Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Lodin

Der Waaaah
Haunt er et av de spilla til Kinect som ikke er så gæli og av en eller annen grunn er det gratis denne uka. Må dog plukkes opp spesifikt fra det som heter "Kinect Central" på dashboardet og man må ha en Kinect plugga i. Men men.
Jo også kommer Spelunky neste uke.

E: Bare gratis spill til folk i USA fordi :ras:

FIFA 13 kommer endelig med en grunn til å kjøpe Kinect.

And then there's the swearing. In the main presentation EA is at pains to point out that you won't get carded for calling the ref a c***. I discover later that this was the original plan, but it didn't make sense in the context of a match: how would the ref choose which player to caution?

Instead, Kinect listens for expletives at key moments, e.g. just after a foul, and keeps a count. Hit the limit for the ref (it varies) and he'll become more strict against your side, or more lenient towards the opposition. If you're a manager, it will also be worked into the post-match narrative, the board questioning your temperament, and even sacking you if you mouth-off too much.

EA isn't saying which words will register - "we can't put it in the manual - that would get us in a lot of trouble," I'm told - but, interestingly, all phrases will be localised, even within the English-speaking world, with variations for Scotland, Ireland and so on, all the way from "wanker" to "welly it!" Against all expectations, then, it looks like Kinect may have a useful role to play in FIFA.
http://www.eurogamer.net/articles/2012-07-23-fifa-13-preview-the-referees-a-w-nker

PS: Funker ikke på PS3 :smugdog:

Lodin

Der Waaaah
Holder meg unna enn så lenge. Ser fett ut, men de fleste anmeldingser konkluderer med at starten eier og så blir det blæh.

Lodin

Der Waaaah
Men er vi lei av zombles ennå? Nei!

Det har da vært i utvikling lenge og kanselert, men MS har fått ut fingern etter at DayZ ble en hit. Det er da åpen sandkasse med coop og all den gode shizzen hvor eneste målet er å overleve og bygge fort. Først til 360 og så PC.

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmm. Kan funke, sikkert moro med en kompis eller 17
hvem prøver jeg å lure? Innlysende at jeg ikke har 17 kompiser :(

Shinra85

Spillegals effort emo
5.beste til oppmuntring? Oksebæsj, du er en soleklar 1'er!
:hug:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Men er vi lei av zombles ennå? Nei!

Det har da vært i utvikling lenge og kanselert, men MS har fått ut fingern etter at DayZ ble en hit. Det er da åpen sandkasse med coop og all den gode shizzen hvor eneste målet er å overleve og bygge fort. Først til 360 og så PC.

ser ut som Just Cause møter Last of Us

Lodin

Der Waaaah
Det er greia jeg ikke helt skjønner. Valve sier de skal begynne å mekke spill for Lunix og masse buttnerder sier de skal gå over til det bare pga. Win8. Sånn jeg ser det derimot kommer alle bare til å fortsette å lage dritt til Win7 og Vista. Sålangt er det eneste spillet som er 8 eksklusivt Skulls of the Shogun og det er et generisk lite tower defence med litt stilig grafikk.
Dette OSet blir det nye ME\Vistaet og kommer til å bombe. Sjapper kommer til å fortsette å tilby PCer med Win7 osv.

OS'et er beregnet på maskiner eg ikkje kommer til å bruke, det er egentlig kun det som hindrer meg å være begeistret. Kan sikkert like det på stuepc eller no sånt, skjønt der kjører eg heller XBMC eller no sånt. Tablet? Android plx. Dunno. Ikkje promperomsdatabrukervennlig nok for meg.

Fikk mail her om dagen om tilgang til betaen til nye Xbox Live. Skulle gjerne skrevet om det, men Microsoft truer med å drepe meg og fore meg til bikkjene hvis jeg sier noe om det så jeg må vel holde kjeft så ikke Bill Gate`s og lakeiene sparker ned døra her.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk for at du minte meg på at jeg må laste ned det skvælet der.