Hot or Not med en spesiell vri.

Skal Corey fortsette som moderator?

• Ja (hot).

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei (not).

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Endre

Ødela forumet
Jeg har fått en del klager på Corey som moderator, så jeg tenker vi bestemmer hans skjebne her på Spillegal en gang for alle. :) Skal han fortsette som moderator eller ikke?

Jeg synes det virker som at Corey tar moderator stillingen sin veldig seriøst så jeg stemte hot. På den annen side så må det jo være en grunn til at folk klager, men jeg har altså ikke noe å klage på personlig så han kan bare fortsette for min del.

Jeg har alltid ment at Corey gjør en veldig god jobb som moderator. Av de mer eksperimentelle valgene mot slutten av moderatorer på det gamle forumet var Corey blant de aller beste, om ikke den beste. Jeg har heller ikke sett noe misbruk av statusen på det nye forumet.

Hot.

Synes deg jeg ja...
Gjør en god jobb. Virker som han tar det seriøst ettersomm at han for en stund siden sendte meg en advarsel, som jeg på en måte fortjente :thumbsup:

Sancti

Terrorkatt
Jeg synes ikke Corey bør fjernes, men jeg mener dette forumet burde hatt flere moderatorer sånn at det kanskje var en sjans for å få ryddet opp i alle de unødvendige postene som det skrives en del av her.

Eg ser heller ikkje noko grunn kvifor vi skal kvitte oss med han.
Har aldri opplevd noko negativt med han, virker som en god moderator som gjer jobben sin.

Jeg synes Corey gjør en god jobb, og er ofte raskt ute med å advare om feilposting, off-topic osv. Hvem har egentlig klaget på ham?

Ja, enig i at en moderator eller to til hadde gjort seg. Når det gjelder Corey, så syns jeg han gjør en helt utmerket jobb, ingen grunn til å kaste ham ned i de vanliges rekker.

Hva er det folk har klaget på?

Halky

Veteran bruker ;)
Jeg stemte HOT, siden jeg syns han/hun tar denne stilingen ganske så seriøst. Selv syns jeg at jeg kunne ha blit en Moderator her inne :p

Hmm, 18 Hot mot 10 Not, men det er bare Hot-velgerne som har skrevet noe her. Hvorfor ikke kommer med noen begrunnelser fra den andre kanten?

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg har mine teorier... <_<

Han bør absolutt ikke slutte som moderator. Han gjør en god jobb.

Endre

Ødela forumet
Nabbe var i alle fall en av de som klaget på Corey, så vi får håpe han skriver her snart.

For min del virker Corey en smule sær, men det virker også som han tar jobben sin seriøst (skal jeg dømme etter de PM-ene han har sendt meg for veiledning og råd). :)

Er det mange som mener at vi trenger flere moderatorer? Jeg gjorde et løfte om at forumet skulle bli friere (folk klaget på at det var for strengt før, ja :D), så jeg vet ikke helt?

Opprinnelig skrevet av ILiuz@26.04.2004, 23.57
Nabbe var i alle fall en av de som klaget på Corey, så vi får håpe han skriver her snart.

For min del virker Corey en smule sær, men det virker også som han tar jobben sin seriøst (skal jeg dømme etter de PM-ene han har sendt meg for veiledning og råd). :)

Er det mange som mener at vi trenger flere moderatorer? Jeg gjorde et løfte om at forumet skulle bli friere (folk klaget på at det var for strengt før, ja :D), så jeg vet ikke helt?
Enig med ILiuz at han er litt sær, men seriøs... Jeg synes han skal være litt mer objektiv... :rolleyes:

Han har gjort god jobb hittils. Tror kanskje vi trenger flere moderatorer ja.

Synes kanskje dette er en litt sær måte å "dømme" en moderator på... Jeg mener, jeg støtter den "more power to the people greia", men det er vel en grunn til at han ble valgt eller...? Og om folk klager på han så trenger forsåvidt ikke hele spillegal få vite det...? Kanskje ikke gunstigst for hovedpersonen heller å bli dømt på denne måten.. Nå har det utelukkende bare vært positive svar da,men uansett..

Er jo ganske ny her så jeg har vel egentlig ikke noe å si om han som moderator.. Men jeg går ut ifra at alle som har blitt valgt til jobben tar den seriøst....

Jeg sier FJERN den mannen! :D

Neida. Han tar av noen ganger. Han har ikke plaget meg. La han fortsette. Han burde kanskje slutte å ta alt så veldig seriøst. Corey er vel den moderatoren som er mest aktiv. Gi heller de andre en smekk på pungen for å ikke være så aktive.
Ansett gjerne meg som moderator. Jeg rydder opp når det trengs! Har jo litt erfaring fra slåssespill delen. Er ikke jeg kvalifisert så vet jammen ikke jeg :p

Status
Stengt for ytterligere svar.