Hva imponerte deg mest under E3?

Hva imponerte deg mest under E3

• Sony PSP

Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS

• Halo 2 [XB]

• GTA: San Andres [PS2]

• The Legende of Zelda [GC]

• F.E.A.R [PC]

• Resident Evil 4 [GC]

• EA spill på LIVE [XB]

• Half-Life 2 [PC]

• Metroid Prime 2 [GC]

• Gran Turismo 4 [PS2]

• Annet

• Totalt antall stemmer
    0
Trenger ikke nevne det engang at dette var et flott E3 show! Mye fett å se frem til. Gleder meg til å se hva folk er mest imponert over :)

Sony PSP, Nintendo DS, og Zelda til Gamecube.

Og noen glad-nyheter er at Devil May Cry 3, Tekken 5 og Time Crisis: Crisis Zone er blitt bekreftet.

Jeg stemte Nintendo DS. Men skriver like gjerne en "Topp 10" over hva som imponerte meg mest av spillene. For det er jo spill det hele handler om!

Topp 10
  • Resident Evil 4 [GC]
  • The Legend of Zelda [GC]
  • Metroid Prime 2: Echoes [GC]
  • Super Mario Bros. DS [DS]
  • Super Mario 64x4 [DS]
  • Metroid Prime: Hunters [DS]
  • Halo 2 [XB]
  • Conker: Live and Uncut [XB]
  • Tekken 5 [PS2?]
  • Metal Gear Solid 3: Snake Eater [PS2]
Ingen spesiell rekkefølge.

Disse spillene imponerte meg mest. Ble også imponert over Wario Ware Inc. DS [DS], Donkey Kong Jungle Beat [GC] og Kameo: Elements of Power [XB] også.

Men av DS og PSP, så imponerte DS meg mest. Design-messig, utifra hvem av dem som så stiligst ut, så var PSP stiligst. Et utrolig fett design. Men skal man se på hva som hvirker mest underholdene, så må jeg si DS. For den ser ut til å gi nye opplevelser innenfor spillunderholdning.

Noe jeg gjerne skulle sett på DS, er Super Monkey Ball. Ville vært rart om ikke det kom, for det er jo et spill som ville passet perfekt til Touch Screen. Tenk deg ar du da styrer banen via Touch Screen. Eller på Monkey Target, at du styrer apen via Touch Screen. Kunne blitt genialt i Multiplayer.

Jeg stemte Resident Evil 4. Det imponerer bare mer og mer.. og ser ut til og bli så vannvittig bra. Ellers ble jeg veldig imponert over DS, og E3 store overaskelse for meg var Zelda.. og gleder meg mye over det.

Stemmen gikk uten tvil til Resident Evil 4

Jeg stemte Zelda. Det er nok det spillet som fenger absolutt mest nå. Men DS er helt oppe der den også. DS ser rett og slett kjempemorsom ut! :D Hvor mange spillmaskiner kan en si DET om??

Kilik

Lokal moderator
Nintendo DS. Hadde lave forventninger til maskinen på forhånd og utfra hva jeg har sett tror jeg den vi gi Sony en hard kamp når de nå prøver seg på håndholdt-markedet PSP. PSP var som forventet egentlig. Verken mer eller mindre.

Når det gjelder spill på messa er det ingenting som har gitt meg bakoversveis i år. Spill som Halo 2, og HL2 fortsetter å imponere, men de så vi i fjor også. Ser ingen klar GOTY i år som jeg gjorde i fjor (da var det klart HL2 som imponerte mest).

Av spill kun vist i videoform er det klart Zelda-traileren som imponerte mest.

Nintendo DS og PSP var de som imponerte meg mest.
DS imponerte meg vel egentlig fordi jeg hadde lave forventninger, og hadde egentlig ikke peiling på hva denne underlige saken skulle være. Men etter å sett hvordan den blir, tror jeg Sony får konkurranse.

