Hva imponerte deg mest under E3?

Hva imponerte deg mest under E3

• Sony PSP

Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS

• Halo 2 [XB]

• GTA: San Andres [PS2]

• The Legende of Zelda [GC]

• F.E.A.R [PC]

• Resident Evil 4 [GC]

• EA spill på LIVE [XB]

• Half-Life 2 [PC]

• Metroid Prime 2 [GC]

• Gran Turismo 4 [PS2]

• Annet

• Totalt antall stemmer
    0
Sorry Laffen, men jeg kan ikke det. hvis du vil vite mer kan du downloade en video av spillet. bare søk på halo 2 på google så kommer det nok opp noe. men jeg kan ho si en ting som blir kjempebra i det spillet, AI'en til folka er sinnsykt bra på halo og den ser enda bedre ut på halo 2

Sorry Laffen, men jeg kan ikke det. hvis du vil vite mer kan du downloade en video av spillet. bare søk på halo 2 på google så kommer det nok opp noe. men jeg kan ho si en ting som blir kjempebra i det spillet, AI'en til folka er sinnsykt bra på halo og den ser enda bedre ut på halo 2
¨

Men hvorfor sier du at du tror multiplayer delen kommer til sinnsykt bra, når det du sier etterpå er at den kunstige intelligensen blir rå.
Når man spiller multiplayer spiller man med andre mennesker og jeg tviler på at noen av vennene dine har kunstig intelligens.

Videoen kan forresten lastes ed på gamespot.

men du kan ikke vite det helt sikkert.. jeg har en nabo som har kunstig intelligensen, så det så.

Tror nok det var The Legend of Zelda som imponerte meg mest, siden den kom plutselig helt overraskende. Jeg var positivt overrasket da jeg så bildene og filmene av spillet. Ser helt rått ut! Ri på hest, og slå fiender på ridende dyr. Spillet ser helt fantastiskt ut..
PSP ser vel ut til å bli noe, men noe så lite på den prisen kjøper jeg ikke. Dessuten synes jeg at Sony begynner å overdrive litt med funksjonene på PSP. DVD spiller, digital kamera, mobil telefon.. :ehm...: Dette kan bli rene skjære katastrofen..
DS har jeg egentlig ikke lest så mye om, men den var også imponerende.