Haumarush (WoW-emne)

#21
Atm lvl 9 Rogue Undead - over helgen vis det ikke skal bli noe Rpg 20+

Grr.. på tide at de åpner servern igjen da!!! :(
 
#22
Enda et jævla Wow emne. Er dere ikke drittlei det spillet enda? Dere må jo ha rukket å levle til level 60 med alle jobbene. Spillet er jo så sykt simpelt, hvemsom helst kan jo komme til 60 uten noe særlig problem, krever jo ikke dyktighet i det hele tatt.
 
#24
Trist. Noen er faktisk så enspora i hodet at de ikke fatter at det finnes andre som ikke er akkurat som seg selv. Og føler for å invadere emner om spill dem ikke liker, bare for å insinuere at alle som liker spill han hater er dumme. Trist, og tragisk.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Tyrion@19.08.2005, 00.52
Enda et jævla Wow emne. Er dere ikke drittlei det spillet enda? Dere må jo ha rukket å levle til level 60 med alle jobbene. Spillet er jo så sykt simpelt, hvemsom helst kan jo komme til 60 uten noe særlig problem, krever jo ikke dyktighet i det hele tatt.
253144​
Du måååå ikke lese her din dumme fyr.

Edit : Det dreper min sjel at jeg må drepe kozeloz siden han er alliance. :) Bæ! Jeg /bower og slåss ikke. Men om Lady Sylvanas for nyss om det. ;)
 
#26
ok, prøvde å få til en god argumentasjon om hvorfor dere synes WoW er så bra, men jeg ser visst at det er uaktuelt =D

Har ikke noe imot WoW, har selv vært hekta av et MMORPG, så jeg vet hvordan det er. Provokasjon skaper diskusjon, men virker som jeg ikke nådde helt fram.
 
#27
Om ingen har sett det

Tror Thundgot er rimelig trøtt av å stenge, slette og be folk gi faen med alle Haumarush-emnene. :(
 
#28
Opprinnelig skrevet av Tyrion@19.08.2005, 02.04
ok, prøvde å få til en god argumentasjon om hvorfor dere synes WoW er så bra, men jeg ser visst at det er uaktuelt =D

Har ikke noe imot WoW, har selv vært hekta av et MMORPG, så jeg vet hvordan det er. Provokasjon skaper diskusjon, men virker som jeg ikke nådde helt fram.
253148​

Homoer liker å suge pikk, heterofile liker ikke pikk. Jeg går for faen meg ikke rundt på homsebarer og prøver å hindre dem å suge pikk for det. Ha deg vekk.

Random Game 1 vs Random Game 2 - Who will win????? Er du balle i hodet eller? Udugelig.
 
#30
Trenger ikke ta sånn på vei og nevne homoer bare fordi jeg prøver å skape en diskusjon, ante ikke at jeg såret æren din eller noe.

Random game 1 vs Randome game 2? Har jeg i det hele tatt nevnt noe annet en WoW?

Trodde dette var et diskusjonsforum, ikke et listeforum for unger som griner når servern er nede for service. Er det ikke meningen at man skal diskutere? At smaken er delt som baken vet jeg godt, men hvorfor er du her da? Hvis du heller vil gå til personangrep på alle som prøver å starte en diskusjon.

Edit: Sletta øverste linje av innlegget.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Duke@19.08.2005, 01.20
Hvorfor startet du denne diskusjonen under et server-emne?
253158​

Fordi jeg er et tragisk menneske som ikke liker listeemner, men nå skal jeg dra meg ut og holde meg unna WoWemnene før jeg blir drapstruet i Battle emnet.
 
#34
Jaja, det finnes jo folk som tenner på bæsj også, folk som kler seg i batkostymer og det finnes folk som blir irritert over listeemner. Som Bale vakkert sa det : "Clearly have issiues"
 
#35
Dette emnet kommer til å være hvor vi diskuterer ting og tang som skjer på den nye serveren, siden vi alle spiller der. Unødvendig å invadere det. Start et nytt emne om hvor dårlig WoW er, så kan diskusjonen tas der.
 
#36
Ikke glem meg... Grimbone, lvl 5 troll mage... Ikke forvent å se meg vente flere timer i kø for å spille på den horete serveren der...

tyrion, ha deg vekk, vi driter fullstendig om du ikke liker WoW... Vi liker det...

Selvom du liker heroin betyr ikke det at vi liker det...

Deal with it!
 
#37
Andre run i DM i dag, fikk Defias boots og leggings, mangler da hanskene, bracers og chest. Fikk også cape of the brotherhood =D

lvl 21 nå.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#39
Blam blam blam, kom meg til lvl 7 inatt (make that Level 9 nå, addict), loggger av for nå. Nice to be dead, undead
 
#40
har lvl 14 Rogue undead nå :). går sakte framover :p