HL2: Episode 2 til PS3/X360/PC

SITAT(Adroon @ 12.11.07, 17.53) 88895
Yay, fy faen så gøy! Har nesten runna HL2 og nå begynner spillet å lukke seg etter jeg har spilt i 5 minutter for hver jævla gang jeg loader en save, også kommer den standard windows feilmeldingen der man kan velge "send" eller "ikke send", også står det bare: HL2.exe blablabla har et problem og må lukkes. Dette skjer ikke når jeg spiller TF2 eller noe anet.
[/b]

Ja fifaen enig ass. Skulle likt å hjelpe deg, men har aldri hørt noe om hl2.exe blablabla feilmelding før. :v:
 
Eneste informasjonen som står i de feilmeldingene er bare at programmet har et problem og må lukkes. Og det er vel vel ganske tydelig at programet har et "problem" når det lukkes av seg selv, så det er ikke til så veldig stor nytte akkurat.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hvis du gir oss litt mer å gå på så kanskje vi kan hjelpe deg. Det kan jo være hva som helst, basert på den informasjonen du kommer med her.

Tips: med sånne feilmeldinger kommer det allitd en kode sammensatt av noen tall, prøv å google den("error code <tall her>") og se hva du finner eller post den her.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Den versjonen var fet nok, men jeg krever et ekte hardbarska metall-cover! \m/
 

Jante

privileged CIS shitlord
Ikke for å dobbelposte, men DAYYYM BOY!

Ser ut til at den oransje boksen er broken på PS3. Nerdrage ensues! Internet explosion, osv.

<strike>Sony</strike> <strike>Valve</strike> EA is fucking us again? Jævlig synd for dere som ventet på boksen til PS3, men Valve sine spill vil alltids funke best på PC. Egentlig burde Valve ha tatt seg av porten selv eller ikke gitt spillet ut på PS3 i det hele tatt, for nå risikerer de å miste en del av sitt gode rykte. Infinity Ward klarte det, så dette sier bare hvor dårlig folka EA satte på saken er. Den eneste gode nyheten er at Portal visstnok skal fungere glimrende!
 

Lodin

Der Waaaah
Så skalerbar og lett å jobbe med som Source motoren er så må skylda ligge ene og alene hos EA. Det er for dumt at man ikke greier å få et spill fra 2004 som har vært porta ok til Xbox1 til å kjøre på PS3. EA ass.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Den quoten er ganske gammel, men ganske passende egentlig. Den forklarer alikevel ikke hvorfor EA feiler så miserabelt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Noen som har fått "Send the garden gnome into space"-achievement? Jeg fant nissen, men veit ikke når jeg skal gidde å spille gjennom spillet igjen med den på slep. Får man den i det hele tatt med seg i biler? :hæ:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, du gjør det. Med store vansker riktignok, men det går.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Anngående disse achievementsene, hva kan de egentlig brukes til eller hva er dem for noe egentlig? Har liksom fått en del selv i TF2, HL2:EP2, og noen andre spill. Men har aldri helt skjønt hva de er for noe og hva de kan brukes til? :eek: