HL2: Episode 2 til PS3/X360/PC

Novastrum

Feminist-elitist
#81
SITAT(justincase @ 20.10.07, 23.58) 86162
Jeg skal kjøpe Orange Box til 360 skikkelig skikkelig snart, og etter alt å bedømme, kan jeg bare glede meg (noe jeg gjør)!
Hverken spilt Half-Life 1 eller 2, men regner ikke med at det er nødvendig for å få en noen gode timer med høy-kvalitets spilling.
[/b]
Half-Life 2 og Half-Life 2 Episode 1 er med i pakka. Så du spiller jo de før du begynner med Episode 2. Half Life 1 er ikke så viktig for historien i 2, bortsett fra at man møter mange av de samme folka, og man forstår litt mer av hvorfor man gjør tingene man gjør.
 

K999

Keystone State Of Mind
#82
Da var Half Life: Anthology package kjøpt fra steam, etter å spilt Ep. 2 så fristet HF 1 så mye. :D Er jo faktisk 8-9 år siden jeg kom igjennom det med søskenbarnet mitt. Gleder meg som en unge nå.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#83
Ta deg i akt: Ofte så blekner virkeligheten i forhold til minnene. Lista for omg-faktor lå helt klart mye lavere i 1998, for å si det sånn. Det er ihvertfall det jeg mente etter jeg hadde spilt gjennom HL1 Source. Men det var jo i det minste fine vanneffekter, da.
 

K999

Keystone State Of Mind
#84
Vel jeg er ikke grafikk hore, og jeg gidder ikke å kjøpe HL source bare fordi det har finn vanneffekt. HL 1 vil alltid være superkult.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#86
Skulle ønske gutta bak Black Mesa: Source klarer å få ut fingern og bli ferdig snart. Vil spille!

Kan forsåvidt også anbefale MINERVA: Metastasis, en singleplayer-mod til HL2: Episode 1. Den tar sted i Half Life-universet og er fint på høyde med HL2-episodene i kvalitet. Spilte igjennom den i går. Flotte saker!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#87
Jeg støtter opp om de foregående uttalelser. Den lider litt under mangel på stemmeskuespill (dog er selvsagt evig lange tekststrenger langt bedre enn om den hadde vært utstyrt med typisk dårlige stemmer som så mange mods), men gjør veldig godt nytte av alt som er tilgjengelig av spillinventar fra før, uten å gå helt crazy bananas på å lage nye ting.
 

Lodin

Der Waaaah
#88

Sjekk hva jeg fant i labben til Kleiner i dag a. Aner ikke om de alltid har vært der, om Valve har patcha dem inn eller de fulgte med SMOD, men det virker som den godeste professoren har moonlighta litt for Aperture science. :v:

EDIT: Var SMOD som putta dem der ja. Fins det noe den modden ikke gjør med HL2?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#89
Er SMOD nyere enn Portal? Lasta ned i går, men hakke testa enda.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#90
Nei, den har holdt på ihvertfall over to år, men det kommer jo stadig updates hit og dit og den er veldig populær.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Link til SMOD? Fant SMOD: Tactical på infokula her men det virka omtrent like artig som å spikre fast pungen til en europall.
 

Lodin

Der Waaaah
#93
CSS SCI FI er den utgaven jeg bruker siden man og kan spille CS kart som er litt gøy og man slipper å knote med konfig filer siden det har en fin installer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Aha, takker. :)
 
#95
Jeg prøver å kjøpe den oransje boksen over steam, men jeg får bare beskjed om at "this subscribtion is not available in your country" eller noe sånt. Har kjøpt spill der før uten stress, og siden som steam linket til i feilmeldingen hjalp ikke noe særlig. Noen som har forslag?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#96
http://supportwiki.steampowered.com/wiki/S...in_your_country

SITAT
This error message will display if you are attempting to purchase a game which is not for sale over Steam in the region you are connecting from. Please see the region restriction information for specific titles below for more information.

Note: If the game which you are attempting to purchase is not listed below, please contact VALVe Billing and Support for assistance.[/b]
Høres ut som du må sende dem en mail eller no. :tenke:
 
#97
Har allerede gjort det, får håpe på de ordner opp kjapt. Jeg er gira på Episode 2 nå!
Det var mye styr med å få kjøpt Episode 1 også når jeg tenker meg om, Steam ville ikke godkjenne VISAkortet mitt, så det tok noen dager å få det i orden.

:argh: STEAM :argh:
 
#99
Jeg fikk svar!

SITAT
Hello Bjørn,

Thank you for contacting Steam Support. We apologize for any inconvenience.

Please try deleting the following registry entry:

Go to the "Start" menu, select "Run", type "regedit" and click "OK".

Navigate to the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Valve\Steam\

Right click the registry entry "cip" and select "Delete".

If there is no "cip" entry, try purchasing the game via the link below:

steam://purchase/469/force

If you have any further questions, please let us know - we will be happy to assist you.[/b]
Prøvde å slette den cip-greia, og da funka alt dritfett. Hipp hipp!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Da håper jeg jammenmeg du sendte en koselig mail tilbake om hvor behjelpelige de har vært. Det er vanlig høflighet vet du!