Husker dere meg?

#1
av en eller annen mystisk grunn vil ikke forumet kjenne meg igjen når jeg kommer inn på siden og jeg må logge meg på manuelt :tommelned: hver gang jeg kommer inn.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#3
Jeg og. Helt siden nittenfemognitti.
 
#5
Siste nytt fra den saken var vel at IPB-folka hadde fått vite om problemet og at det skulle bli fikset innen kort tid, dette var for en måned siden. :)
 
#6
Jeg har aldri hatt problemet, og har det heller ikke nå. Kanskje skjedd to eller tre ganger, men ikke nok til å kalles et problem, for min del.
 
#7
I Opera logges man automatisk ut etter en viss tid med inaktivitet, og i Safari logges man ut hver gang man quitter browseren.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#8
I Opera logges man automatisk ut etter en viss tid med inaktivitet, og i Safari logges man ut hver gang man quitter browseren.
[/b]
I Firefox logger man også ut etter en hvis tids inaktivitet ... eller var det mens Firefox var føkka og jeg brukte Opera?
 
#9
Jeg har også hatt samme problemet siden oppgraderingen, jeg bruker akkuratt samme browser som før (Opera) men nå må jeg logge inn hver gang jeg lukker exploreren. irriterende.
 
#11
Etter siste update blir jeg automatisk logget ut av spillegal når jeg lukker vinduet/går et annent sted.

:(
 
#12
Noen som vet når Invision planlegger å fikse dette? Elfkin?
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#13
Fittekuk. Dette i tillegg til den andre bøggen jeg har sutra om gjør tilværelsen min her smertefull. Gjør framskritt, mongoer!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#14
Horer. Nå blir jeg logget ut hele tiden også. Og jeg mener virkelig hele tiden. Jeg blir sparka ut iløpet av lange innlegg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Sjef? Noen som bryr seg?
[/b]
Vi er opptatt med å forme et nytt spillegal, som ivaretar et mangfolds interesser framfor en lukket kjerne. Dermed driter vi i fåtallet som blir logget ut. En del av vår nye strategi er også å la et enkelt emne forbli åpent i all tid.
 
#20
Vel da burde du også ønske slutt på faenskapet! :grine:
Jeg husker ikke alle passordene jeg har i bruk... så for meg tar det opp til 8sek. å komme fram til riktig passord... *hører på alle som bryr seg* ...

Men det burde da gå an å få en *husk-meg* funksjon til å fungere igjen etter som at den fungerte ypperlig før.