Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Lodin

Der Waaaah
Tipper jeg mekker en tråd til Limbo bare jeg får testa det.

Og som alle andre sier, det hadde vært fett å styre 360en med bare henda og stemmen, men ikke 1300 kroner-fett.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Wii Fit-pad og ekstra spill måtte til for å gjøre det dyrt nok ja. Lurer på hva man skal spille med den pad-en forresten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rising Star Games overhørte oss tydeligvis da vi begynte å prate om Deadly Premonition på Vegårshei: De skal nemlig gi det ut her på berget til høsten. Hvis du ikke husker hva Deadly Premonition er, så er det spillet som ligner veldig på Twin Peaks bare enda mer sinnssykt og usammenhengende. Eurogamer mente følgende: "It's the Amy Winehouse of videogames: rambling and incoherent, a bit of a mess and not much to look at, but with a unique and distinctive voice that's very hard to ignore." 7/10 der i gården, altså.

Hvis du fortsatt er usikker så har jeg et videoklipp som kommer til å få deg til å si "Åjaaa, det DER ja."

Åjaaa, det DER ja.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ganske sikker på at jeg aldri har lest en eneste IGN-omtale bortsett fra God Hand-saken. Uansett virker det som om utgiveren spiller litt på nettopp det faktum at Deadly Premonition fikk veldig blandet mottagelse:
"Having seen how Deadly Premonition split reviewers' opinions in America, gamers are itching to get their hands on it to judge it for themselves," said Rising Star managing director Martin Defries. “We have high hopes for what can only be described as the most distinctive survival horror game that has ever been released - it's going to be interesting to see how the game is received over here. It's a cult classic in the making."
...hevder Edge.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
noen som husker Toy Soldiers på XBLA?

The British are bringing brand new secret weapons of tiny toy mayhem in 'Invasion!,'
the second add-on to Toy Soldiers from
Signal Studios!

Put on your Kaiser’s helmet and command the German Army against a mad menagerie of new antagonistic toys, including flying saucers, chivalrous knights, and the “Rolls Royce of the Sky,” the WWII Mustang.

Defend Germany in a new Survival level, two new multiplayer maps, and a new mini-campaign topped by the most calculating, head-strong boss of all (batteries not included)!

Raise your saber, soldier, and lead the charge against… is that a spaceman?

MEIN GOTT BRITISHER TEUFEL WAFFEN

D

Deleted member 91

Gjest
Heldigvis ikke her til lands, men det der er ganske drøyt, selv til Microsoft å være.

Får tenke på å selge boksen min, kan ikke huske sist jeg brukte den.
Må bare runde Lost Odyssey og spille Dead Rising og Bayonetta i stykker først

Novastrum

Feminist-elitist
Millionfakes: "And you're able to interact with his world. The Cool thing is, what we're doing is we're changing the mind of Milo constantly. That means no two people's Milos can be the same."

Wow ... hvis dette blir som i black and white kan vi forvente oss heavy bæsjekasting fra drittungen etter et par timer med traumatisering.

Pricelessfaux: "You're actually sculpting a human being here."

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det aller aller aller aller beste leste jeg mens jeg satt og dreit.

Kudo Sunda (eller hva han heter) sier at input-laggen på Kinect er fordi folk "LEVER SEG SÅ INN I SPILLEN".

Skal se om jeg ikke finner sitatet hjemme, og om du har laptop anbefalles det å leses mens du driter for optimal effekt.

Novastrum

Feminist-elitist
Den skulle de dratt når VR-maskinene på Tusenfryd kom; "grafikken er så dårlig fordi hjernen din ikke klarer å prosessere awesomnessen Virtual Reality har å by på"

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer da.

Vil du bruke stemmegjenkjenning på Kinect-en din, sier du? Vel, da må du vente til "våren 2011". Skjønner at de ikke har norsk klart rett ut av eska, men dette gjelder faktisk stemmegjenkjenning på alle språk. Kinect kommer med støtte for blant annet US-engelsk, GB-engelsk og meksikansk, men hele funksjonen er sonelåst så selv om du snakker engelsk får du ikke testa det på et halvt år. Dette er awesome. :gnoh:

Lodin

Der Waaaah
Tviler på at de faktisk har tenkt å støtte nordiske språk med dette så forhåpentligvis betyr ikke det noe her. Men de har nok skrudd det av uansett bare fordi.
Mulig man kan bypasse det ved å si at maskina befinner seg i Engeland da.