X XplOder Medlem 1 Mai 2004 #42 1 Mai 2004 #42 dette spillet er drit bra assa komet til siberia nå vet ikke hva jeg skal gjøre der kommer meg ikke frem noen sted der :guns:
dette spillet er drit bra assa komet til siberia nå vet ikke hva jeg skal gjøre der kommer meg ikke frem noen sted der :guns:
Erketor My life is a void waiting to be filled with burgs 1 Mai 2004 #43 1 Mai 2004 #43 Wow, XplOder, du skriver så velformulerte innlegg. Jeg har forresten aldri vært noe særlig begeistret for Hitman-spillene.
Wow, XplOder, du skriver så velformulerte innlegg. Jeg har forresten aldri vært noe særlig begeistret for Hitman-spillene.
Maximum k9z 2 Mai 2004 #44 2 Mai 2004 #44 Huff, utrolig kort spill!!! Blei skuffa, men ellers bra historie og resten av spillet var bra, bullet-time kommer bare når man dør...
Huff, utrolig kort spill!!! Blei skuffa, men ellers bra historie og resten av spillet var bra, bullet-time kommer bare når man dør...
S Solid Snake Medlem 3 Mai 2004 #45 3 Mai 2004 #45 Dette er det sykeste jeg har sett !! Denne karen har ikke bare peiling !! Sjekk ut dette og last ned videowalktrough av Hitman Contracts her....
Dette er det sykeste jeg har sett !! Denne karen har ikke bare peiling !! Sjekk ut dette og last ned videowalktrough av Hitman Contracts her....
Agahnim Rad. 3 Mai 2004 #46 3 Mai 2004 #46 En sprø liten ting jeg reagerte litt på, i "Traditions of the Trade" (når man er på det hotellet) finnes det faktisk ett spøkelse, jeg fikk ett lite støkk når jeg så det (men jeg er pyse uten like)...
En sprø liten ting jeg reagerte litt på, i "Traditions of the Trade" (når man er på det hotellet) finnes det faktisk ett spøkelse, jeg fikk ett lite støkk når jeg så det (men jeg er pyse uten like)...