HL2: Episode 2 til PS3/X360/PC

Kilik

Lokal moderator
#1
Half-Life 2: Episode Two kommer til PC, PS3 og Xbox 360. Spillet inkluderer Team Fortress 2 (endelig) og et single-player puzzle-FPS kalt Portals. Konsollversjonene har naturlig nok også med hele HL2 og HL2: Episode One. Spillet antas å være ute i 4.kvartal.
Gamespot
 
#3
Gode nyheter for konsolleiere, ingen tvil om det. Blir mye for pengene, om dette koster det samme som et normalt spill. Men selv ble jeg i grunnen aldri bitt av HL2 basillen, så dette er ikke noe jeg bare må ha i første omgang. Team Fortress 2 høres spennende ut dog.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
SITAT
TEAM FORTRESS 2. WHERE DID THIS COME FROM? Hey, they're still making it! It's got a totally exaggerated, crazy art style now. Looks a little like Spy vs. Spy or No One Lives Forever, kind of a '60s spy feel. It's going to be the included multiplayer mode in Episode 2! Class-based, etc. You know the drill. Great news for shooter fans. We all thought this game was dead years ago.[/b]
Og der eksploderte hele internett i nerderaseri. De hadde selvfølgelig forventa seg en ren grafisk oppgradering, men istedet får de dette og de er ikke blide. XD
Selv driter jeg i det og syns Portals hørtes mer artig ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Håhåh! Der ble plutselig Team Fortress 2 interessant igjen. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Okay, fett. Da har jeg ihvertfall en unnskyldning når noen spør hvorfor jeg ikke har kjempa meg gjennom siste partiet av Xbox-versjonen. Jeg kommer nok ikke til å røre CS med det første, men helt topp at de inkluderer de på disken. Husker jeg hadde det moro med Team Fortress back in the day også, og NOLF-stil = umiddelbar eierskap.
 
#7
håhåhååå dette blir så bra gutter! :D
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Hah, ser ut som en parodi av Metal Gear Solid eller no. Om resten er like humoristisk er det ikke tvil om at det skal prøves. ^_^

EDIT: Sjekk bakgrunnen. :eek: Er de action figurer? Small Soldiers all over again?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Hvorfor står det at det kommer til PC? Det var vel ikke akkurat noen nyhet, eller?
 

Lodin

Der Waaaah
#12
SITAT(Lodin @ 18.07.2006, 23.21) 15229
Trailer for , et puzzle spill som følger med HL2: Ep2. Her snakker vi kreativ bruk av portaler, i motsetning til Prey som i praksis kun bruker dem til dører etter en times spilling. <_<

EDIT: Håh, det er laga av noen av folka som stod bak Narbacular Drop.
[/b]
Siterer meg selv fra Prey tråden siden Portal traileren og i grunn hører hjemme her. ^_^
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#15
steike dem løy ikke når de sammenlignet art direction med Spy VS Spy :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Ikke så rart når man får med tre spill, da. Dessuten sier Valve at Ep2 kommer til å bli lenger enn den første.
 
#18
Alt sammen er great news for meg, for jeg vil gjerne kjøre gjennom Half Life 2 på Xbox 360 med Episodene. Det var ikke en god spillopplevelse for meg på PCen, for det gikk treigt, og loadtetidene var mildt sagt jævlig lange. Portals blir fett. :D
 

Lodin

Der Waaaah
#19
De som ønsker å arbeide hos Aperture Science, firmaet som har utviklet portal-teknologien som er vist i visse dokumentarer og linket her må først gjennom en liten personlighetstest. Merkelig nok er denne testen ikke særlig godt skydda så hvem som helst kan logge seg på og ta den. Gå til aperturescience.com, skriv login og logg så på med bruker guest og passord portal. Så får man servert en serie spørsmål, men hva disse er godt for er vanskelig å si. :hæ:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#20
SITAT
Valve's Doug Lombardi told CVG today that Half-Life 2: Episode Two's release has slipped from Q1 2007 back to summer 2007. Lombardi told us that the super developer is "now targeting summer 2007" for a release. This obviously affects Team Fortress 2 and Portal, which all form part of mouth-watering Episode Two package.

The title was originally expected to hit at the end of 2006, with Valve confirming back in August it had changed its mind and was instead gunning for Q1 2007, maybe February.

The reason for the further delay to summer 2007 hasn't been given, but we imagine it's simply the case of Episode Two, TF2 and Portal being massive, and requiring extra development time.[/b]
Nyaaaargh! En måned eller to kan man leve med, men et halvt år? :argh: