å komme til 4, blei så glade trudde vi skulle bli feridg med det, men neida.
 
#42
Husker jeg kom meg til et museeum i Bart vs. the space mutants der det var mumier som vandra rundt.

Faen for et drittspill det egentlig var.
 
#43
Kom på en liten ting. Er det i det hele tatt mulig å fullføre gode gamle Pacman? Husker jeg spilte det en del på Amiga 500 for en god del år siden, og kom aldri langt. Aner ikke hvor mange brett spillet har.
 
#45
Kom på en liten ting. Er det i det hele tatt mulig å fullføre gode gamle Pacman? Husker jeg spilte det en del på Amiga 500 for en god del år siden, og kom aldri langt. Aner ikke hvor mange brett spillet har.
[/b]

leste en artikel i Edge (ja skyt meg vær så snill) om det, det er bare mulig å komme til level femten tuse og noe. Etter det går det så fort at det ikke er mulig for det menneskelige øye og følge med på hva som skjer





det kan være mulig jeg blander obskure fakta om pac-man med spave invaders
 
#46
Kom på en liten ting. Er det i det hele tatt mulig å fullføre gode gamle Pacman? Husker jeg spilte det en del på Amiga 500 for en god del år siden, og kom aldri langt. Aner ikke hvor mange brett spillet har.
[/b]
Er ikke mulig å runde Pacman visstnok nei, er uendelig med baner. Samt endel bugs underveis der banen blir opp-ned men kontrollen forblir den samme, dette sto i edge det også mener jeg. Et intervju med en arcade-guru som kalles Mr. perfect pacman eller noe, han er verdensmester i pacman og lever av å spille arcade spill.
 
#47
Gradius og Commandos spillene. Jeg har i det minste rundet alle Commandos spillene. Men tar en evighet og man biter masse negler i frustrasjon.

Gradius er jeg nesten sikker på at man ikke kan runde. Det er umenneskelig vanskelig.
 
#50
De første Mega Man spillene som kom ut var så hore vanskelig! det var ikke noe som het continues liksom!

men Resident Evil 4 på proffesional mode... ikke lett! :svette: :svette: :svette:
 
#52
Site karen på Q3A (Xaero) på nightmare er også rimlig badass. Han har en aim som ikke ligner grisen. "Han kan skyte lopper av kattunger på speed på 3 kilometers avstand" var det vel Shadar sa. :ler:

Forøvrig syntes jeg ikke Ghosts and goblins til nes var så vanskelig (om jeg husker rett), men jeg slet være med Snake, rattle'n roll. Ikke fordi spillet i seg selv var vanskelig, men fordi kontrollen var så håpløs.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#53
Men veldig overkommelig fordet. Det er ikke noe man kaller ballehardt på samme måte som Commandos, Ghosts n Goblins, etc.

Noen som har gått inn for å takle missions på F-Zero GX? På annet enn normal? Jeg har klart hard på 2 av 7 missions (jeg har gitt opp for lenge siden), resten har jeg såvidt klart på normal.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#54
Kom akkurat på at Hitman: Codename 47 er temmelig vanskelig. Noen av banene på slutten er jævlige.
 

SHDR

Gullmedlem
#55
<div class='quotemain'>
Foresten noen som husker denne delen i Ninja Turtles til NES hvor man skulle desarmere bomber ved en demning? =D
[/b]
Jeg klarte det faktisk på Commodore 64-versjonen med joystick. Å gjøre det på NES var en kakevandring i forhold. Men de senere brettene var omtrent umulige, med konstant respawnende fiender i trange korridorer som du ikke kan unngå å bli truffet av. Grr!

Det er kanskje ikke rett av meg å dra fram Contra: The Hard Corps etter at jeg etter mange mange timer faktisk har blitt flink i det, men det er virkelig et dævelvanskelig spill. I det minste hadde man tre hitpoints i den japanske versjonen, men US- og EU-versjonene endret det til one-hit kills!
[/b][/quote]
Hey, folkens. Hils på kællen som har RUNDA Turtles 1 uten juksekoder og uten noe balle i det hele tatt. :D Hver gang jeg satte meg ned med spillet kom jeg til Teknodromen, men DEN var så ballehomovanskelig at det egentlig var komplett random om jeg klarte det eller ikke. Hemmeligheten var å stocke opp slik at du hadde 100 sånn magiske power-ildkule-angrep med alle kara (hvilket i seg selv var en tålmodighetsprøve av de store; inn og ut av bygninger gang på gang på gang på gang på gang og drepe ørten tusen fiender som respawnet i øst og vest) slik at du kunne drepe de hersens fuckings jetpack-kara med ett angrep istedet for å bli gruppevoldtatt av dem.

