Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Yetipants og min spillinnvesteringsmodell er tydeligvis tvillingbrødre. Jeg HÅPER de bare er brødre i det minste.

Kjøper nesten alt på nett. De gangene jeg kjøper noe i en av sjappene til fullpris er det fordi jeg vil spille spillet så tidlig som mulig. Brukt er nesten alltid utelukket, mest fordi det stort sett ikke er noe billigere enn å kjøpe fra utenlandske nettsjapper, men også fordi alle spill kommer fra 17 DLC-koder og "exlusive content" man går glipp av hvis man ikke kjøper det nytt. Kjøpte Mass Effect 2 brukt, lykkelig uvitende om all dritten jeg måtte kjøpe for å få spille det samme spillet som alle andre. Tror ikke jeg sparte mange kronene til slutt.

Lodin

Der Waaaah
Microsoft har annonsert at Forza 4 får pakke med Porscher i mai så da kan alle gnirrgnurrene slutte å klage. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, siden det finnes masse kjipe Minecraft-kopier på Indie Games, kan det selvfølgelig ikke være noen bra spill der også.

D

Deleted member 91

Gjest
It's on, y'all!

Trials Evolution 18. april til 1200 MSP (HELL TO THE YES), Bloodforge 25. april (HELL NO), Fable Heroes 2. mai (what), og ikke minst Minecraft: Three Shitty Edition 9. mai, til hele 1600 points.

I tillegg burde tilhengere av Mashed og Micro Machines merke seg at Wrecked endelig har passert cert, og sikter inn mot release neste uke (?!?!?!).

D

Deleted member 91

Gjest
Det ser hundre prosent bananas ut. Kall meg Mongis, for jeg er i spader.

Minecraft ser faktisk ikke så gærent ut heller. Er kanskje litt vanskelig å selge til folk som allerede eier PC-versjonen (som ligger ca et år foran, selv om Mojang/4J lover hyppig patching av 360-versjonen for å minske gapet), men 4P splitscreen virker ganske tøft. Vi får se.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hyppig patching = hyppige førti kilodollar ut vinduet. Jeg lurer på hvordan de skal opprettholde det der.

D

Deleted member 91

Gjest
Microsoft har prata masse om hvordan de skal redesigne hele patcheprosessen sin pga Minecraft, så jeg mistenker det ikke blir fullt så stivt. Når det er sagt er ikke akkurat forventningene skyhøye.

40k per patch er drepen for indiefolk, makan til drittopplegg. Håper det blir bedre fremover som lovet.

Wrecked = YEAH!
Trials Evolution = \o/

So yep. It's on like a marathon!
Vi må nesten få til noke releasepartymultiplayings!

Lodin

Der Waaaah
Det er drepen for mange PC og PS3-spill (koster det noe særlig på PSN?) og siden man ikke har lov til å favorisere noen og patcher skal slippes likt til alle formater.