[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, joa, stem på denne Steam Greenlighten. Hva er det? Vel, det er Deadly Premonition til PC. På tide, vil nok de fleste si.

 

Terje

mostly harmless
Så har noen greid å samle alle korta uten å måtte ty til markedet enda? Jeg fikk samla inn åtte av de relativt kjapt. Jeg har nå 26 kort totalt (telte etter) men mangler *fortsatt* de samme to jævla korta. Caller no mafian på dette.

Men ja, hvis noen vil bytte vekk Chivalry og Torchlight 2 kort mot hvilket som helst av de andre untatt Football Manager som er det eneste jeg har bare ett av så hyl ut.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Mangler ett (Bioshock), men pga. krav om 15 dagers aktiv Steam Guard, får jeg ikke bytta en dritt :ras: Har selvsagt en haug Chivalry og Torchlight 2.

Inne før dum pokemon åffer hadde du ikke Steam guard aktivert? Jo, jeg hadde det, men på et tidspunkt deaktiverte jeg det pga. noe innloggingskrøll, også ble det ikke aktivert igjen.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Noen her som har testet Van Helsing? Er litt nysgjerrig på co-op i den spill. Og ja jeg er mest interessert på grunn av Van Helsing. Sett filmen 72 ganger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så har noen greid å samle alle korta uten å måtte ty til markedet enda? Jeg fikk samla inn åtte av de relativt kjapt. Jeg har nå 26 kort totalt (telte etter) men mangler *fortsatt* de samme to jævla korta. Caller no mafian på dette.

Men ja, hvis noen vil bytte vekk Chivalry og Torchlight 2 kort mot hvilket som helst av de andre untatt Football Manager som er det eneste jeg har bare ett av så hyl ut.
Vel, jeg bytta med Nicholas for å få Skyrim-kortet og første nivå av den badgen, nå mangler jeg Bioshock, Dead Island, Kerbal og Torchlight 2 for å få level 2-badge. Spørs hvor mye jeg gidder å jobbe for å få til det, da.

I andre nyheter kan folk som mangler Tomb Raider bare si fra.
 

Lodin

Der Waaaah
Fra. Kan liste dublettene mine når jeg står opp, men jeg har noen av de du trenger.

Aight, har: 1 Prison Arcitect, 2 Reus og 1 Torchlight 2. Har også 1 Mars fra Mars: War Logs til overs, men den regner jeg folk driter i.

E: Trenger Medieval, Kerbal og Skyrim om noen har de.
 

Terje

mostly harmless
Jaggu. Kjøpte Baldur's Gate Enhanced Edition og Monaco nå og da datt plutselig begge de to korta inn. Så da var den badgen i boks. Om jeg gidder leke med markedet så har jeg nok dubletter nå til å skaffe både level 2 og 3 også. Vi får se hva som skjer.

PS: Monaco er dritfett.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg har kjøpt det. Så får vi se. Tror NormalGeek har lagt inn en del timer i det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må jo spille litt på all den driten jeg har punga ut for i det siste så jeg testa The Secret World i dag. Førsteinntrykket er at det er et MMO som fokuserer mer på historie, lore og litt variasjon enn bare kill/fetch-quests, selv om ryggraden så klart er nettopp sånne. Lite grinding dog, siden quests gir massive mengder XP. Og så liker jeg at det ikke er levels, bare ulike skills du slenger poeng i. Og, så klart, at hver quest er en liten historie designet av en person og ikke en automatisert quest-maskin, og at de er del av en større questlinje som igjen er del av noe større.

Og så testa jeg Euro Truck Sim 2 siden jeg nå en gang har fått det (tusen, tusen takk, demake). En tur fra et rassted i England til Amsterdam med en last jernrør mens jeg hørte på verdens kjipeste dubstep-radiokanal var det som skulle til før jeg mista lysten til å leve avinstallerte spillet.

Og så dette.

 

Det handler om en far og en datter, der sistnevne har visjoner et fortapt land som hu kaller Nowhere. Så faren skal ta henne med til en lege, men desverre ender de opp i et bilkræsj der Emily forsvinner. Og faren våkner opp i "Nowhere".

Vel. De har ikke akkurat lagt skjul på hva de er inspirert av.


Ser litt jalla ut, men sånn er det med indie-spill ofte. Får følge med.
 

Lodin

Der Waaaah
Nye spill er blitt grønnlysa på Steam og denne gangen er det noen godbiter.
A Hat in Time
Among the Sleep
BROFORCE
Centration
Chasm
Darkwood
Deadly Premonition: The Director's Cut
Divekick
Operation Black Mesa
Project Awakened
Recruits
Rekoil
Shelter
StarMade

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor et spill som DP trenger å gå gjennom den dritten all den tid de har en skikkelig utgiver. Er Valve virkelig så lukka at de nekter å høre på Rising Star fordi de stort sett bare gir ut sære japanske greier på konsoll?
 

Lodin

Der Waaaah
Protip til alle utgivere: Dette er åssen du gjør en spillsamling. Alle hovedspilla fra Arena til Skyrim samt DLCer og add-ons følger med. ^^

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bethesda må trekke sei, verken Battlespire eller Redguard er med.

Heldigvis, siden begge er rass.
 
EverQuest Next så litt kult ut, verden er destructable, med mange nivåer under bakken.
Så du kan grave deg nedover i verden.

De utvikler også en versjon av spillet der du kan bygge verden selv med ting du finner, minecraft style.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et par fine utgivelser på Steam/GOG/sikkert andre steder ingen bryr seg om i dag, av spill som først måtte innom mindreverdige spillmaskiner av ymse årsaker. Guacamelee finnes nå på Steam, og hvis du er i humør til et metroidvania-spill med lave ambisjoner men en ålreit luchador-twist, så er det et temmelig kurant kjøp. Vel verdt en kikk.

Uansett er så klart stjernen PC-ens hjemvendte sønn, Spelunky i sånn fin HD-utgave som sett på Xbox 360 (det er faktisk ute på Vita/PS3 snart også). Det er noen forskjeller mellom utgavene, da: Steam-utgaven gir deg Achievements og Trading Cards og Daily Challenge (en dungeon du kan spille hvis du vil, den er lik for alle, kan bare spilles en gang og på en dag, og hver Challenge har sitt eget Leaderboard), GOG.com-utgaven har soundtrack (som eier) og litt ekstra artworkdilldall samt null DRM, oooog PS3/Vita-versjonen er cross-buy og Vita-utgaven lar deg tusle fritt rundt i co-op (fordi det er flerskjerms-coop mens på andre plattformer er det enskjerms-coop så alle må være på samme skjerm). Jeg har tenkt å skjøpe Steam-utgaven. Og Vita-utgaven når jeg får bedre råd. Jepp.