Heavenly Sword/Goddess of War

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spillet har vært ute i tre uker, noen som helst som har plukket det opp?

Jeg er skyldig i det selv, men det er jo synd at et spill skal bli ignorert fordi det «bare» ligger på 81 % gjennomsnitt.

Hadde jeg vært i Norge hadde jeg plukket det opp, men studiene her gir ikke meg muligheten til å gjøre noe som helst enn å lese. Kjøp deg spillet man! Det kan jo ikke være så ille!

Jeg har plukket det opp og spilt igjennom spillet og jeg føler ikke at det er bortkasta penger.

Spillet er veldig vakkert, veldig troverdige karakterer og en flott historie syntes ihvertfall jeg, animasjonene er også veldig flotte. Gameplayet er også veldig bra, selvom det ikke helt lever opp til God of war, så man blir vel litt skuffet. Men sist og ikke minst, spillet er ikke en av de kengste, så man kan vel beregne en 2 dagers lett spilling for å komme igjennom spillet:p

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hihi. En ting anmeldere ikke har nevnt noe særlig, er hvor morsomt spillet er, altså i filmsekvensene. Noriko en fæl til å komme med emo-monologer, men kong Bohan, altså ... Andy Serkis som gal konge er perfekt casting, for han klarer på et vis å oppføre seg og (over)spille som en tegnefilmfigur, til tross for tidenes beste facemapping i et spill. Hysterisk morsom fyr. :D

Har bare klart kapittel 1 så lang, men selve gameplayet er virkelig mash-o-riffic, enda verre enn Conan (som var et langt dårligere programmert spill). Noen som har noen tips angående counters?

Testa spillet i august noen timer over noen pils på noe pre-realese sammen med en kompis, vi syntes det var verdt å spille mer så han kjøpte det, ettersom han har PS3 og jeg har 360. Har vel netopp kommet oss til kapittel 5 nå, får ikke spillt så mye som dere sikkert skjønner (spillet virker kjappt nok å runde) men det gir da mye kos spillet og det blir litt lengre levetid når man SKAL ha 3 stjerner på hvert brett. :blunk:
Mye av det som gir litt ekstra utfordring er bossene på hvert kapittel, også bra innslag med å styre piler og diverse med å vippe på stikka, også kommer det plutselig nye innslag av ymse, som å plutselig skyte med armbrøst opp/ned? :ninja:
For meg er nok dette spillet eneste grunn til å spesielt teste PS3, da det er bare ymse svake titler som har kommet på PS3 enda desverre og Heavenly Sword er et friskt bris for konsollen da den ikke har akkurat det beste utvalget i exclusives enda..

Da må du egentlig bare teste ut Uncharted: Drakes Fortune. Akkurat gjort meg ferdig med det og jeg må si at det er en av de beste spilla jeg har spilt i år. Ekstremt godt gjennomført, både gameplaymessig og med tanke på Story, vakkert er det også. Hvert sekund var en fornøyelse.

SITAT(Maximum @ 10.01.08, 14.21) 97358
Da må du egentlig bare teste ut Uncharted: Drakes Fortune. Akkurat gjort meg ferdig med det og jeg må si at det er en av de beste spilla jeg har spilt i år. Ekstremt godt gjennomført, både gameplaymessig og med tanke på Story, vakkert er det også. Hvert sekund var en fornøyelse.
[/b]
Hørte snakk om det, han kammisen som har PS3 rundet det netopp også. Ble ikke det fjorårets spill til PS3?