PSP visste jeg allerede det meste om, så det var vel ikke noe revolusjonerende der, men jeg ble imponert over den sinnsyke grafikken den fikk. Det var langt bedre enn jeg hadde ventet meg.

Av spill er det jo selvfølgelig Halo 2 og MGS3: Snake Eater, men disse har jeg sett så mye til nå..
Men jeg likte godt Sonic DS (jippi, et nytt Sonic-spill til samlingen :)), Super Mario 64x4, Metroid Prime 2: Echoes, Metal Gear: Acid og ganske mange flere jeg ikke orker å ramse opp nå.

Sony PSP imponerte meg mest, fordi alle de gode spillene som skulle komme til den og den gode grafikken.

Har lett litt smatt rundt pa forumet etter offisielle bilder av PSP'en, men har ikke funnet noen. Noen som kan legge ut link?

Opprinnelig skrevet av Calypso@15.05.2004, 13.16
Har lett litt smatt rundt pa forumet etter offisielle bilder av PSP'en, men har ikke funnet noen. Noen som kan legge ut link?
Sjekk ut E3-seksjonen i galleriet.
(Galleriet ligger rett under Spillegal-logoen på toppen her)

Der er det offisielle bilder - også av PSP i aksjon med Spider-Man 2 på skjermen ;)

Det som imponerte meg mest fra E3 i år, var uten tvil Nintendo DS. Det at den skulle vises kom ikke som noe sjokk, men hva man kan gjøre med den etc. er bare utrolig rått. Men i motsetning til i fjor var det mye som imponerte meg. Kan jo bare nevne Resident Evil 4, som uten tvil bli tidenes skrekk-spill. Gledere meg mer og mer for hver gang jeg ser videoer fra det.

En annen ting var da Reggie nevnte det nye Metroid Prime spillet, Metroid Prime: Hunters, som kommer på Nintendo DS. Syke saker!! Og sist men ikke minst den lille Zelda snutten man fikk se på slutten av Nintendos Press Conference. Helt utrolig også det.

Alt i alt var E3 utrolig vellykket i år, sett fra Nintendos side, hehe ...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg sier meg ganske fornøyd med årets E3, mye spennende dette året.

De spillene jeg gleder meg absolutt mest til må være:

1. Final fantasy XII
2. Xenosaga episode 2: Jenseit von gut und böse
3. Baten kaitos
4. Jade empire
5. Star wars: Knights of the old republic 2
6. Metal gear solid 3: Snake eate
7. S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl
8. Half life 2
9. Silent hill 4: The room
10. Resident evil 4

Andre:

Metroid prime 2: Echoes
Doom III
Legend of Zelda Working title

og mange fler

Mange rollespill på listen i år, det er jeg meget glad for, ser ut til at sjangeren for seg et alvorlig løft nå i framtiden. Jeg føler at det har vært litt tørke på den fronten i det siste.

Ja, det må være det nye Zelda spillet. Det kom som en skikkelig overaskelse på meg, og jeg fikk nesten hjertestans da traileren ble vist. Jeg er også svært imponert over Nintendo DS. Den gikk over alle mine forventninger. Jeg må også nevne Final Fantasy XII, Metroid Prime 2 Echoes, Resident Evil 4, Starfox 2, The Legend of Zelda: The minish cap, Metroid Prime Hunters og Mario 64x4. Alle disse virker som skikkelige knall spill. Årets E3 messe har vært den beste på lenge. Vi går en lys fremtid i vente :tommelopp:

Gleder meg mest til MGS3, men stemte Zelda. Jeg ble veldig overrasket over at de viste det frem allerede nå, og attpåtil med vill grafikk. Det kommer til å klikke! :p

Det som imponerte meg mest var det nye Zelda spillet til GC. Spesielt grafikken som produsentene sa ikke var CG! Gleder meg til E3 2005 når det blir en spillbar versjon av spillet! :D :tommelopp:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Ble imponert over GTA: SA, som virker svært lovende. Ellers så var det imponerende å se de to håndholdte til Sony og Nintendo.
Stemte GTA.