Hironobu Sakagushi

#21
Tror vi her på forumet har ganske like meninger når det gjelder deg kjære Ironfist.
Du skal vist være 4 år eldre enn meg, men du oppfører deg værre enn de værste og kvalmeste stygge drittungene jeg vet om. Bli voksen for faen.
 
#22
Og IronFist gjør det igjen. :tommelopp:

<div class='quotemain'>


IronFist: Du sier du vil han skal lage makkverk? Så du synes det er helt fantastiske spill så lenge de heter Final Fantasy? Hva med de gamle spillene? Det var vel fordi de var såpass bra at du likte dem så godt? Og da synes du det er helt flott at det kommer flere spill, uavhengig av kvalitet?

[/b]
Ja
[/b][/quote]


Dette kan du ikke mene. Du vil altså ha massevis av FF-spill, selv om de skulle vise seg å være dritt alle sammen?

Ellers er det jo ganske ekstremt å sammenligne Sakaguchi med Quisling, men antar du er av typen som liker å overdrive litt. Jeg for min del ser bare på det som positivt at Sakaguchi forlater SE. Jeg er ikke av typen som ønsker tjue nye spill basert på FFVII, og jeg synes det er bra at Sakaguchi bruker evnene sine på mer ambisiøse prosjekter. Bare husk: Han kan lage bra spill selv om de ikke heter Final Fantasy og kommer fra SE.

Og forresten, du som er kamerat av Sakaguchi (eller eks-kamerat?) burde vel nesten vite hvordan navnet hans skrives. ;)
 
#23
In before ban!

IronFist, er ikke du kompis med gutta i Square lengre? Kan ikke de fortelle hvorfor han dro da og hva planene hans er? Jeg har en ekstrem trang til å få vite det.

Jeg lurer også på om det nesten Final Fantasy spillet vil ha moogles fordi jeg har enda ikke sett bilder av noen moogles og hvis det ikke er moogles så kommer jeg ikke til spille fordi moogles er søte og sier kupo kupo kupo kupo kanskje er de med som summon jeg vet ikke men det hadde vært kult med kupopkupkuKUPO er du ikke enig?
 
#24
[/quote] Shigsy
Dette kan du ikke mene. Du vil altså ha massevis av FF-spill, selv om de skulle vise seg å være dritt alle sammen?
[/quote]

Ja

[/quote] Shigsy
Du sammenligner Sakaguchi med Quisling
[/quote]

Lær deg å lese a, ikke en gang har jeg sagt at Sakaguchi er Quisling.
Jeg stiller kun spørsmålet "har sakaguchi dratt en Quisling" Og selv det er ikke bokstavelig din analfabete idiot.

Quisling er kun en betegnelse på en "traitor" skulle bare kontatere at han har snudd ryggen til square, og dermed stille dere spørsmålet "er sakaguchi er traitor"


Skaff deg briller eller noe.
 
#25
Briller har jeg allerede, du. Det med Quisling nevnte jeg bare fordi det kan virke som om du mener at det Sakaguchi gjorde er like ille som det Quisling gjorde. Quisling var en landssviker av verste sort. Sakaguchi har strengt tatt ikke gjort noe annet enn å bytte arbeidsplass, noe som er litt mindre alvorlig. Og ja, jeg ser at du ikke direkte kaller Sakaguchi en foreder, men det er ganske tydelig at det er det du mener.
 
#26
OMG

Du begynnte med å kalle meg fordomsfull ut av det blå. Det er trakasering av meg. Og etter dette trakaserte du min mening, som om den var "feil" på noen måte.

Tror du at du som "moderator" kan endre meningen til de her på forumet......

Du kan gi deg selv en annmerkning dust. Du som startet et "personangrep" mot meg.

Du har ingen integritet på dette forumet, kun en moderator tittel, som du ikke klarer å bære.

Ikke svar på mine innlegg lenger.

TAPER
[/b]
For det første. Jeg brukte aldri ordet fordomsfull, jeg lurte bare på hvorfdan i all verden du klarer å dømme konsollen nord og ned kun en kort måned etter at den har vært ute på markedet. Og i tillegg avskrive de spillene som Sakaguchi skal utvikle for Xbox 360. Derfor sier jeg at du er rask til å forhåndsdømme.
Dette kan kalles mer en undring over dine synspunkter, som kan sammenlignes med forhåndsdømming grunnet den store likheten, mens personangrepene begynnte du med da du svarte på det første innlegget mitt.
For å sitere hva jeg reagerte på.
Under ledelse av Mistwalker skal han nå utvikle spill til Xbox 360 (spitt spitt spitt curse curse curse)[/b]
Jeg trakaserte deg heller aldri. Jeg gikk ikke inn for å nedverdige dine synspunkter og henge deg ut som en person med "store problemer". Eneste jeg gjorde var å legge fram mine synspunkter, selvom de ikke var helt i tråd med dine egne, men er det ikke det som kalles å diskutere da? Så hvis en person er uenig med deg, så er det automatisk trakasering?
Jeg er heller ikke ute etter å endre din mening. Du kan mene akkurat hva du vil som helst for min del. Det eneste jeg gjorde var å har et annet synspunkt på saken, sammtidig som jeg la fram begrunnelser med en liten dæsj subjektivitet på toppen.
Et usaklig innlegg til fra deg, så kan du kanskje forvente deg en liten anmerkning eller kanskje en liten ferie?
Du har trossalt allerede blitt raportet av et annet medlem, som forblir anonymt.

Og jeg svarer på dine innlegg så mye jeg bare vil, siden i motsetning til deg svarer på en saklig og anstendig måte.
Dette er trossalt et diskusjonsforum.
 