Shredder er faktisk direkte lett i forhold til resten av spillet. Og jeg er faktisk en av disse hedningene som synes at spillet er like lett den dag i dag som jeg syntes den gangen. Det eneste jeg banner skikkelig jævlig av er det lille hoppet du må gjøre inne i siste hus i tredje verden (altså etter demningen), der du må trykke på knappen i brøkdelen av et sekund, pixel perfect, for å gjøre et bittelite hopp over et hull uten å treffe taket. Hei og hopp for et jævlig vanskelig spill. Om du tryna ned i hullet ble du faktisk ikke drept, men nesten mer frustrerende skylte du like gjerne tilbake til begynnelsen av byen slik at du ble nødt til å kjøre hele veien tilbake og prøve på nytt.

Det var dog gigantisk da jeg var liten. Det hadde litt RPG-følelsen. Utforskning, kamp, BILKJØRING! Husker hvor glad jeg ble første gangen jeg fikk den kjerra ... ekstase. Spillet blir også alvorlig på syre etter en stund, med skilpaddemagneter og det som verre er. Konami fikk tydeligvis fullstendig fritt spillerom, og det synes *godt*.

Notér: Både Bebop og Rocksteady kan drepes med Donatello uten at du trenger å være i nærheten av dem i det hele tatt. I Rocksteadys tilfelle er det bare å sitte oppe på kanten og slå ned mens han stanger imot, mens Bebop kan avrettes med samme teknikk. Problemet er at du må klare et pixel-perfect hopp opp dit for ikke å treffe Rocksteady som står og peker gunner mot April.

Buggz: Hils på karen som har klart alle missionene i F-Zero GX. :D Jeg aner ikke hvordan jeg klarte det, men jeg klarte det. Jeg var dyrisk god i det spillet i 2003-2004. Et av mine all-time favorittspill, når alt kommer til alt. Jeg klarte også (famously) å slå Scorpiux og alle bøddiene hans i det på et spilltreff i Sandvika i 2004, da jeg var så stein som en røys og knapt klarte å fokusere på skjermen. Det var mildest talt litt automatikk involvert der. Men mission modes i F-Zero GX er faktisk ikke særlig vanskelig sammenlignet med SATAN SJÆL, også kjent som Staff ghosten på fjerde bane i første cup. Det er en villmann som kjører Fire Stingray fullstendig nådeløst perfekt, og selv om jeg kjører den raskeste custom kjerra som er mulig å lage i spillet (med en topphastighet ganske langt over Fire Stingray), makter jeg bare ikke å få slideboost på alle svingene slik at jeg kan snike meg foran ham. Mange av de andre staff ghostene har måttet bite i gresset når konfrontert med Energy Swallow Z, men akkurat Fire Stingray-en eluder meg.

Drauden: ph33r me. Jeg har runda det også. Jeg aner ikke hva som har skjedd med tålmodigheten min over de siste par årene, men rundt tiden da Hitman kom ut, var den tydeligvis på topp (og sosiallivet mitt på bunnen). Siste brett helt episk vanskelig, og de foregående er ikke akkurat noen walk in the fucking park de heller. Jeg synes egentlig alt topper seg på det hotell-brettet like etter den columbianske jungelen, der du er nødt til å smugle rundt på jødene vet hvor mye rart, må avrette stuerter og stjæle nøkler for å endelig komme deg inn på rommet ved siden av Mafia-far, hoppe over til balkongen hans (noe du må gjette at du er istand til, siden det faktisk er det eneste stedet i spillet der du hopper), ta den lydløse gunneren hans, avrette ham, strype karen utenfor døra og gjemme ham på dass, og deretter henge "do not disturb"-skilt utenfor døren for å hindre stuepikene i å oppdage likene. Jeez.

Jeg mener også å huske at det var et oppdrag der (men det var kanskje i toeren?) der du kunne drepe en kar på et hotell på veldig mange kreative måter, inkludert å sperre fyren inne i en badstue. Kanskje grunnen til at Hitman var så kult var at det faktisk tillot litt kreativitet og ikke minst lot deg prøve og feile og likevel komme deg gjennom brett? Mye mer åpne og frie enn for eksempel GTA, iallfall, selv om level designerne stort sett hadde én plan til hvordan du skulle karre deg gjennom ballesparkene deres.

Så var det tid for meg å komme opp med et komplett ballevanskelig og urettferdig spill, da. Uhmmm ... jeg sliter sjeldent med vanskelighetsgrad ... det er stort sett kjedsomhet som tar meg. Men Devil May Cry 3 er virkelig latterlig, usannsynlig ballevanskelig på Japanese Hard. Eller, korreksjon, bossene er så inni hampen balleharde. Selve brettene går greit, selv om puzzlene av og til er to hakk forbi ulogiske.

Jeg synes også at Psyvariar 2 er et JÆVLIG vanskelig spill å spille the way it's meant to be played. Ikaruga er vanskelig, og det blir vanskeligere om du forsøker å holde deg med combo-systemet, men buzz-shiten i Psyvariar 2 får voksne menn til å GRINE. Virkelig.

