Hironobu Sakagushi

#41
Ja absolutt. må jo prøve spilla til Nobi. det kan t.o.m hande at de er bra!!!

sån sett så gleder jeg meg til å se hva Nobi kan komme med, (som ikke er ff)

Men det er ikke det som er saken for meg, jeg er bare skuffet for at han dro til Microsoft.
Tviler ikke på at han kan lage fantastiske spill uten om Square.
bare ikke lag dem til Xbox (hehe) :p
[/b]
Jøsses. Den hadde jeg ikke forventet. Med tanke på hvor mye du visstnok forakter Xbox 360, så overasker det litt at du faktisk er villig til å sette fingrene i konsollen.
Og teknisk sett så har han ikke dratt til Microsoft. Han utvikler bare noen spill til konsollen deres. En skal ikke se bortifra at han lager spill til andre konsoller i fremtiden heller...

Og gratulerer med den første saklige posten din i emnet så langt. Du har det inni deg, bare du går inn for det. :)
 
#42
Ja, jeg krysser fingrene for at han lager spill til Både PS3 og Nintendo Revolution.

Det er stor sansynlighet at han gjør det. han er jo ikke bindet til Microsoft på noen som helst måte.

men det plager meg fortsatt at han valgte Xbox :blunk: Men det er vel en logisk grunn til det også, siden Xbox 360 er den eneste av de "next generation" konsolene ute på markedet.
Og Nobi ville sikkert starte med produksjonen av spill så fort som mulig.

Slik sett så godtar jeg Xbox 360 som medium for mistwalker :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Hjelpe meg dere, Internett var visst seriøse greier likevel!

 
#44
Det der ligner en trussel, må jeg si...
Hvis Yetipants mot formodning har tatt seg nær av dette så må jeg nesten sanksjonere mot mot den godeste Ironfist.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#45
Jeg som var sikker på at Stange var rett ved Hamar... <_<

Tror dette emnet er klart for stenging nå. Ser ikke ut som det blir så mye sakelige innlegg her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Hvis Yetipants mot formodning har tatt seg nær av dette så må jeg nesten sanksjonere mot mot den godeste Ironfist.
[/b]
Hva hvis jeg fikk meg en god latter? :D

Og Stange er like ved Hamar, ja. :smarting:
 
#47
Dette emnet skal IKKE stenges!

Yetipants, ring han da og slå av en prat. Dette er jo tross alt final fantasy, så det er ikke rom for useriøsiteter her. Det håper jeg at vi ALLE skjønner!!
 
#53
Hahahah. DU HA YETIPANTS!!! OMG

Nå er jeg forbanna her jeg og!

HUSKER NOK DEN ANMERKNINGEN FRA I FJOR JA! FAEN

jæla nerd ass. jeg bor her i sveio for fan. utenfor haugseund. kom ann a! skal vise deg mann ass.
med våpen eller uten.
 
#55
Duh dah. Alex kommer til å være på deg som lyn nå. :/
 
#56
Du har oppført deg som en anstendig ung man de siste månedene, så jeg så ingen grunn til å ikke gjøre det. Tviler på at Alex fortsatt bærer nag etter den lille episoden dere to hadde for et år siden...
 
#57
Hahahah. DU HA YETIPANTS!!! OMG

Nå er jeg forbanna her jeg og!

HUSKER NOK DEN ANMERKNINGEN FRA I FJOR JA! FAEN

jæla nerd ass. jeg bor her i sveio for fan. utenfor haugseund. kom ann a! skal vise deg mann ass.
med våpen eller uten.
[/b]
Snakker du til meg?
 
#58
<div class='quotemain'>
Hahahah. DU HA YETIPANTS!!! OMG

Nå er jeg forbanna her jeg og!

HUSKER NOK DEN ANMERKNINGEN FRA I FJOR JA! FAEN

jæla nerd ass. jeg bor her i sveio for fan. utenfor haugseund. kom ann a! skal vise deg mann ass.
med våpen eller uten.
[/b]
Snakker du til meg?
[/b][/quote]


Snakker DU til meg ?

:ler:
 
#59
Hjelpe meg dere, Internett var visst seriøse greier likevel!


[/b]
Oi! Fikk du også den PM-en? Jeg svarte med «:ler:» og fikk denne tilbake:


Trussel? Jeg velger å tolke det som det ...
 
#60
Såpass... Vel jeg får ta ansvaret her og gi Ironfist en liten repremenda. Trussler mot medlemmer skal vi ikke ha noe av.