HL2: Episode 2 til PS3/X360/PC

#42
Bare sånn for å få klarhet i det her, har diskutert med en kompis: I The Orange Box får du TF 2, Half-Life 2, Episode 1 OG Episode 2? Og Portals da. Eller?
 
#44
Da var den Oransje Boksen sendt fra Videogamesplus. Noen som har noen erfaring på hvor lang tid det tar? Ikke det at jeg mangler spill å spille, men jeg er keen på å prøve ut TF2 og Portal.
 
#45
er det sonefritt? (hvis det er på 360 du har bestilt da)
 
#46
SITAT(Karl @ 11.10.07, 23.12) 85178
Da var den Oransje Boksen sendt fra Videogamesplus. Noen som har noen erfaring på hvor lang tid det tar? Ikke det at jeg mangler spill å spille, men jeg er keen på å prøve ut TF2 og Portal.
[/b]
Bestilte Pokemon Diamond, og da tok det ei uke omtrent. Fra VG+.
 
#47
SITAT(Ally @ 11.10.07, 23.22) 85179
er det sonefritt? (hvis det er på 360 du har bestilt da)
[/b]
Sonefritt-ish. US-NTSC fungerer på PAL, men ikke på J-NTSC, i hvertfall i følge play-asia. Og den lå under "Region free" spill på vg+, så jeg tok sjansen. :)
 
#48
aiit.
tar sjansen jeg også :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Ikke dumt, ettersom Episode Two later til å være hakket hvassere enn Episode One og Portal er goill. Og så har du sånn der Team Fortress 2, da. Som også er bra.
 
#50
igrunn så driter jeg i Team Fortiss og Portal, jeg vil bare spille Episode 1 og 2,
men de andre er sikkert bra de og.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#51
Jeg har ikke fulgt med i timen helt, så pardon my French: TF2 er et ren multiplayer? Portal også? Jeg er heller ingen MP-mann, og angrer litt på at jeg betalte 500 spenn for Halo 3.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#52
Portal er rent singleplayer, TF2 er rent multiplayer. :eng101:

PS: Og begge er brilliante.
 
#53
#54
Apropos multiplayer, Halflife 2 var tilsynelatende uten multiplayer i The Orange Box pakken jeg kjøpte fra Steam. Nå fikk jeg såvidt testet TF2 og HL2 i går pga den "vidunderlige" hastigheten jeg fikk av Steam serveren <_<

Er HL2 ribbet for multiplayer i The Orange Box ? Ikke at det er verdens undergang. Jeg liker bare ikke ha "light" utgaven av et spill.
 
#55
Half har jo alltids vær uten Multiplayer? Hos meg er det i hvertfall et eget "spill" som heter Half Life 2: Deathmatch. (Nå har jeg ikke kjøpt The Orange Box, men kjøpte en samlepakke for litt siden som innehold HL2, HL2:DM, og CS:Source.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#56
HL2 har da aldri hatt noen innebygd multiplayer. Når HL2 først kom ut, fulgte vel Counter-Strike: Source med som multiplayer. Eneste multiplayeren til HL2 som jeg kommer på i farta er vel HL2: Deathmatch som du også får tak i på Steam. Ikke noe særlig å hoppe i taket for, egentlig, men litt morsomt. Du kan vel også få tak i en uoffisiell HL2: CTF mod, tror jeg.

Multiplayerdelen i Orange Box er Team Fortress 2, og det er faktisk mye bedre enn HL2: Deathmatch.
 
#57
Dere sier noe der. Mulig jeg husker feil. Satt på en datacafe og spillet det en gang. Bare jeg som antok at HL2 hadde multiplayer.
Men heldigvis virket TF2 fett etter det lille jeg har prøvd.
Fyrer i gang TF2 nå jeg. Heeeeeeeeelg! *schål*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
Protip: Half-Life 2 Deathmatch er konge, bare man spiller med noen vettuge folk. Og siden det ikke er noen som spiller HL2DM på nett nå, er det bare vitalt på LAN. Dessverre. :(
 
#60
Jeg vil takke EuroGamer som intervjuet en av Valve folka som sendte meg på villspor ved å si at europeisk 19. Oktober retail releasen på 360 versjonen var en feil og at spillet ville befinne seg i butikkhyllene fra og med idag! ^_^

Jeg ble møtt av butikkhyller uten The Orange Box, standardsvar fra butikk clerk om at de ikke fikk selge ting før lanseringsdatoen og ti kilo skuffelse. Takk! Virkelig takk! :elsk:

Lykkeruset er så stort at jeg tror neste fredag heller blir Eternal Sonata dag :D!
 
Topp