Jeg syntes også at Project Gotham Racing 3 var vanskelig. Jeg har foreløpig ikke klart en feilfri sving i det spillet. Sky meg.
 
#56
Jeg må si Dead Or Alive 4. Hvor mange klarer å ta conter attack egentlig? Jeg har ikke sjans. Har klart alles story mode etter gud vet hvor lang tid. Men Time Attack er umulig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
Shadar, hils på en som nevnte han har klart alle mission i F-Zero GX. Jeg snakker om å gå over på hard og *gasp* very hard. Staff ghosts er et helvete, så jeg dreit i det. Ikke min ting. Ghosts n Goblins to ganger på rad i én sitting derimot..
 

SHDR

Gullmedlem
#58
Will85: Hah. Counter-vinduene i DoA 4 har jeg hørt rykter om at er oppe i 20-30 frames. Det vil si bortimot et halvt sekund. Prøv deg på mikrovinduene i SF3. :D

Buggz: Åh. Eh-heh. :flau: Kjøre mot hverandre engang? Custom kjerre, og ... uh ... ett valgfritt brett hver.

Vi burde ha F-Zero GX-compo om vi noengang får til enda et spilltreff.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#59
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Foresten noen som husker denne delen i Ninja Turtles til NES hvor man skulle desarmere bomber ved en demning? =D
[/b]
Jeg klarte det faktisk på Commodore 64-versjonen med joystick. Å gjøre det på NES var en kakevandring i forhold. Men de senere brettene var omtrent umulige, med konstant respawnende fiender i trange korridorer som du ikke kan unngå å bli truffet av. Grr!

Det er kanskje ikke rett av meg å dra fram Contra: The Hard Corps etter at jeg etter mange mange timer faktisk har blitt flink i det, men det er virkelig et dævelvanskelig spill. I det minste hadde man tre hitpoints i den japanske versjonen, men US- og EU-versjonene endret det til one-hit kills!
[/b][/quote]
Drauden: ph33r me. Jeg har runda det også. Jeg aner ikke hva som har skjedd med tålmodigheten min over de siste par årene, men rundt tiden da Hitman kom ut, var den tydeligvis på topp (og sosiallivet mitt på bunnen). Siste brett helt episk vanskelig, og de foregående er ikke akkurat noen walk in the fucking park de heller. Jeg synes egentlig alt topper seg på det hotell-brettet like etter den columbianske jungelen, der du er nødt til å smugle rundt på jødene vet hvor mye rart, må avrette stuerter og stjæle nøkler for å endelig komme deg inn på rommet ved siden av Mafia-far, hoppe over til balkongen hans (noe du må gjette at du er istand til, siden det faktisk er det eneste stedet i spillet der du hopper), ta den lydløse gunneren hans, avrette ham, strype karen utenfor døra og gjemme ham på dass, og deretter henge "do not disturb"-skilt utenfor døren for å hindre stuepikene i å oppdage likene. Jeez.

Jeg mener også å huske at det var et oppdrag der (men det var kanskje i toeren?) der du kunne drepe en kar på et hotell på veldig mange kreative måter, inkludert å sperre fyren inne i en badstue. Kanskje grunnen til at Hitman var så kult var at det faktisk tillot litt kreativitet og ikke minst lot deg prøve og feile og likevel komme deg gjennom brett? Mye mer åpne og frie enn for eksempel GTA, iallfall, selv om level designerne stort sett hadde én plan til hvordan du skulle karre deg gjennom ballesparkene deres.
[/b][/quote]

Hehe, det var i Hitman 1, at man kunne sperre han fyrenn inne i den badstuen, eller drukne han i svømmebasenget :p Husker jeg klarte det oppgraget der en gang, uten og avfyre ett eneste skudd fra noe våpen. Det var vel i alt ca 3-4 personer man skulle drepe på det oppdraget der, og det gikk helt fint og drepe dem alle, uten og skyte dem :kul: Syns foresten det var/er ett av de beste brettene i spillet, er i hvertfall det kuleste oppdraget. Og man kommer jo tilbake til det hotellet i 3'ern, omtrent helt det samme oppdraget, men mye av hotellet er forandret osv, og det likte jeg aldeles ikke, det oppdraget var mye bedre i 1'ern, en det er i 3'ern.
 
#60
Bah, dere suger.
Megaman 1?
Bionic commando!?
Bombe desarmeringen i Turtles 1 var griselett. Men ble verre senere i spillet :/

Et spill jeg har gitt opp for lenge sida, er Turrican 2. Spilte det på Amiga, men tror det ble gitt ut på gameboy senere, faktisk.
Battletoads var også et helvete. Kom ikke forbi den racing banen.
Rygar på PAL har jeg til gode å runne.