Hva skal jeg si? Jeg fikk aldri sett hele MGS3: Snake Eater klippet UNDER selve E3, men i ettertid fikk jeg sett den takker være Gamesradar. Det er vel det som imponerte meg mest, historien ser veldig bra ut, karakterene ser ut til å være mye bedre enn i MGS2, spillet ser mer dystert ut, samtidig har det humor og selv-ironi (noe som i mine øyne gjør spillet så mye bedre enn for eksempel Splinter Cell). Hideo Kojima vet ikke bare hvordan han skal lage ett spill, men han vet å engasjere spilleren, samtidig som han vet at han lager et SPILL, ikke en simulator.
Zelda imponerte i den forstand at jeg ble veldig gledelig overrasket over å se at det kommer ennå et Zelda spill til GC, selv om jeg allerede visste det. Har rundet 2 av 3 3D Zelda nå, og gleder meg over å få et nytt, i samme grafikk stil som OOT. Håper forøvrig kontrollen av Epona er noe bedre enn i OOT, som bare var kronglete og kjedelig. Likte båten i WW noe bedre akkurat der, bortsett fra den jævla vinden.
Men utover at det er et Zelda spill med veldig god realistisk grafikk på KARAKTERENE, så ser vi at det er samme motor som i TWW (ikke spesielt revolusjonerende der hvertfall). Alle forventet at når han sa det ville bli laget med samme motor som i TWW, så ville det bli cell-shaded tegnefilmgrafikk, så vi ble vel noe overrasket alle sammen (eller de fleste hvertfall). Når det gjelder bakgrunner og bakketeksturer o.l så var ikke spillet noe å skryte av. Der så det ut som et oppdatert N64 spill. Uansett, så kommer det et nytt Zelda spill, og det er nok å rope hurra for for min del.
GTA: SA revolusjonerer nok ikke, men du får masse ekstra finesser som gjør spillet så ennå mer interessant enn de tidligere spillene. Disse finessene er ikke ting man behøver egentlig, men jeg er overrasket over at hvor lite folk innser at små finesser kan utgjøre store forskjeller. Det er ofte disse finessene som skiller et noe tomt spill fra en klassiker. Dessuten blir det GTA, på så stort område som vi aldri har hatt tidligere, det blir også ganske friskt avbrekk å faktisk spille som mørkhudet. Men det er altså alle disse detaljene som gjør at jeg gleder meg like mye til dette spillet som jeg gjorde med de forrige. Detaljer er viktig og morsomme.