Haumarush (WoW-emne)

#42
Har et problem med WoW, får error #132 ganske ofte "could not read memory".. tror jeg må kjøpe mer RAM eller no.. har 512MB RAM.. Så er bare level 7 tror jeg... orker ikke stå i 2 timers kø når det er sjangs for å bli disca 20min senere
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#43
Opprinnelig skrevet av Montana@19.08.2005, 18.39
Har et problem med WoW, får error #132 ganske ofte "could not read memory".. tror jeg må kjøpe mer RAM eller no.. har 512MB RAM.. Så er bare level 7 tror jeg... orker ikke stå i 2 timers kø når det er sjangs for å bli disca 20min senere
253320​
Jeg har det problemet, men bare på test serveren. Jeg har 2 giga RAM, så tror neppe det er et RAM relatert problem.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Montana@19.08.2005, 18.39
Har et problem med WoW, får error #132 ganske ofte "could not read memory".. tror jeg må kjøpe mer RAM eller no.. har 512MB RAM.. Så er bare level 7 tror jeg... orker ikke stå i 2 timers kø når det er sjangs for å bli disca 20min senere
253320​
Utrolig hvordan alt havner i detta emnet :p

Bruker du mods? Gir du de nok RAM? Hvordan type RAM har du? Litt mer RAM skader aldri!




Bare fortsett jeg oppdaterer innimellom :D hehe
 
#45
Hmm.. Alt frøs deg på Haumarush for meg nå. Så måtte avslutte hele spillet. Setter meg IKKE i den køen igjen før kansje i natt, hvor den kansje (Håpe) er litt mindre.
 
#46
Det hadde vært greit om folk faktisk holdt alt dette til det opprinnelige WoW emnet, dette blir bare tull om vi fortsetter å snakke om alt innenfor WoW her, syntes dette emnet blir til bedre hjelp om vi bare bruker det til å informere om karakterer og guilder på Haumarush serveren...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#47
Opprinnelig skrevet av The Creature@19.08.2005, 18.47
Det hadde vært greit om folk faktisk holdt alt dette til det opprinnelige WoW emnet, dette blir bare tull om vi fortsetter å snakke om alt innenfor WoW her, syntes dette emnet blir til bedre hjelp om vi bare bruker det til å informere om karakterer og guilder på Haumarush serveren...
253329​
Det er forsåvidt riktig, ta det i det generelle WoW emnet.
 
#48
har noen av SG- folket starta Guild på Horde siden enda lr?
 
#49
23 ... Så ble jeg D/C
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#50
Jeg starter guild imorra (men er det noen som vil ta over ansvar som GM så er det fritt fram, jeg kan godt gjøre det, men jeg er ikke helt sikker på hvor egnet jeg er. Uannsett, får prøve. Setter samtlige SG Horde playere i friends listen så blir det nok ordnings.
 
#51
Opprinnelig skrevet av Kaligula@19.08.2005, 22.33
Jeg starter guild imorra (men er det noen som vil ta over ansvar som GM så er det fritt fram, jeg kan godt gjøre det, men jeg er ikke helt sikker på hvor egnet jeg er. Uannsett, får prøve. Setter samtlige SG Horde playere i friends listen så blir det nok ordnings.
253424​
Noen har allerede joinet en guild, meg også. Den som virker som en temmelig seriøs en, etter jeg nå har bestemt meg at dette bli min nye main karakter..

Jeg regner ikke med jeg får lov å linke til forumet hvor det kreves at du søker deg inn i guilden.. (?)

Men whisp meg hvis dere er ingame så kan jeg linke den!


Sitter i queue akkuratt nå da men; 316... Er vel antagligvis inne om en times tid! Hvis ikke vi alle D/C som vanlig..
 
#52
Jeg regner ikke med jeg får lov å linke til forumet hvor det kreves at du søker deg inn i guilden
Fordi?
 
#55
vel, det er teh stupid, gimmi link plx.
 
#57
ooh, nå var faktisk første gang jeg har logga på haumarush uten kø :)

fin fremgang :)
 
#59
Hei, guilden jeg og få andre her er i er Alpha Clan...
Eneste måten å få blitt med er å søke i forumet til guilden.

Dette er ikke ment som reklame på noen måte, bare gjøre det lettere for de på Horde siden som har tenkt å prøve å komme seg inn i guilden! whispre meg etc. ingame

-Trykk Her- Det står en application form man kan bare kopiere og fylle ut så og si...

Lykke til!

Linken er godkjent av moderator :)

-Lurtz
 
#60
Faen, trodde folk hadde laga egen spillegal guild... Har ikke lov til å søke og drit for å bli med i en guild... Har allerede en veldig seriøs guild fra før av... Kan ikke drive å involvere med i flere seriøse guilder...