Haumarush (WoW-emne)

De får jo ikke vite om det :p

Eivind, 24 nelf rogue, straks 25

et tips er å sette lvlen til folk som 20-30, 30-40, og på 40 begynne med 41-45, siden man lvler litt tregere da.

lvl 17 Undead Rouge satt meg i ny kø idag ja :)

Opprinnelig skrevet av eivind2k@20.08.2005, 06.00
De får jo ikke vite om det :p

Eivind, 24 nelf rogue, straks 25

et tips er å sette lvlen til folk som 20-30, 30-40, og på 40 begynne med 41-45, siden man lvler litt tregere da.
253482​
Gratulerer forresten, hehe.

Jeg håper alle kan begynne å følge dette systemet, som jeg nå har redigert listen til... Så det ser litt mindre og mindre ut som ett "spam" emne.. Jeg prøver å få emnet til å bli til litt hjelp, istedenfor ett skryte/liste-emne

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+19.08.2005, 06.40-->
<!--QuoteBegin-Montana
@19.08.2005, 18.39
Har et problem med WoW, får error #132 ganske ofte "could not read memory".. tror jeg må kjøpe mer RAM eller no.. har 512MB RAM.. Så er bare level 7 tror jeg... orker ikke stå i 2 timers kø når det er sjangs for å bli disca 20min senere
253320​
Utrolig hvordan alt havner i detta emnet :p

Bruker du mods? Gir du de nok RAM? Hvordan type RAM har du? Litt mer RAM skader aldri!

Bare fortsett jeg oppdaterer innimellom :D hehe
253323​
[/b]
Bruker Gypsy Mod og CTRA.

Jeg har aldri hatt noen problem før nå i det siste... Jeg har re-installert WoW, men det funka heller ikke.. Hvordan kan jeg sjekke om det får nokk RAM? Leste også noe med IRQ greier på WoW forumet, men forstod ikke akkuratt hva de mente med det :confused:...

Det er så jævla kjipt når den erroren havner midt inne i Onyxia kamp o.l! Og jeg vil gjenre Power levle litt på den nye serveren!

Er Nelf rogue level 7, blir aldri høyere da jeg disces etter 10min hver JÆVLA gang jeg kommer inn!!! Kaller meg forresten Carltio!

Har nå også oppdatert grafikk-kort driveren og kjører spillet i OpenGL.. Leste at det kunne fikse "Error #132" problemet.. Bare å håpe.. så kjipt at jeg må vente 3timer i kø for å sjekke om det funker da, funker det ikke blir jeg bare kastet ut etter 10min (>.< )

Btw, noen som vet hva man kan gjøre mens man venter i køen?

Tja, etter at jeg endte opp i en kø i dag har jeg:

Sett en film : Resurrection of the little match girl
Sett pvp filmer, veldig mange.
Surfa på nettet
Hørt på musikk
Skrevet en roman

OMAGAD JEG ER SNART INNE.

Sitter i kø nå. Det jeg har gjort mens den forminskes er:
- Vært litt ute, spist is.
- vært i bursdag.
- hørt på musikk
- Surfet nettet, eventuelt poste i forskjellige forumer.
- Tegnet litt (som jeg skal gjøre akkurat nå)

Nr. 870 nå.

"Disconnected from server"

Eide en 25 shaman i dag, som 25 selv. Shamanen sugde, men like fult, eid. :)

Det var ikke meg :> Jeg har vært offline i nesten hele dag. :trollmann:

Og nå som jeg endelig kom online, så endte jeg opp med å se på vif - brann kampen, og bare beveger meg litt av og til for å ikke disconnecte :<

Nei, det var ett troll, og siden han var så jævlig stygg bestemte jeg meg for å corpse campe han 3 ganger.

For et par uker siden eide jeg en lvl 40 Troll Hunter med min egen lvl 40 Dwarf Hunter, på rundt 5-6 sekunder (fra første skudd). Jeg husker ikke akkurat hvordan det gikk, men det hele startet ved at han simpelten bare red forbi meg i Dustwallow Marsh. Det finner jeg meg ikke i, så derfor gikk jeg av mounten, og sendte dyret mitt på han. Rett etter ladet jeg opp et aimed shot som crittet rundt 800, deretter Rapid Fire. Så satte jeg på serpent sting, og fyrte av to skudd, hvor av det ene crittet mellom 3 og 400 (husker ikke akkurat), og det andre var et kraftig skudd, dog ikke crit. Så multi-shot. Død. Pwned by me.

ARgh fikk D/c i Rfc -.-. milioner i kø.... blir gal og siden det er lørdag tror jeg neppe den køen demper seg med det første..

Faen heller. Jeg setter meg i kø, går av litt, lager mat. Disconnected når jeg kommer tilbake. Og jeg kan UMULIG ha kommet fram allerede, i og med at jeg var på rundt 1600 til å starte med. Setter meg i kø igjen, går hit og dit på nettet, sjekker en gang i blant, og igjen, disconnected. Sist gang jeg sjekket var jeg rundt 950 i køen. Drit irriterende, tilbake på 1300 nå :(.

For meg var det world server down en liten stund, så kunne jeg komme inn, så var en hel del bugget, så ble jeg disconnected, og nå er jeg nr. 500 i kø.

Ok, da er jeg 26, vet ikke om jeg gidder å levle noe mer i dag, gjøre shaman questet og logge kanskje. Utrolig hvor lite jeg har spilt i dag :eek: