Hva i alle dager er bra med Final Fantasy?

D

Deleted member 365

Gjest
#61
Shadar: hvordan kan du si at 9'ern var uengasjerende når du ikke har spilt det omtrent. Jeg vet du har det hjemme hos deg for det er mitt spill. Men hver gang jeg spør om du har spilt det så sier du. vel. jeg har sett litt på deg.

så før du klager over at andre ikke har spilt gjennom spill før de kan uttale som om dem. spill gjennom dem først. Ja jeg forstår det med ffx og 20 timer spilling. Det er nemlig DRITkjedelig. og jeg er forsåvidt enig. Men når du sier at 9'ern er kjedelig da blir jeg litt trist fordi jeg VET du ikke har spilt det.

En liten repetisjon av meg selv kan da ingen klage over ;)

hihi..

ja. for å være veldig.. saklig.
jeg liker ikke ffx jeg heller :)
 

SHDR

Gullmedlem
#62
Jeg har spilt FFIX, og jeg er ikke enig i at man må være ferdig med spill for å uttale seg. Jeg mener derimot at man må ha spilt det i mer enn to-tre timer. Personlig spiller jeg alltid spill til de er ferdige, eller i det aller minste i over ti timer før jeg skriver omtaler.

Final Fantasy IX har jeg begynt på flere ganger, både alene og sammen med deg, og Joppen. Men det har bare ikke fenget. Jeg synes et spill skal ha mer å by på enn bare plot-hooks for å drive meg videre etter tre timers spill. Når du gleder deg til dialogsekvenser først og fremst så du kan slippe det døve gameplayet, er det noe alvorlig galt i et spill.
 
#63
Opprinnelig skrevet av DeltaRaven@28.10.2004, 23.09
Dette spillet er et veldig enkelt FF-spill laget for "dumme" amerikanere.
Dude, don't diss Mystic Quest, alright? Det var iallefall en fin introduksjon til Final Fantasy for hos som var yngre, og ikke hadde tålmodighet for å holde ut med alle de fæle random kampene til de andre spillene i serien. Så det så.
126473​
Hehe. Jeg siterte bare hva Squaresoft selv har sagt om det spillet. :) Og når du sier at Mystic Quest ikke har random kamper så har du nok spilt Seiken Densetsu, altså et spill som ikke er et tradisjonelt Final Fantasy spill. Heller et spill som fikk navnet Final Fantasy for å selge mer i Amerika (Egentlig det første Mana spillet).