Hva imponerte deg mest under E3 messa?

Hva ble du mest imponert over?

• Playstation 3

Stemmer: 0 0,0%
  • Xbox 360

• Nintendo Revolution

• GameBoy Advance Micro

• Killzone 2 (PS3)

• The Legend of Zelda: Twilight Princess (GC)

• Perfect Dark Zero (X360)

• Nytt Super Mario Bros. (DS)

• F.E.A.R. (PC)

• Ninety-Nine Nights (X360)

• At Duke Nukem Forever ikke ble vist ;)

• Annet spill

• Annen begivenhet

• Totalt antall stemmer
    0
Ble såklart imponert over PS3, XBOX360, MGS 4 og mye annet...
Men det gleder meg stort å høre at det kommer et nytt Tony Hawk spill! Skal nok både ha PS2 og DS versjonen! :tommelopp:

Kilik

Lokal moderator
Ingenting som direkte imponerte meg. Eller jo...Killzone 2-traileren, men det var da det fortsatt ble hevdet at det var selve spillmotoren vi så.

Jeg stemte PS3. Ikke særlig spennende, men den leverer pakka: Imponerende specs, bra design, fin grafikk, full bakoverkompabilitet og mange eksklusive storspill.

Revolusjonen lar vente på seg...

Var vel ingenting som imponerte særlig. Jeg ble mer glad over å vite at både PS3 og Xbox 360 vil ha lanseringsspill jeg ser frem til, mens jeg var skuffet over at vi fikk se så lite fra Revolution.

Men men, det var moro å følge med i år også, selv om det ikke var de mest imponerende sakene.

SHDR

Gullmedlem
Jeg syntes ikke dette var særlig overbevisende. Det minst viktige aspektet ved videospill, hardwaren, overskygget alt annet. De mest spennende spillene var blitt vist frem lenge før messa, og det lille nye som ble vist var ærlig talt ikke akkurat sinnsblåsende.

PS3 var som forventet. Xbox 360 var som forventet. Vi vet ingenting om dem enda; alt vi har er en haug med kanskje eller kanskje ikke ekte videoer med skreddersydde tech-demoer som ikke har noenting med spill å gjøre i det hele tatt. Sure, ser fint ut. Vil gjerne se dem dedikere noen klokkesykluser til AI og fysikkoperasjoner også før jeg gjør meg opp noen formening. Revolution har vi ikke sett enda. Fin design, dog. Finere enn de to andre. Og om den kan kjøre unsigned kode, blir jeg spilldesigner. Men jeg vet ikke noe mer om den.

Hm. Hva skal man si? Alt i alt ... ikke særlig dristig. Alt som kunne vært spennende ble overskygget av maskinvaren, som uansett ikke finnes enda, og alt som så imponerende ut ble uansett stilt i skammekroken av grafikken på tech-demoene. Godt å høre at Katamari 2 og Dreamfall ble godt mottatt av pressen. Det varmet meg. Ellers? Ikke så fantastisk mye mer spennende enn hvilken som helst spilluke. Det er alltid noe nytt. Denne gangen var det litt ny maskinvare som vi ikke vet noenting om istedet.

Og beskjed til alle som spekulerer om maskinvaren: hold kjeft. Med mindre dere kan vise til tall, sammenligninger, med mindre språket deres avslører at dere vet hva dere prater om, så er meningene deres komplett uinteressante, for de vil bare være subjektive uansett, fordi dere liker best å assosiere dere med enten Sony, Nintendo eller Microsoft. Så bare hold det for dere selv.

D

Doctor Downs

Gjest
Zelda var mest imponerende, selv om Perfect Dark Zero forblir den største nyheten for meg. Jeg kan ikke beskrive hvor letta jeg ble da IGN skrev artikkelen om demoen de hadde sett.

Edit: Veldig skuffende E3 i år for min del, med unntak av det jeg har nevnt over. Ingen virkelig store ting for min del. Kult å se de nye konsollene, men å lese om dem har jeg nøyaktig ikke noe glede av. Trist line-up av spill.

Jeg ser fremdeles på SONY konferansen hvor PS3'en ble pressentert... UT2007 traileren som ble vist under konferansen var også utrolig imponerende. At den (og KillZone2 traileren) var real-time var også utrolig imponerende, OG så var det da kjekt å få litt info om KingdomHearts2.

Novastrum

Feminist-elitist
UT2007? Sikker på at du ikke mener Gears of War? Isåfall ikke; vis meg hvor du fant traileren!

Edit: det er vel så og si 100% at det er GoW du snakker om. PS3 hadde ikke visning av UT2007.

Fallout 3 Snuffs :( .

FOr meg var dette et skuffende E3. Jo, PS3 gav meg håp og Revolution gjorde meg nysgjerrig og undrende. Men det var stort sett de enest følesene denne messa fremkalte i meg. Kanskje med unntak av Twilight Princess, som ga meg en god grunn til å investere i spillet. Spill som ellers vekket min nysgjerrighet var Civilization 4, Rise of Nations: Rise of Legends og Nye Super Mario Bros.

Men en ting er sikkert, selv om denne messa nok fremsto som en skuffelse, så vil neste års messe bli ei knallmesse. Da får vi virkelig se hva de 3 nye konsollene er i stand til! Og det er da neste generasjon virkelig begynner.

PS3 og Xbox360 virket ikke helt gærnt. Killzone 2 imponerte før det ble avslørt at det var prerenderet. Ellers var det ikke så storslagent når det kom til spilltitler.

Opprinnelig skrevet av Novastrum@22.05.2005, 03.04
UT2007? Sikker på at du ikke mener Gears of War? Isåfall ikke; vis meg hvor du fant traileren!

Edit: det er vel så og si 100% at det er GoW du snakker om. PS3 hadde ikke visning av UT2007.
224483​
http://media.ps3.ign.com/media/748/748505/vids_1.html
Gears of War er kun på PC og X360.

Jeg synes årets e3 var veldig bra, jeg mener 3 nye platformer blir vist fram?Playstation 3 og Xbox 360 imponerte meg mye, ser ut som grafikken blir vanvittig bra på begge to og begge ser ut til å ha gode spill under utvikling.

Opprinnelig skrevet av Novastrum@22.05.2005, 03.04

224483​
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
Trykk på Monday, den grønne May 16 -- 3:00pm: Sony Press Conf. linken.
I løp av filmen som streames skal et team som jobber UnrealTournament2007 komme ut på scenen og gi en demostrasjone av PS3s grafikk-kort ved å vise en trailer av UT2007. Se hele konferansen så kan du jo også bli viten om hva LoD står for ^_^

Ettersom jeg ikke fulgte sååå mye med på E3 i år, så stemte jeg Nintendo Revolution. Dette kun på grunnlag av det overraskende flotte designet.
Kunne heller ha stemt Twilight Princess, men spillet kom egentlig ikke med noen veldige wow-opplevelser.

D

Doctor Downs

Gjest
Flotte designet...? Synes Revolution så kjedelig ut, jeg. PS3 derimot likte jeg svært godt. Xbox forblir... ikke verst.

PS3, Rett og slett fordi jeg fornemmer at det kommer masse bra spill til den, hvertfall hvis det fortsetter som med PS2... Jeg likte forsåvidt kontrollen ganske godt...