#27
Og ja, jeg ser at du ikke direkte kaller Sakaguchi en foreder, men det er ganske tydelig at det er det du mener.
[/b]
Hvordan i helvete kan du vite hva jeg mener, er du en tankeleser?

Les intro teksten, jeg gjør det ganske tydlig klart at jeg digger mannen.
ikke hopp in i en duskusjon bare for å si noe a. skjerp deg.



Skaff deg anen styrke på brillene dine
 
#29
Du gjør det igjen Frenzy

"hvordan i all verden klarer du å dømme Xbox 360 etter kun en måned"

Min personelige mening om Xbox skal ikke du bry deg om, og hvordan jeg dømmer ting her her i livet har ikke du noe med. Jeg liker ikke Xbox 360. punktum. Ikke prøv å vri på meningen min. Slutt.

du har drevet med det siden begynnelsen av denne topicen.


Og jeg veit hvem som rapporterte meg, ingen hemmelighet for meg.

Men enten så slutter du å trakasere meg, eller så rapporterer jeg deg til en sikkelig moderator. ikke en "Wanna be" som deg.

Og det frenzy, er ingen hemmelighet.
 
#31
Så ingen skal sette spørsmål med meningene dine, selv om de virker dumme for oss?
Ingen skal motsi deg, fordi det er trakassering å motsi meningene til Ironfist Den Store?

Hvor stor taper er ikke du a? Som faktisk bare kommer med personangrep, mens Frenzy prøver å være saklig.

RPG-seksjonens Sushi, det du er. Bare litt mer arrogant. Og litt dummere og teitere.
:tommelopp:
 
#32
Men ... da er du jo fordomsfull da.
[/b]
Slutt å bland deg a din jævla idiot.

Ikke post noe som ikke har med topicen å gjøre.

plagsomme liten klegg. har du ikke no bedre å gjøre eller, en å følge med på diskusjonen til meg og frenzy.


Gett a life

Så ingen skal sette spørsmål med meningene dine, selv om de virker dumme for oss?
Ingen skal motsi deg, fordi det er trakassering å motsi meningene til Ironfist Den Store?

Hvor stor taper er ikke du a? Som faktisk bare kommer med personangrep, mens Frenzy prøver å være saklig.

RPG-seksjonens Sushi, det du er. Bare litt mer arrogant. Og litt dummere og teitere.
:tommelopp:
[/b]
Å nei, Kozeloz kalte meg teit og dum.... ohhh, the pain

hva i all verden skal jeg gjøre nå..

Suicide is my only option..........
 
#33
Nå føler jeg virkelig for å svare tilbake med samme mynt her.

Slutt å oppfør deg som en idiot.

Du skriver selv masse piss som ikke har med emnet å gjøre.

Plagsomme lille klegg. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å lyve på deg at du kjenner Square-folk, slenge dritt og rett og slett oppføre deg som en motbydelig liten drittunge mens du gjemmer deg bak anonymiteten vi alle kaller Internett?

«Gett a life»
 
#34
Å nei, Kozeloz kalte meg teit og dum.... ohhh, the pain

hva i all verden skal jeg gjøre nå..

Suicide is my only option..........
[/b]
Å nei, Ironfist Den Store snur innleggene mine rundt på en SNEDIG måte med takt og list. Å NEI.

Ah, the glory of stupid arguments between stupid people. Mhm. Internett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
En ting jeg er stolt av er at jeg fikk endret IronFists medlemstittel før jeg mistet modstatusen min. :D

Ellers, folkens, ikke vær så harde mot den stakkars gutten. Han har ingenting annet enn Internett som kan gi ham litt selvfølelse. Taper på skolen, taper sosialt - nettet er det eneste stedet han kan late som om han er kar.
Det at det er så ynkelig og patetisk lett gjennomskuelig får vi se litt mellom fingrene med. :)
 
#36
Ironfist:Bare et lite spørsmål; Kommer du i det minste til å prøve noen av spillene til Mistwalker? De som kommer på Xbox 360?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Hvorfor skulle han det når han ikke liker spill? Såpass er da åpenbart fra det han skriver på forumet. :rulleøyne:
 
#38
Haha, dette er noe av det dummeste jeg noen gang har lest :ler:
 
#39
Ironfist:Bare et lite spørsmål; Kommer du i det minste til å prøve noen av spillene til Mistwalker? De som kommer på Xbox 360?
[/b]
Ja absolutt. må jo prøve spilla til Nobi. det kan t.o.m hande at de er bra!!!

sån sett så gleder jeg meg til å se hva Nobi kan komme med, (som ikke er ff)

Men det er ikke det som er saken for meg, jeg er bare skuffet for at han dro til Microsoft.
Tviler ikke på at han kan lage fantastiske spill uten om Square.
bare ikke lag dem til Xbox (hehe) :p
 
#40
<div class='quotemain'>
Jeg er ikke gammel nok til å drikke øl. eller ta meg en røyk. eller kjøre bil.
Jeg er ikke gammel nok til å spille på pengeautomat.
[/b]
Ta å finn veien helt fra asker og til oslo, så kan jeg vise deg hvem som er drittungen her.

Barn tilhører ikke et voksent forum......
[/b][/quote]
Bravo, ser ut som om du tok poenget.

Det står forresten "ikke slå" på bostedet mitt. Så ikke slå! :rulleøyne:

Og hva faen har alderen min med saken å gjøre? har jeg ikke rett til å uttale meg fordi jeg ikke har levd i 18 år? Og hvem sier du er idiot her?

Redigert: Jeg har bursdag om litt under et halvt år. Tror du jeg er mye mer moden akkurat på 18-årsdagen min, enn jeg er dagen før? Om det stemmer; fett! Gleder meg til å føle meg 10 000 000 ganger mer moden! Fy faen så gøy det blir!