Hva gjør WoW så bra?

um... eivind, hvis du bryr deg bare om de poengene der: å ikke måtte levle for lenge, bra pvp, skills er det som gjelder og at man kan spille og ha det gøy når som helst...

det du sa beskriver guild wars på alle mulige måter.

du burde nesten teste det, siden du er så sterkt for de tinga. =)

Opprinnelig skrevet av Evehr@21.08.2005, 01.54
det du sa beskriver guild wars på alle mulige måter.

du burde nesten teste det, siden du er så sterkt for de tinga. =)
253692​
Akkurat det jeg satt og tenkte også. :tommelopp:

Jeg begynte å bli litt lei WoW mellom lvl. 30 og 40. Men nå har lysten begynt å ta seg litt opp, igjen.

WoW er ikke et supert spill, eller det beste som har skjedd siden oppskåret brød, men det er forholdsvis underholdende, og det er sosialt. I den grad det kan kalles det.

Novastrum

Feminist-elitist
Det er et substitutt for sosialt liv. :svette:

Opprinnelig skrevet av Novastrum@23.08.2005, 18.15
Det er et substitutt for sosialt liv.  :svette:
254499​
Pøh. Hittils består guildet jeg er i utelukkende av venner jeg har kjent i lang tid.

Men nå kan jeg jo ikke svare for alle powergamerene som allerede har førti lvl. 60-karakterer.

Resten av WoW-spillere på Spillegal, jeg ser på dere. ^_^

Jeg har hatt 2 lvl 60 characters, snart 3. Bruker ikke mer tid på WoW enn jeg hadde gjort på andre spill, som er rundt 1-3 timer daglig, kommer såklart ann på hva jeg skal etc.

Novastrum

Feminist-elitist
Det er ikke til å komme unna, det er for noen et substitutt for sosialt liv. Men, det er ikke dermed sagt at alle som holder på med WoW spiller på den måten. Jeg merket selv at jeg klarte meg i lengre perioder uten kontakt med venner når jeg spilte WoW aktivt. Nå må jeg ha kontakt med kamerater annenhver dag for å ikke kjede meg i hjel.

Altså, det er sikkert noen som har tv som et substitutt for sosialt liv også, eller hvilket som helst annent spill for den saks skyld. Jeg synes heller ikke jeg er så fryktelig usosial når jeg spiller wow, som oftes spiller jeg med venner jeg kjenner fra skolen etc, og som oftes snakker vi over ventrilo ("snakke-program").

Jeg tror foressten Shadar ikke vet nok om spillet og hva som kreves av spillern for at det skal bli morsomt.